10

5.7K 317 8
                                    

Като цяло първият ми ден в училище мина добре, но малко скучно. В часа по Английски бях с Наш и русия Джак, по Икономика с Шон и по химия с Арън.

След часовете отидох до Старбъкс с момчетата, Софи и една нейна приятелка на име Никол.

Когато влязохме в кафенето едно русо момиче се изправи и се запъти към нас.

-Али- викна Джак Джонсън и се затича към нея. Прегърна я силно и усмивката му буквално стигаше до ушите.

-Здравейте, момчета- усмихна се тя и прегърна всеки един по отделно. Прегърна и Софи и Никол. Тя изглеждаше много мила. Момичето се спря пред мен. Понечих да се представя, но Наш ме изпревари.

-Това е доведената ми сестра, Клеъри.

-Приятно ми е. Аз съм Али.

-И на мен ми е приятно.- Подадох ръка, но тя не я пое, а вместо това ме прегърна. Усмихнах се. Тя беше толкова позитивна и приятелски настроена.

-Ела да те запозная с останалите.-Али хвана ръката ми и ме задърпа към една от масите където седяха две момичета.-Момичета, това е Келъри, доведената сестра на Наш- представи ме тя.- Клеъри, това са, Сиси и Мадисън.- Тя посочи последователно момиче с светлокестенява коса и с тъмнокестенява, почти черна.

Те ми махнаха и казаха по едно „приятно ми е". Усмихнах им се и се огледах къде мога да седна. Имаше един празен стол, но на него беше оставена бяла чанта. Сигурно това е стола на Али.

-Не очаквахме още някой- каза Али. Гласът й дойде иззад мен, за това се обърнах. Момичето носеше стол към масата. Остави го между своя и този на Наш. Настаних се на него, докато й благодарявах.

***

След като се прибрах вкъщи се проснах на леглото. Брат ми беше поканил Камерън и Джак Гилински у нас. В моминта бяха в стаята на Наш и един бог знае какво правят там. Родителите ни ги няма и няма кой да ни се кара, за каквото и да било.

Изправих се от леглото и съблякох дрехите си. Щях да си лежа след малко. Първо един успокояващ душ.

Влязох в банята и пуснах топлата вода. Оставих я просто да тече върху мен. Харесваше ми топлината, която обива тялото ми. Беше някакси успокояващо.

След като излязох си облякох широка стара тениска, цялата в петна. Майка ми все ми повтаряше да я изхвърля, но аз си я обичах много. Носеше ми толкова приятни семейни спомени. Барбекютата в задния двор, филмовите вечери, вечерите в който мама правеше спагети. От тези вечери има най- много петна.

New Life (РЕДАКТИРА СЕ)Where stories live. Discover now