După spusele lui Liam de ieri toată clasa a rămas uimita. De ce mi-a luat apărarea ? Adică nici măcar nu mă cunoaște. După ce s-a sunat de ieșire a trecut pe lângă mine și nu mi-a aruncat nici măcar o privire. Și la cantina când m-am uitat la el,si-a întors privirea spre singura fata din gașca lui și au început sa se sărute. Îh,ce scârbos!
Trrr. Sunt trezita din gânduri de clopoțelul care anunță a treia ora,cea de desen. În drumul meu spre sala de curs îl văd pe Liam și pe gașca lui cum bat un tip blond. Mă îndrept spre ei și apuc brațul lui Liam fix când vroia da îi dea un pumn băiatului. El se întoarce probabil curios și nervos pe cea care i-a stricat planul,iar când mă vede ochii lui se îmblânzesc pentru câteva secunde dar redevin furioși imediat când încep sa vorbesc:
-Ce crezi ca faci? De ce dai în el?
-Nu e treaba ta!și cu asta își trage mana din a mea și pleacă val vârtej.Mă întorc spre băiatul blond și îl întreb din priviri dacă e bine iar acesta îmi răspunde cu o aprobare a capului. Aprob și eu și îmi continui drumul spre sala de curs.
-Bun copii,fiind prima ora din acest an,o sa faceți un portret modelului pe care îl voi alege eu.
Profesoara se uita prin clasa și când deschide gura sa zică pe cine a ales,ușa se deschide și pe ea intra,exact,Liam dar nu singur,în spatele lui mai sunt doi băieți. Primul este înalt,cu ochii verzi și cu multe tatuaje și celălalt este puțin mai scund ca primul,are și el multe tatuaje și are ochii albaștri.
-Domnule Payne,pentru ca ați întârziat o sa fii tu modelul nostru și nu accept un refuz.
Liam după ce a auzit asta își încleșteaza maxilarul,dar aproba din cap și se așează acolo unde i-a spus profesoara.
-Puteți sa începeți!spune profesoara.
Apuc creionul și îl duc pe foaie dar nu înainte sa trag cu ochiul la Liam,care surprinzător sau nu se uita la mine. Observ ca încă are maxilarul încleștat. Trasez mai întâi linia maxilarului,forma capului,părul,urechile,ochii,nasul și insfarsit buzele. Buzele alea roșii și groase,numai bune de sărutat... Stai,ce? Ce naiba tocmai am spus?
După ce am terminat desenul ,mai trag o ultima privire sa văd cum a ieșit,și îmi deschid gura de uimire când îl văd. Seamănă perfect cu el,chiar și incruntatura pe care o are a ieșit bine. Profesoara vine lângă mine și zâmbește când vede rezultatul. Îl ridica și îl arata întregii clase. Liam se ridica și îi i-a desenul din mana,analizandu-l atent. Pot observa urma unui zâmbet în coltul gurii dar îl șterge imediat când își îndreaptă ochii spre mine.
-Puteai mai bine!și cu asta iese din clasa cu desenul în mână.
----------------------------------
Uitați și capitolul 3,cum vi se pare?
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...