¤ După o săptămână ¤
După discuția mea cu Liam de acum o săptămână de la cantină, am decis sa nu mai vorbesc cu el,și se pare ca am reușit pentru ca de o săptămână nu îl mai bag în seamă. A încercat de câteva ori sa vorbească cu mine,dar eu treceam nepăsătoare pe lângă el. Acum 3 zile a încetat sa se mai bage în vorba cu mine , și foarte bine ,pentru ca devenise obositor sa trec nepăsătoare pe lângă el.
Tot săptămâna trecută am vorbit și cu Logan. Am clarificat lucrurile intre noi ,și am decis sa o luam de la capăt cu întâlnirea. De data asta,nu ne-a mai deranjat nimeni. Logan m-a dus la patinoar ,apoi la înghețată și într-un final ne-am plimbat în parc. Când m-a adus acasă,ne-am sărutat ,dar sincera sa fiu,nu am simțit aceeași electricitate pe care o simt când m-a sărutat Liam.
Nu știu de ce continui sa mă gândesc la Liam...
-Te gândești la el,pentru ca începi sa te îndrăgostești de el! adaugă conștiința mea. Chiar așa sa fie? Mă îndrăgostesc de Liam?
-Nu se poate!
-Dacă nu se poate atunci,de ce ai fluturi în stomac când îl vezi?
-Poți sa taci?
-Pot dar nu vreau! zice conștiința mea sarcastic.
Îmi dau ochii peste cap și decid sa îmi ignor conștiința. Azi este sâmbătă,și am decis ieri cu Anna sa ieșim astăzi pe afară. Mă ridic din pat și merg spre dulap. Îmi aleg blugi albaștri strâmți,un tricou alb și un hanorac negru. Mă îmbrac apoi mă încalț și pornesc spre casa Annei.
》Din perspectiva lui Liam 《
O săptămână. O săptămână a trecut de când nu am mai vorbit cu Emma. Și chiar nu știu ce am făcut atât de rău, încât sa nu mai vorbească cu mine.
-Ai sarutat-o pe alta în fata ei! intervine conștiința mea de căcat.
-Nici măcar nu am sarutat-o eu,ea a sărit pe mine,în caz ca ai uitat!
-Da,dar tot ai sarutat-o!.
Iau aer în piept și îmi strâng pumnii. Trebuie sa o fac sa vorbească din nou cu mine. Nu se poate ca din cauza Carei sa nu mai vorbesc eu cu Emma! Trebuie sa o fac pe Cara sa înțeleagă ca nu o mai vreau pe ea ci pe Emma!
-Se pare ca micul drăcușor s-a îndrăgostit! râde conștiința mea de mine.
-Ce? Nu m-am îndrăgostit! Eu nu mă îndrăgostesc!
- Și atunci de ce o vrei așa de tare pe Emma? întreabă conștiința.
-O vreau doar în patul meu!
-Da,sigur,și eu m-am născut ieri! Recunoaște o data ca te-ai îndrăgostit de ea!
-Nu m-am îndrăgostit de ea,înțelege o dată!
-O sa vezi ca o sa îmi dai dreptate!
Stai puțin! Ce fac eu acum? Mă cert cu conștiința mea? Bravo Liam,ce deștept ești! Trebuie sa mă gândesc cum sa o împac pe Emma și cred ca știu și cum!
¤ ¤ ¤
Hei puisorilor,cum vi se pare capitolul?
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...