2

1.8K 84 3
                                    

Bip,Bip,Bip!
Îmi deschid ochii brusc și mă ridic în fund respirând sacadat din cauza sperieturi. După ce mă liniștesc puțin îmi dau seama ca e doar alarma care m-a trezit. Mă întind și o opresc nu înainte sa o înjur de toți sfinții pentru ca dormeam așa profund și bine...
Mă ridic din pat și merg la dulap ca sa îmi aleg hainele pentru școală. Îmi aleg blugi negri strâmți,un maiou alb și geaca neagra de piele. Le iau în mana și pornesc spre baie pentru a face un duș rapid. După ce am făcut duș m-am îmbrăcat cu hainele alese iar acum sunt în fata oglinzi gandindu-ma cum sa îmi fac parul. După mai multe încercări am decis sa îmi fac o coada de pește. Ies din baie și intru în camera mea ca sa mă încalț cu niște ghete negre și sa îmi iau telefonul și ghiozdanul. În timp ce ieșeam din camera am aprins telefonul și am văzut ca am un mesaj de la Anna: Mergem împreună la școală,te aștept în fata casei tale! GRABESTE-TE!!! Chicotesc și merg spre ușa de la intrare dar mă opresc când mă striga mama.
-Bună dimineața,Emma!
-Neata, mamă!spun în timp ce o pup pe obraz. Azi plec cu Anna la școală.
-Bine,spune și zâmbește. Baftă!
-Mulțumesc!spun când ies din casa.
Îmi ridic ochii și văd mașina Annei ,intru în ea și o văd pe Anna roșie la fata. Și sa înceapă apocalipsa!
-Ce a durat atât? Ti-am trimis mesaj acum 10 minute ,ce nu ai înțeles din 'grabeste-te' ?
-În primul rand calmează-te și în al doilea rand când mi-ai trimis tu mesaj eram la baie. De unde sa știu eu ca mergem împreună la școală ?o întreb în timp ce îmi ridic o sprânceană.
-Bine,te iert de data asta dar doar de data asta!spune în timp ce parchează mașina în parcarea școlii.
-Ok,șefa!zic și iesim din mașină.
Intram în liceu și mergem la dulapurile noastre.
-Ce ai prima ora?mă întreba Anna.
Mă uit peste orar și spun:
-Dirigenție.
-Și eu! Hai sa mergem în clasa.
Eu aprob și mergem spre clasa. Mă așez în penultima banca de la geam și Anna în a doua banca de la mijloc. Chiar când am vrut sa îi spun Annei ceva,intra doamna profesoara.
-Bună dimineața, copii! Eu sunt- dar nu mai apuca sa mai termine pentru ca ușa se deschide și pe ea intra un băiat îmbrăcat în negru și plin de tatuaje. E înalt,saten și ochii căprui. Arata bine!
-Tu trebuie sa fii noul elev,Liam Payne,am dreptate ?îl întreabă profesoara.
-Mda!zice dezinteresat.
-Bine,atunci i-a un loc.
Liam se uita prin clasa și își fixează ochii pe ceva din spatele meu,apoi pe mine. La naiba mă sperie privirea lui! Când trece pe lângă mine îmi face cu ochiul iar eu mă cutremur. Ce naiba se întâmplă cu mine ? Mi-au mai făcut băieții cu ochiul și nu am reacționat deloc,dar acum? Cu ce e el mai special decât ceilalți? Îți spun eu,cu nimic! E doar un băiat,un băiat frumos cei drept...
Mă uit în jur și observ cum toate fetele se uita la băiatul nou,serios acum ce e așa de special la el?
-Sa continuam, eu sunt Lauren Smith și o sa fiu noua voastră diriginta. Acum as vrea sa va cunosc pe toți,sa începem cu tine!zice și arata spre mine. Perfect acum toți se uita la mine! Mă ridic și spun:
-Mă numesc Emma Jackson,am 17 ani și îmi place sa învăț.
-Normal ca iti place să înveți doar de aia ești tocilara școlii!spune cineva din spate și toți încep sa râdă.
-Măcar ea vrea sa devină cineva,dar tu? Pun pariu ca nu știi nici cât fac 2+2,așa ca taci dracu din gura și nu te mai baga unde nu-ti fierbe oala!striga cineva din spatele meu iar acel cineva era Liam.

----------------------------------------
Uitați și capitolul 2,cum vi se pare ?

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum