51

3.5K 235 8
                                    

-Тук е добре- казах и постлах хавлията си. Момчетата последваха примера ми. Наш заби чадър близо до мен, за което му бях благодарна. Не обичах да стоя много под слънцето. И без друго бях доста бледа и лесно изгарях.

Камерън и Арън се съблякоха и тръгнаха към водата, а Тайлър крещеше след тях да го изчакат, но без успех. Горкичкият Тай.

-Какво ще ядем?- попита Карър, докато сядаше до мен.

-Нямам идея, но и аз съм гладна- казах и погледнахме към Наш, който тъкмо се настаняваше на хавлията си.

-Какво ме гледате?- попита той и изхлузи тениската си.-Не аз съм от Ел Ей.

-Какво значение има от къде си, за да кажеш какво ще ядем?- сопна му се Картър и Наш го изгледа на кръв, което ме накара да се засмея.

И тогава ми светва.

-На близо има едно малко барче. Искаш ли да отидем- предложих на Картър, защото 100% Наш нямаше да се навие. Така като го гледах как се излегнал, направо е готов да тръгне на някъде.

Картър кимна и двамата се изправихме. Вече слънцето печеше доста силно и беше много топло. Сложих слънчевите си очила и съблякох тениската си, оставайки само по къси панталонки и горницето на банския. Картър направи същото и тръгнахме.

Известно време вървяхме в мълчание по брега. Бах забила поглед в пясъка и гледах как малките вълнички се разбиват в краката ми. Това ми лиспсваше.

-Ей, това не е ли приятелката ти?- Гласът на Картър ме накара да вдигна глава. Проследих погледа му и видях най- добрата си приятелка. Тя лежеше на хавлията си и говореше с някакво момче. То беше в гръб и не можех да го позная, но със сигурност не беше Кийд.

Без да му мисля много тръгнах към тях.

-Здравейте- поздравих ги и те се обърнаха към мен.- Ерик?

Момчето кимна и се изправи и ме прегърна силно и продължително. Ерик беше мой стар приятел. Запознахме се на първия учебен ден в първи клас и от тогава сме приятели.

-Я се виж само. Минаха само две година, а ти си се променила много. Изглежда невероятно.

-Аз ли? Я се виж ти?

Наистина беше така. Преди две години Ерик замина за Канда със семейството си и от тогава не сме се виждали. Когато го видях за последно беше висок колкото мен (а аз съм 1,65), а сега стърчи с около две глави над мен. И косата му е по хубава от преди. Все така тъмна си е, но вече не е гелосана и зализана. Сега е рошава и му отива много повече.

New Life (РЕДАКТИРА СЕ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang