Събудих се по- рано от обичайното, благодарение на досадната ми аларма. Станах от леглото си и се заех със сутрешните си процедури. Взех си душ в собствената си баня, измих си зъбите, сресах си косата. Сложих си малко спирала и пудра. Облякох си дънки в чвят бордо, черен пуловер и високи черни ботуши. Оправих раницата си и слязох на долния етаж.
Вечерта бях решила да направя закуска, за да се подмажа малко и да умолостива всички, за това сега се заех точно с това. Извадих необходимите продукти и се захванах за работа.
След като закуската беше готова подредих масата. Разделих палачинките, които бях приготвила, по равно в четири чинии. От хладилника извадих масло, сладко и течен шоколад. Този хладилник не беше пуст като този на Кам. Даже точно обратното, беше препълнен с какви ли не глупости. Направих и кафе.
И когато всичко беше готово майка ми и Дейв слязоха. Както всинаги, се лигавеха докато са заедно и това ме побъркваше.
Бъди мила, Клеъри. Все пак си наказана, а не искаме това да продължи дълго. Проклетото гласче в главата ми беше право. Трябваше да съм мила и добричка, за да се смилят над мен.
-Закуска- възкликна майка ми и плясна с ръце.-Миличка нямаше нужда.
Аз само се усмихнах и й кимнах към масата. Двамата с Дейв се настаниха на обичайните си места и започнаха да се хранят. Аз се подпрях на облегалката на стола, на който седеше Дейв.
-Имаше нужда. Все пак направих толкова лоши и грешни неща, а вие ми простихте толкова бързо. Трябва да ви покажа благодарността си.
След тази глупост, която изръси туко що седнах на обичайното си място и започнах да ям.
Докато привършвах палачинките си, си дадох сметка, че Наш още не е слязъл. Казах на майка ми, че отивам да го викна, за да не закъснеем и излязох от кухнята.
Изтичах разтоянието до стаята на доведения ми брат и почуках на вратата. Той не ми отвори. Не почуках втори път а направо влязох.
Наш беше застанал пред огледалото и сушеше косата си. Носеше само дънки, но на леглото му бяха метнати бяла блуза и дънков елек.
-Нещо сме се издокарали, а?- подметнах и посочих дрехите на леглото. Той се обърна към мен, изключвайки сешуара.- Среща или?
YOU ARE READING
New Life (РЕДАКТИРА СЕ)
FanfictionТрудно е да се преместиш на ново място в последната година от гимназията и майка ти ще се омъжва повторно.Трябва да започнеш от начало. Ново семейство, нови приятели, ново училище, нов живот. В града на големите възможности, Ню Йорк, осемнайсет годи...