24

372 21 1
                                    

Din perspectiva Emmei

Ajunși la restaurant,Liam îmi face semn spre o masa goală. Când ajung la ea,vreau sa trag scaunul puțin în spate dar Liam mi-o ia înainte. Îi zâmbesc și mă așez jos. Se așează și el în fața mea,apoi își fixează ochii pe mine.

-Ce vrei sa comanzi? Întreabă.

-Vreau ceva ușor,cred ca vreau o salată. Spun.

-Okay,eu o sa iau niște cartofi prăjiți. Spune.

-Uau Liam,ce sănătos! Spun.

-Știu,sănătate curată! Spune sarcastic,iar eu încep sa râd.

Liam ridica mâna și îi face semn chelnerului sa vină. Acesta se conformează,iar în câteva secunde este la masa noastră.

-Bună ziua! Cu ce va putem servi? Întreabă politicos.

-Bună! Iubita mea vrea o salata,iar eu cartofi prăjiți. Spune Liam.

-Am înțeles! Doriți și ceva de băut?

Liam se uita la mine,așteptând sa spun ceva.

-Doar o apă plată. Spun.

-Și eu la fel. Spune Liam.

-Am înțeles! Va aduc imediat comanda! Spune chelnerul și pleacă.

-Iubita mea? Întreb.

-Ce? Întreabă.

-Așa ai spus când comandai. "Iubita mea vrea o salata" chiar așa ai spus. Nu îmi amintesc sa ne fii împăcat. Spun și mă uit serioasa la el.

-Din obișnuință. Spune. Mi-ai citit scrisoarea? Întreabă.

-Am și memorat-o. Spun.

-Serios?

-Da.

-Și te-ai gândit la întrebarea mea?

-Da,m-am gândit.

-Și...?

-Știu ca a fost o provocare stupida și probabil nu trebuia sa pun la suflet,dar nu am putut,pentru ca eu devin geloasa pe o fata și dacă se uita la tine,apoi sa te sărute. Și știu și  ca ai fost beat și probabil ai fost influențat și de cei din jur,dar știai ca sunt în camera alăturată. Și puteai sa o refuzi. Atunci pe moment te uram și nu voiam sa te văd,dar am stat și m-am gândit mai bine când m-am liniștit. Iar înainte sa îți spun decizia mea,vreau sa îți spun și eu ceva. Nici eu nu am fost o sfântă în săptămâna când am stat despărțiți.

-Ce vrei sa spui? Ce ai făcut? Întreabă încruntat.

-Încă nu ți-am spus dar am intrat la Harvard.

El își mărește ochii și rămâne șocat.

-Felicitări iubito...adică Emma. Spune repede. Dar nu înțeleg, ce ai făcut rău? Întreabă.

-Până să aflu că am intrat la Harvard,Gale a venit la mine cu un plic. În el era confirmarea ca eu am intrat la Harvard. Când am aflat,m-am bucurat,iar el a fost și a luat o sticla de șampanie.  După ce am băut câte un pahar,a început sa vorbească despre tine și Allison. A spus ca v-a văzut într-o seara sărutându-vă,iar eu atunci m-am enervat și am băut mai mult. El a încercat sa mă oprească și mi-a luat sticla din mână. Într-un moment ne-am privit în ochi,apoi...ne-am sărutat.

-V-ați ce? Întreabă nervos.

-Te rog calmează-te ! Măcar acum suntem chit,nu?

-O să-i arat eu la ăla. Spune nervos.

-Liam...nu am terminat. Spun îngrijorată.

-Ce s-a mai întâmplat? Sper ca nu ați făcut și...ca altfel jur ca îl omor!

-Nu,nu am făcut nimic de genul. A fost doar sărutul ăla,numai ca el a rămas și a dormit cu mine. Doar  am dormit,mă jur! Nu am făcut nimic altceva! Spun.

-E clar,mâine nu mai scapă viu! Spune nervos.

-Dar stai liniștit,nu m-am mai întâlnit cu el decât o dată după seara aceea.

-Și s-a mai întâmplat ceva? Spune oftând nervos.

-Nu,doar atât!

-Bine.

-Deci,nu ești supărat pe mine? Întreb.

-Ba da,mai ales pe el,dar înțeleg și tu erai beata,deci suntem chit. Spune.

-Okay...în săptămâna asta cât am stat cu Anna la spital,am vorbit cu ea și m-am gândit mai bine. Amândoi am suferit în asta și știm cu toții ca nu putem trăii unul fără altul,așa ca m-am gândit sa ne mai dam o șansă! Spun,uitându-mă fix în ochii lui.

El își mărește ochii și se ridica în picioare.

-Serios? Chiar o sa ne mai dai o șansă? Întreabă.

-Da. Spun.

Liam vine lângă mine și mă apucă de mână. Îmi face semn sa mă ridic,iar eu mă conformez. După ce mă ridic,mă îmbrățișează. Îl îmbrățișez și eu zâmbind. Într-o fracțiune de secundă sunt ridicata în sus.

-Da! Te iubesc,te iubesc,te iubesc! Striga cu voce tare.

-Și eu te iubesc! Spun.

După ce mă lasă jos,își lipește buzele de ale mele. Îmi pun o mana în spatele capului lui și îl trag mai aproape. Chiar dacă lumea probabil se uita la noi,nu vreau sa stric momentul. După ce ne desprindem din sărut,zâmbim amândoi,apoi ne așezăm înapoi pe scaune.

-Mulțumesc Emma! Spune.

-Nu ai de ce Liam! Ne iubim și nu putem sa stăm unul fără altul. Spun.

-Peste câteva zile ies din arest.

-Ce? Asta e o veste incredibila!

-Știu! Spune zâmbind.

Câteva minute mai târziu vine și comanda noastră. După ce am mâncat,am plătit și Liam s-a oferit sa mă duca acasă. Când ajungem în fata casei mele,Allison era așezată pe treptele din fața ușii.

-De ce e asta aici? Ce mai vrea? Întreabă Liam.

-Nu știu,sa aflam! Spun și ne dam jos din mașină.

¤ ¤ ¤

Hei!
Uitați și capitolul 24,cum vi se pare?
Îmi cer scuze dacă sunt greșeli,o sa le corectez mai târziu.
Ne citim data viitoare,paa! ♡♡

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum