37

3.9K 246 5
                                    

Не можех да асимилирам подадената ми информация. „Момчето, което е влюбено в теб от първия път, в който те видя." Думите се въртяха в съзнанието ми отново и отново.Сърцето ми блъскаше яростно в гърдите ми. Как така не съм заподозряла нещо до сега? Ако знаех, о само ако знаех. Ако си знаела какво щеше да направиш- обяди се подсъзнанието ми. И беше право. Какво можех да направя? Никога не съм го приемала като нещо друго от приятел. Никога! Ставаше ми кофти като се замисля колко пъти съм му говорила за Гилински и Джейс. Какво ли му е било вътрешно?

-К- какво каза?- попитах не вярващо. Той въздъхна. Прокара пръсти през косата си, като леко дърпаше в краищата.

-Не биваше да го казвам. Съжалявам- измърмори и заби поглед в пода. Искаше ми се да му кажа нещо, каквото и да е, но не можех.- Наистина, Клеъри, съжалявам.

Момчето се изправи и тръгна към салона.

-Камерън, не можеш да ми кажеш нещо подобно и просто да си тръгнеш- извиках след него. Той се обърна и ме погледна. По улицата мина кола и фаровете й осветиха момчето пред мен. Дрехите му бяха раздърпани, а ръцете окървавени. Като изключим това изглеждаше много добре.

Изглеждаше смазан емоционално. В красивите ми кафяви очи се четеше болка. Беше красив, не можех да го отрека. Той облиза долната си устна.

-А какво очакваше да направя? Ясно е, че не изпитваш същото.

Не ми каза нищо повече. Приближих се към него и го целунах. Не знаех защо го направих. Дали беше от алкохола в кръвта ми или от съжаление. Нямам идея. Но не съжалявам. Ни най- малко не съжалявам за тази си необмислена постъпка. Беше една от най- хубавите целувки в живота ми.

Устните на Камерън бяха меки и топли. Обвих ръце около врата му. Той постави своите на талията ми и ме придърпа към себе си. По всичко си личеше, че копнее за тази целувка.

Когато се отделихме един от друг, го погледнах в очите и се усмихнах. В този момент музиката се усили и двамата се отдръпнахме един от друг. Група момичета минаха покрай нас, кикотейки се и си шушукаха нещо. Прехапах устна и сведох поглед.

-Искаш ли да влизаме- кимнах към вратата. Не изчаках отговор и тръгнах към салона. Чух стъпките на Камерън след себе си, за това не се налагаше да се обръщам, за да разбера, че ме следва.

New Life (РЕДАКТИРА СЕ)Where stories live. Discover now