41

4.1K 261 7
                                    

Най- сетне дойде Коледа. Събудих се от коледната мелодия на телефона си. Изкочих от леглото си, минах през банята и отидох до дрешника си. Облчкох си черен клин и широк коледен пуловер. Имах традиция, всяка Коледа да нося точно този пуловер по време на закуската и точно поради тази причина той имаше безброй петна. Майка ми ме караше да го изхвърля още преди две години, но аз упорито отказвах.

Отидих в кухнята, тананикайки си коледни песнички. Изтичах до хладилника, извадих продукти и се заех с приготвянето на палачинки. Всяка година с майка ми правехме палачинки с формата на елхички и не смятам тази традиция да прекъсва сега.

Закуската ми отне повече време, от колкото очаквах, защото сега трябваше да готвя за повече хора. Разпределих палачинките в четири чинии и подредих три подноса, слагайки във всеки палачинки, сладко, масло, кленов сироп и чаша портокалов сок. Качих ги до горния етаж и събудих първо майка ми и Дейв. Те бяха приятно изненадани. Усмихнах им се и излязох.

Протичах разтоянието до кухнята и грабнах и последния поднос, като наместих и моята чиния там. Качих се до стаята на Наш и натиснах дръжката на вратата. Тя се отвори с леко скърцане и аз влязох.

Наш се беше свил на кълбо в единия ъгъл на леглото. Подсмихнах се при вида му. Поставих подноса на нощното шкафче и приседнах на леглото.

-Наш- побутнах го.- Ставай! Коледа е!

Той се завъртя по гръб и измърмори нещо нечленоразделно. Побутнах го отново.

-Какво?

-Коледа е!- възйликнах. Мрънкайки, Наш, се изправи до седнало положение и разтърка очи. Когато видя палачинките направо грейна. Искикотих се и му подадох подноса. Седнах до него и се облегнах на таблата, след което взех чинията си.

-Какво ще правим днес?- попитах с пълна уста.

-Всяка Коледа баща ми организира коледен бал за всичките си съдружници.

-Нека позная- плеснах с ръце- ние трябва да присъстваме.

Наш кимна.

-Ние и всичките ни приятели. Той кани и тях, за да ни правят компания и да не вършим глупости. А и родителите на някои от тях работат с татко.

-Много ли е изискано- поинтересувах се. Наш отново кимна. Въздъхнах раздразнено. Не си падам по прекалено изисканите мероприятия. Предпочитам да седя в къщи потънал в поредната книга или ядейки пица пред телевизора.

New Life (РЕДАКТИРА СЕ)Where stories live. Discover now