-Самии...- изписках, когато влязох в хола и зърнах русокоското да седи на дивана.
Той се изправи и тръгна към мен. Аз се метнах на врата му и той ме завъртя три пъти във въздуха.
Не се беше променил. Изрусената му, почти до бяло, коса си беше все така рошава. Носеше бяла тениска и черни дънки скъсани на коленете. Беше точно момчето, което помнех.
Все пак, не е минало много време от последната ви среща- напомни ми подсъзнанието ми.
-Клеъри- усмихна ми се той.-Имам чувството, че не сме се виждали от цяла вечност. Липсваше ми.
-О, и ти на мен. Защо не ми каза, че ще идваш?
-Казах ти, когато ми се обади- отвърна ми той и аз го погледнах объркано.-О, да, вярно. Беше много пияна. Нормално е да не помниш. Знам го от личен опит. Нямаш си и на представа как сме се напивали с Джейс.-Имета заглъхна в гърлото му. Русокоското затвори уста си и сведе поглед.
Забелязах как мускулите по тялото на Кам се изопват. Метнах му поглед, който казваше „Всичко е наред. Той не е тук и не може да те замести." Въпреки това приятеля ми остана напрегнат. Напрежението се настани между нас. Беше странно как само споменаването на името му можеше да ни въздейтва по този начин.
-Така- казах колкото да разчупя атмосферата- какво ще ядем?
-Поръчали сме пица- отговори ми Картър.- Трябва да е тук всеки момент.
Картър тъкмо довърши изречението си и на вратата се позвъня.
-Ето я- възкликна той и тръгна натам.-О, мислех, че е пицата-чу се разочаравания му глас, след това тряскането на вратата.-Клеъри, приятелката ти е тук.
-Как можа да и треснеш вратата пред лицето, Картър?!- викнах раздразнено и се затичах към вратата. Сали нямаше да се появи така, ако нямаше проблем. Тя винаги ме предопреждаваше. Сали седеше на прага, а лицето и беше обляно в сълзи.
Пригърпях я в прегръдката си и започнах да разтривам гърба й.
-Сали, какво е станало?
-Кийд.
Само при споменаването на името му ми стана ясно каква е картинката.
-Влез,хола е направо- казах и й направих място. Тя престъпи прага и тръгна към хола. Когато влязохме всички погледи бяха вперени в нас.
DU LIEST GERADE
New Life (РЕДАКТИРА СЕ)
FanfictionТрудно е да се преместиш на ново място в последната година от гимназията и майка ти ще се омъжва повторно.Трябва да започнеш от начало. Ново семейство, нови приятели, ново училище, нов живот. В града на големите възможности, Ню Йорк, осемнайсет годи...