43.

2.1K 286 23
                                    

Bardzo ważna notka

Zadzwonił dzwonek na lekcje. Szybko zamykam szafkę, gdy czuję jak ktoś zasłania mi oczy od tyłu.

Zastaje w bezruchu i czuje znane mi ciepło na moim karku. Odwracam się, a jego ręce dalej spoczywają tam gdzie były.

- Weź ręce, oczy mam zamknięte - szepczę.

- Ufam ci - powoli podnosi swoje dłonie, a ja ich już nie czuje.

Robię krok do przodu i wpadam w jego ramiona. Przytula mnie mocniej do siebie.

- Brakowało mi tego.

- Tak bardzo tęskniłam.

- Wiesz, mogłabym tu zostać, ale jak mnie słuch nie myli, zadzwonił dzwonek - śmieję się cicho.

- No i co, w tym momencie mnie to nie obchodzi, moja kujonko - oplata mnie ciaśniej ramionami.

- Ale.. - uśmiechem się na jego słowa.

- Możesz przez chwilę przestać mówić? - zamilkłam i schowałam swoją głowę w zagłębieniu jego szyi, poczułam jego delikatny zarost na swoim policzku.

- Masz zarost - mówię.

- Przeszkadza ci? - pyta - Następnym razem mogę go zgolić przed naszym spotkaniem, jeśli ci on nie odpowiada.

- Nie, jest delikatny i podoba mi się - kładę dłoń na jego policzku i delikatnie go pieszczę.

***************

Ostatnimi czasu coraz mniej osób czyta rozdziały.

Nie, na prawdę zauważyłam, że jak dodam większą ilość rozdziłów na dzień, to nie chce wam się komentować i gwiazdkować, a nawet nie czytacie wcześniejszego rozdziału, nie jest to jednorazowa sytuacja (trzecia) :(

To przykre, bo chcę jak najczęściej dodawać rozdziały, a czuje jakbym robiła to dla siebie, nie dla was, bo tak na prawdę nie muszę ich publikować.

W sumie mogę dodawać jeszcze rzadziej rozdziały (niecodziennie) napiszcie co o tym sądzicie.

I nie o to chodzi, że żebrę gwiazdki, komentarze, ale to jest smutne, gdy chcesz dodać większą ilość rozdziałów, a patrzysz, że aktywność spada ;c

Czuję, jakbym coś chrzaniła. Może znudziło się wam, ale mimo tego dziękuję za 3.3k

Kocham was.

marta

First friend ✉ | m.c ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz