Следващите няколко дни Наш не спираше да дрънка за Хелоуинскито си парти. Толкова ми беше омръзнало от това, че в понеделник нямах търпение да вляза в час по История.
Когато влязох в кабинета Камерън вече седеше на мястото си до моето. Усмихнах се несъзнателно, когато го видях.
-Добро утро- поздравих го, докато се настанявах на мястото си.
-Добро утро и на теб- отвърна ми момчето и прокара ръка през косата си.
Дръкнах в чантата си и извадих учебниците си.
-Чух, че ще ни дават някакви проекти. Не знам за теб, но много ги мразя.
-Аз също.
В този момент влезе учителя, и както каза Кам, започна да ни разделя по двойки и да ни дава задачи за проекти. Тръпнех в очакване, да разбера с кого ще ме сложи. И с кого ли ме сложи? Камерън Далас! Бях благодарна за това. Поне го познавах и живееше под нас.
След като учителя ни съобщи и темите на проектите ни шокира с новината, че проектите са за следващия час, а той е утре.
Нямам представа как щяхме да се справим, но трябваше да успеем. През всичкте ми години в гимназията не съм имала двойка и не искам тази да е по- ралична.
***
След училище отидохме у Камерън, за да започнем с проекта.
Лежах на пода в стаята на Камерън. Въртях един молив между пръстите си и четях учебника. Противно на очакванията ми, стаята на Камерън беше подредена. Беше голяма колкото стаята на Наш, но понеже беше подредена изглеждаше по- голяма.
-Какво става с глупавия учебник? Намери ли нещо?- попита ме момчето. Обърнах се към него. Лежеше на леглото си и си подмяташе хек нагоре- надолу.
-Може би щеше да ми е по- лесно да намеря нещо, ако ми помогнеш. Момчето ме погледна неодобрително. Хека беше още във въздуха и се товари върху лицето му, което ме накара да се засмея.
Камерън изсумтя и стана от леглото, мятайки ми гневен поглед. Седна до мен и придърпа лаптопа си. Той започна да търси информация. Наистина ми беше много скучно.
Няколко часа по- късно бяхме готови.
-Най- накрая! -въздъхнахме. Аз се излегнах на пода. Кам ме гледаше облегнат на леглото. Отпуснах главата си на крака на Камерън и затворих очи.
YOU ARE READING
New Life (РЕДАКТИРА СЕ)
FanfictionТрудно е да се преместиш на ново място в последната година от гимназията и майка ти ще се омъжва повторно.Трябва да започнеш от начало. Ново семейство, нови приятели, ново училище, нов живот. В града на големите възможности, Ню Йорк, осемнайсет годи...