46

4.1K 251 4
                                    

*няколко месеца по- късно*

Живота ми беше просто перфектен. Взех си изпитите и ме приеха в Калифорнийския в Ел Ей. Най- хубавото обаче беше, че Наш, Картър, Арън и Тайлър също щяха да учат в Калифорния. С Камерън вече си купихме не много голяма къща, а момчетата щяха да са ни съседи. Какво по- хубаво от това?

Освен нещета свързани с училще и връзката ми с Кам върви като по мед и масло. Постепенно всички разбраха, че сме заедно и много се раздваха за нас.

Относно бала, Али не ни тормози толова много, колкото предния път и даже беше забавно. А самия бал протече просто чудесно. Не мога и да мечетая за по- хубав.

В ноща на бала се случи и друго щастливо събитие. Роди се малката ми сестричка Кейли. С Наш бяхме на седмото небе, когато отидохме в болницата, след бала. Кейли беше толкова мъничка и сладичка. Макар че бях щастлива да я видя, ми ставаше гузно, че няма да я гледам как расте.

Другото нещо, което помръчи картинката за около месец беше раздялата на Наш и Емили. Не знабрах защо са се разделили, но Наш страдаше много. Вече казва, че го е преудолял, но само времето ще покаже.

***

-Клеъри- провикна се майка ми от коридора, прекъсвайки спомените ми- готова ли си с багажа?

-Да, мамо- отговорих й.

-Всичко ли си взе?- попита тя докато влизаще в стаята. Тя, несъмнено, беше притеснена от факта, че заминавам за Ел Ей три месеца преди началото на учебната година. А и ще съм сама с пет момчета.

-Да, мамо.

-Искам да ми пишеш веднага след като пристигнете- заяви тя. Нямаше смисъл да споря и да й казвам, че не съм малко дете. Все пак няма да ми коства нищо едно телефонно обаждане.

Съгласих се и тя извика Дейв, които тъкмо беше свалил багажа на Наш, за да свали и моя.

***

-Много ще ми липсвате- каза Али, докато прегръщаше Наш.-Тярбва да се видим възможно най- скоро. Ще ви пиша. Няма да се отървете толкова лесно от мен.

Засмях се и я прегърнах за довиждане.

-Не сме си го и момислили- каза през смях Картър.

На изпращането ни беше дошъл и Сами. Той ме прегърна силно и каза:

-Ще ми липсваш.

New Life (РЕДАКТИРА СЕ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora