Майка ми беше приготвила спагети с кюфтенца. Обожавах спагети,но винаги се цапам, когато ги ядям. Настаних се до майка ми, а Кам и Наш седнаха срещу мен. Да сме по- точни Камерън беше сещу мен, а Наш до него. Дейв, както винаги беше седнал на централното място.
Всички започнахме да се храним. Първите няколко минути водихме най- обикновени разговори. Как ми се е сторили училището? Знаем ли си вече програмите? Графика на часовете? Такива неща.
Вече бях преполовила порцията си, когато майка ми остави вилицата си с трясък на масата. Стреснах се и погледнах към нея. Тя изгледа нервно Дейв.
-Да им кажем ли?- попита тя. Той кимна.-Така- тя си пое голяма глътка въздух- Аз и Дейв имаме голяма новина.
-Моника, може ли да го караш по същество- помоли Наш и й се усмихна.
-Разбира се. Така......-Видях как Джей постави ръката си върху нейната и разтри нежно пръстите й.- Бременна съм.
Наш се задави с водатам която пиеше. Закашля се и Кам го потупа по гърба.
-Бременна- повтори той и погледна невярващо.
-Да, бременна- усмихна се баща му. Той изглеждаме много щастлив.
-Честито, мамо- казах и я прегътрнах. Истината беше, че не бях много въодушевена от този факт, но беше важно да и окажа подкрепа.
-Да, страхитно- умихна се Наш.
Камерън седеше отстрани и не знаеше какво да каже. Той ме погледна с надежда да го измъкна от неловкия момент, но аз само свих рамене. Не знаех какво трябва да направя.
-Честити госпожо Гриър!- поздрави накрая Кам.
-Тя още не е госпожа Гриър- отвърна Дейв.- Но това е другото нещо, за което искахме да говорим с вас.
-Мислим да направим церенонията в Central Park, а приема във Fiori- обясни майка ми.
-Ще е другата седмица- добави бащата на Наш.-Кам, ще се радваме с момчетата да присъствате. Предай и на вашите, че са добре дошли. Иначе ние ще разпратим поканите утре.
-Добре- Камерън кимна и забоде вилицата си в спагетите.
-И Наш, Клеъри- майка ми погледна към нас.-Ще ни бъдете ли шафери?
-Да- отвърнахме и двамата в един глас.
-Това да не сте го репетирали- засмя се момчето до Наш.
YOU ARE READING
New Life (РЕДАКТИРА СЕ)
FanfictionТрудно е да се преместиш на ново място в последната година от гимназията и майка ти ще се омъжва повторно.Трябва да започнеш от начало. Ново семейство, нови приятели, ново училище, нов живот. В града на големите възможности, Ню Йорк, осемнайсет годи...