- Monica z drugiej B? - do.moich uszu dobiegł głos.- Tak, słucham? - odwróciłam się w korunku osoby, która do mnie mówiła.
Pani Novelli jako nasza szkolna sprzątaczka była bardzo miła.
- Czekasz na coś? - uśmiechnęła się do mnie.
- Tak jakby - odpowiedziałam, bawiąc się bransoletką.
- Z pewnością to ty, bo ten chłopak mówił, że będziesz urocza - klasnęła w ręce z fascynacji.
Chociaż, że jest starsza, to odkąd pamiętam zawsze się uśmiechała. Nie ukrywam wyglądała na osobę już z większą sumą lat od mnie, ale zdrowia i energii jej nie brakowało.
- Zaczekaj tutaj - powiedziała, uśmiechając się.
Przystawałam przez chwilę z nogi na nogę, czekając na siwowłosą kobietę.
Zza szafek zauważyłam jej czuprynę, w rękach trzymała ogromnego, jasnobrązowego misia, który okrywał całą, niską kobietę. Dochodzę do wniosku, że z pewnością by mnie również cały przykrył.
- Proszę, to dla ciebie - wysunęła w moim kierunku pluszaka.
Biorąc ogromnego misia, cały czas się uśmiechałam. Milutkie włoski głaskały moją skórę.
- Mogę wiedzieć od kogo to? - wyjrzałam zza pluszaka.
Nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła się przytulić do niego.
- Nadawca chciał zostać anonimowy, skarbie - zaśmiała wesoło.
- Oh - wyrwało się z moich ust.
- Ja już muszę iść, Monico, trzymaj tego chłopaka - zaśmiała się powtórnie i powróciła do mycia holu.
Me: to na prawdę miłe
Me: dziękuję ci
Anonim: to nowy stefcio, Mo
Anonim: tylko ten, trochę bardziej wyrośnięty
Me: jest ogromny, zawsze jak ciebie nie będzie to stefcio pokaże mi, że jesteś tu ze mną
Anonim: dojdziesz tak do domu?
Me: a coś proponujesz?
Anonim: martwię się tylko, to na prawdę jest duże stworzenie
Me: słodko, że się o mnie martwisz
**************
nie ma tak dobrze, jeszcze nie spotkali się, ale jesteśmy tuż, tuż i nie powiem, że nie będzie to fajnew ogóle Mike jej kupił wielkiego misia, kiedyś też chciałabym dostać takiego pluszaka, to jest bardzo słodkie, aw
nikomu się nie udało, trudno, ale dosyć aktywnie zareagowaliście, więc co mam dla was zrobić?
marta
CZYTASZ
First friend ✉ | m.c ✔
Fanfiction❝a w między czasie tego wszystkiego znajduje pierwszego przyjaciela❞ opowiadanie w większości pisane w formie wiadomości ✉ 1 ➡ First friend ✔ 2 ➡ ©2015 alta67 ✔ [najwyższe notowanie, 24 XII #13 in fanfiction]