*2 седмици по- късно*
Най- сетне деня на бала дойде. Час преди той да започне се заех с приготовленията. Взех си бърз душ. Измих си косата, изсуших я след, което я накъдрих. Сложих си очна линия, спирала и малко коректор, за да прикния факта, че снощи с Наш гледахме филми до 6 сутринта.
Докато си нанасях очната линия телефонът ми извъня. Натиснах зелената слушалка без да поглеждам кой е.
-Ало- казах.
-Клеъри, готова ли си?-Беше Софи. Тя явно беше с Али. Бяха ме поканили да отида при тях, за да се оправим заедно, но аз им отказах, заради филмовата ми вечер с Наш.Исках поне малко са се наспя, а Али искаше да сме при нея три часа преди бала.
-Остава ми само да се облека и да си дооправя косата- обясних й.-Ти?
-Вече съм готова. Всъщност всички са готови, освен Али. Сега чакаме принцеса Прекрасна да си оправи косата и ако не побърза, ще тръгнем без нея, защото момчетата ще дойдат всеки момент.- При последното изречение тя повиши тон, за да я чуе Али.
-Значи най- накрая ще ни запознаеш с мистериозния Джъстин, който е откраднал сърцето и ума ти.
-Мхмм. Ще го видите тази вечер. Оказа се, че познава Камерън.
-Възможно- казах и взех капачката на очната линия. Затворих я и я прибрах в шкафчето на тоалетката.- Между другото, Али с кого ще ходи на танците?
-Секунда- каза Софи. Аз посегнах към една сребриста шнола и закачих два кичура от косата си отзад на тила.- Тук съм.- Софи беше леко задъхана.-Джонсън.
-Джонсън какво?
-Али ще ходи на танците с Джонсън. Мисля че има нещо между тях, но не съм сигурна. А и Али отказва да ни каже каквото и да е.
-Клеъри, аз тръгвам- извика Наш от коридора.
-Добре- извиках в отговор.-Софи аз ще затварям, защото трябва да се обличам. До след малко.
-Добре. До след малко.
Затворих телефона и го оставих на тоалетката пред мен. Отидох до дрешника си и извадих роклята за бала. Бях я избрала с момичетата един петък след училище. Беше в бледолилаво. Разкрояваше се от талията надолу и стигаше до средата на бедрата. Обух си белите обувки на ток и грабнах една малка бяла чантичка. Вътре прибрах телефона, портмонето и ключовете. Погледнах се за последен път в огледалото и излязох от стаята.
YOU ARE READING
New Life (РЕДАКТИРА СЕ)
FanfictionТрудно е да се преместиш на ново място в последната година от гимназията и майка ти ще се омъжва повторно.Трябва да започнеш от начало. Ново семейство, нови приятели, ново училище, нов живот. В града на големите възможности, Ню Йорк, осемнайсет годи...