В остатъка от деня със Сами гледахме телевизия. Смяхме се много и си говорихме за много и най- различни неща. Разбрах, че се познава с Наш от осми клас, но в двети се е преместил за кратко в Калифорния, заради работата на баща му. Върнал се е миналата година и се е запознал с Джейс.
Джейс се прибра към девет и Сами веднага си тръгна. Запитах се дали Джейс не му прави проблеми, за това че ми е приятел, но прогоних тези мисли от главата си. Той не пожела да говори с мен цяла вечер. Беше ядосан за нещо, но не посмях да питам за какво. Не бях в настроение за скандали.
В следващите няколко дни общо взето изгубих предства за времето. Нямах предства дали е ден или нощ. Понякога ориетир ми бяха посещенията на Сами и обажданията на Софи, която (като по чудо) не ми мрънкаше, че съм се върнала при Джейс. И като стана дума за Джейс. Напоследък се чудя защо изобщо стоя в този малък апартамент. Той постоянно беше навън и почти не ми обръщаше внимание.
Събудих се и разтърках очи. Вече се чувствах по- добре. Протегнах се и станах от леглото. Погледнах часовника си. Беше десет сутринта.
Изляох от стаята си. Отидох в кухнята, но това което заварих очаквах най- малко. На масата седеше русо момиче, облечено с широка мъжка риза (вероятно на Джейс). Кейтлин. Не бях виждала противната й физиономия от около седмица. Кейтлин беше от хората, които те дразнят само с присъствието си.
Русата й коса беше разрошена, а първите няколко копчета на ризата бяха леко разкопчани. Стиснах ръцете си в юмруци. Прехапах устаната си, за да не се разкрещя. Ще убия Джейс. Как е могъл?! А аз си мислех, че има някакъв проблем. Явно приятелите ми бяха прави. Защо не ги позушах по- рано? Как съм била толкова сляпа?
-Какво ме зяпаш?- Гласът на Кейтлин ме върна в реалността. Тя беше вперила поглед в мен и очакваше отговора ми.
-Ти какво правиш тук?- изсъсках.
-Не е ли очевидно? Бях с Джейс.- Тя дръпна от цигарата, която държеше ръката си. Разпознах кутията Marlboro Ice Blast на масата до пепелника. Джейс не пушеше такива цигари, следователно това си е моята кутия
-А стига бе! Аз не можах да се досетя, по измачканата му риза върху теб и чорлавата ти коса, ала прясно изчукана- изсъсках.-И не пи пипай цигарите.
Прекосих помещението с три крачки и грабнах кутията. Момичето се засмя.
-Права си. Спах с Джейс и си личи. Радвам се, за което. Ти коя си? Сестра му?
YOU ARE READING
New Life (РЕДАКТИРА СЕ)
FanfictionТрудно е да се преместиш на ново място в последната година от гимназията и майка ти ще се омъжва повторно.Трябва да започнеш от начало. Ново семейство, нови приятели, ново училище, нов живот. В града на големите възможности, Ню Йорк, осемнайсет годи...