31

81.5K 4.9K 1K
                                    

H : Cześć piękna.

Ja : Hej chuju.

H : Jesteś mi bardzo bardzo potrzebna.

Ja : Do czego? Do zrobienia laski?

H : ...

Ja : Serio? Wiesz, że w tych czasach istnieje pornografia?

H : Po co, jeśli mam tak piękną kobietę jak ty?

Ja : ... Do czego zmierzasz?

H : Bo ja...

Ja : Nie, proszę nie mów tylko, że mam Ci pomóc w...

H : Tak, właśnie tak.

Ja : O nie, nie... To jest... Fuj no! Jak tak można?

H : Nie wiem... Bo na przykład jestem facetem, który ma swoje potrzeby?

Ja : No, ale żeby prosić mnie o to, abym pomogła Ci dojść?

H : Tak?

Ja : Niewyżyty chuj.

H : Proszę kochanie... Wyślij mi jakieś swoje seksowne zdjęcie.

Ja : Jeszcze raz nazwiesz mnie kochaniem, a wystrzelisz z tego kutasa szybciej, niż myślisz.

H : Kurwa.

Ja : To Cię podnieciło?

H : Maleńka, jestem zajebiście twardy i kurwa potrzebuję Twojej pomocy.

Ja : Pojebczyło Cię?! nie nadaję się do takich rzeczy!

H : Po prostu zrób zdjęcie i mi wyślij.

- Jasna cholera - przeklęłam, wpatrując się tępo w ekran telefonu.

Czy ja naprawdę rozważałam rozebranie się, zrobienie i wysłanie mu zdjęcia?

A chuj, raz się żyje.

Ja : Daj mi pięć minut.

Wstałam z łóżka i niepewnie zamknęłam drzwi. Z mocno bijącym sercem stanęłam przed lustrem. Byłam cała zarumieniona na twarzy, a moje oczy mocno świeciły nieznanym mi blaskiem. Wzięłam głęboki wdech i zrzuciłam z siebie za dużą, sportową koszulkę. Ukradłam ją pewnego dnia z szafki James'a Nelson'a, starszego ode mnie dwa lata zawodnika drużyny footbolowej. Zostałam w samej bieliźnie. Sięgnęłam po telefon i włączyłam aparat.
- Co ja kurwa z siebie robię - warknęłam. Ustawiłam się w dogodnej pozie, wypinając cycki i tyłek. Zrobiłam kilka zdjęć, próbując być "ponętną". Szybko narzuciłam na siebie odzienie i padłam na łóżko, wybierając najładniejsze zdjęcie i wysłałam je stalkerowi. - Ocipiałam kompletnie.

H : O kurwa.

H : Ja pierdole.

Ja : Co jest?

H : Cholera, wyglądasz obłędnie, zmysłowo i jak sobie wyobrażę, jak jesteś bez niczego...

Ja : Przestań.

H : Dlaczego jeszcze nie masz chłopaka?

Ja : Za dobrze bawi się w chowanego.

H : Przecież już mnie znalazłaś, skarbie.

******

Terazz trochę rozdziałów sms 😁😁😁

Kochani, powiem ostatni raz : rozdziały tego opowiadania będą krótkie, lecz często! Nie wyrabiam się z dłuższymi, a tak krótsze piszę w 10 - 20 minut na telefonie😎

Wasza Katie.

Message ✉️ I H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz