Четири дни до Коледа! Поради този факт бях в изключително приповдигнато насртоение. Направих закуска за цялото семейство, преди да изляза за училище. Даже опаковах тази на Наш, за да може да я вземе със себе си. Обикновено не бих го направила, но коледното настроения ме беше обзело и ме караше да съм по- мила от обичайното.
След като бях приготвила масата, седнах на един от високите столове край барплота и извадих телефона си. Днес не ми се ходеше за първи час. Предпочитах да си остана вкъщи, вместо да кисна в библиотеката.
Телефона извибрира в ръката ми. Натиснах копчето за отключване и погледнах екрана. Едно ново съобчение- пишеше на екрана.
От Софи:
Къде си?До Софи:
Вкъщи.От Софи:
Смотла. Айде идвай.До Софи:
Още е рано.От Софи:
Знаеш, че са ни намалени часовете, нали?Мамка му, бях забравила.
От Софи:
Трябва да говорим спешно!!!!! Идвай!След това съобщение заключих екрана и станах от стола. Грабнах чантата си и излязох от кухнята.
-Добро утро- разнесе се гласа на майка ми.
-Добро- отвърнах, докато закопчавах якето си.- Направих ви закуска. На масата в кухнята е.
-Чудесно- тя плесна с ръце и облиза устни.- В колко ще се прибереш?
-Свършваме към 12, но може да се мотаем някъде.....Чао.
-Чао, мила- каза майка ми и влезе в кухнята.
***
Когато пристигнах, вече беше бил звънеца за междучасие и гласовете на учениците изпълваха коридорите.Щом влязох, бях завлечена от Софи към един по- тих коридор.
-Какво правиш?- попитах я.
-Какво си правила на бала с Камерън?- избърбори тя.
-Нищо не съм правила- излъгах.-Наистина, нямам предства за какво говориш.
-Целунала си го- каза тя.- Защо не ми каза?
-Не съм го целувала- отвърнах.
Снощи след дълъг горещ душ повечето ми спомени се върнаха, сякаш с магия. Спомних си думите на Кам в училищния коридор и целивката.
-Клеъри- повика ме тя. В този момент би звънеца за час. Салава на Бога, че ме измкна от това. обърнах й гръб и тръгнах към кабинета по История.-Клеъри, този разговор не е приключил! Чу ли? Не е приключул!
KAMU SEDANG MEMBACA
New Life (РЕДАКТИРА СЕ)
Fiksi PenggemarТрудно е да се преместиш на ново място в последната година от гимназията и майка ти ще се омъжва повторно.Трябва да започнеш от начало. Ново семейство, нови приятели, ново училище, нов живот. В града на големите възможности, Ню Йорк, осемнайсет годи...