-Neața,mamă! Spun când intru în bucătărie.
-Neața,dragă! Spune și mă îmbrățișează.
Îi zâmbesc,apoi mă întorc și iau un măr din fructieră.
-Știi...scumpo...eu și tatăl tău ne întrebăm,ce vrei sa faci mai departe ?
Rămân blocată la întrebarea mamei. Pun mărul pe masă și mă întorc spre ea.
-Mă gândeam sa dau la o facultate,dar încă nu știu care.
-Ar trebuii sa te gândești mai repede pentru ca o sa expire data de înscrieri.
-Da,știu dar chiar sunt nehotărâtă! Spun bosumflată.
-E okay,te înțeleg! Știi ca vrem tot ce e mai bine pentru tine draga mea! Spune și îmi ia mâinile în ale ei.
-Știu,mamă!
-Azi pentru ca e sâmbătă,eu și tatăl tău ne gândeam sa facem un grătar,îl inviți și pe Liam,ce zici ?
-E o idee buna!
-Bine,atunci mă duc sa îl iau pe tatăl tău,ca sa pregătim grătarul! Spune și iese din bucătărie.
Urc din nou în camera mea,pentru a-l suna pe Liam.
-Alo? Răspunde cu o voce somnoroasa.
-Neața,iubitule! Ce faci ?
-Acum m-am trezit.
-Azi,părinții mei fac un grătar și am zis sa te invit!
-Suna bine ! Sunt acolo în 30 de minute!
-Okay,te aștept!
-Te iubesc!
-Și eu te iubesc!
Închid și îmi pun telefonul în buzunar. Îmi mai aranjez puțin parul,apoi ies din camera.
30 de minute mai târziu,Liam a sosit,și nu cu mana goala,ci cu o sticla de vin și câte un buchet de flori pentru mine și mama,a fost atât de drăguț! Desigur sa nu uitam ca încă e arestat și a venit însoțit de cele doua matahale.
Îl trag pe Liam într-un loc mai retras și începem sa ne sărutăm. După câteva minute ne desprindem din sărut pentru a lua aer.
-Ești bine ? Îl întreb.
-Da,de ce nu as fii? Întreabă nedumerit.
-Liam...știi la ce mă refer!
Oftează și își muta privirea pe ceva din spatele meu.
-Încă nu știu dacă sa o iert sau nu!
-Dar totuși e mama ta.
-Da,cea care mi-a spus cu plăcere ca sunt o greșeală! Asta da mamă! Spune începând sa se enerveze.
-Okay,am înțeles! Nu o sa o ierți,acum te rog nu te enerva! Spun blând.
-Nu mă enervez,doar ca nu vreau sa mai aduci vorba despre ea! Spune și își pune mâinile pe obrajii mei.
Zâmbesc și mă ridic pentru a-l sărută din nou.
-Mergem ? Întreabă.
-Ar cam fii ceva ce as vrea sa îți spun!
-Ce este?
-Dar te rog sa nu te enervezi! Spun începând sa am emoții.
-Bine.
-Aseară după ce mai lăsat acasă,m-am întâlnit cu Gale!
-Ți-a făcut ceva ? Spune devenind tensionat.
-Nu doar ca,m-a invitat la el acasă sa ne uitam la un film și m-am dus! Spun mușcându-mi buza de jos.
-Ce? Spune și se încruntă.
-Dar stai liniștit,nu am fost singuri,a venit și verișoara lui și ne-am uitat toți trei ! Spun repede.
-Emma! Spune apăsat.
-Scuze...
Se îndepărtează câțiva pași și se întoarce cu spatele.
-Am vrut sa afli de la mine și nu de la altcineva. Spun după câteva minute de tăcere.
-Sa mergem! Spune distant.
-Liam!
-Emma,sa nu facem o scena în fata părinților tai! O sa discutam mai târziu despre asta! Spune și își pune o mana pe spatele meu.
Cu cât ne apropiam mai mult,cu atât auzeam mai multe voci.
-Emma,avem musafiri! Spune tata.
Îmi ridic privirea și rămân blocată.
-Gale! Spune Liam nervos.
-Și Allison! Spun cu respirația tăiată.
¤ ¤ ¤
Hei,îmi pare rău că nu am postat vreo 3 săptămâni,dar am fost ocupata cu tezele și încă sunt! De abia săptămâna viitoare termin cu ele...
Știu ca poate mi-am ieșit din ritm dar o sa-mi revin!
Cum vi se pare capitolul?
Următorul capitol cred ca va fii peste 2 săptămâni!
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...