Ajungem în fața casei mele,iar eu aștept ca Liam sa oprească mașina,însă mă încrunt când văd ca nu o face.
-Nu vii? Îl întreb.
-Ba da,dar mai întâi mă duc până acasă să mă schimb. Spune.
-Bine. Spun zâmbind.
El îmi prinde fața și mă trage spre el,sărutându-mă. Îi mai zâmbesc o dată și cobor din mașină. Mă dau câțiva pași în spate și aștept ca Liam să plece. Îmi dă un zâmbet ștrengar,apoi pleacă cu viteză.
-Bună,Emma! Ce faci? Întreabă Gale,traversând strada pentru a ajunge la mine.
-Bună, Gale! Bine,tu ce faci?
-Mă duc cu mama la magazin. Spune.
-Să o saluți din partea mea. Spun.
-Sigur. Spune zâmbind. Hei,ce zici,mai târziu vrei să ieșim să ne plimbăm?
-Aș vrea,dar nu pot. Tocmai ce a venit prietena mea cea mai bună pe la mine...și aș vrea să petrec timp cu ea,pentru ca nu am mai văzut-o demult! Spun repede prima scuză pe care o găsesc.
Nu e chiar o scuză,e defapt adevărul,chiar vreau să petrec timp cu Anna.
-Oh,okay! Poate altădată. Spune,uitându-se în jos.
-Sigur! Spun zâmbind.
-Okay atunci. Eu trebuie să plec,mă așteaptă mama. Spune.
Zâmbesc și aprob din cap.
-Pa,Gale!
-Pa,Emma! Spune și traversează strada.
Oftez și mă întorc,intrând în casă.
Nici nu apuc bine să intru în casă,căci sunt întâmpinată de o Anna puțin supărată. Stă în mijlocul holului cu brațele încrucișate la piept și o privire care dacă ar omorî,aș fii fost de mult moartă.
-Unde ai fost domnișoară? Întreabă,iar pe mine mă bufnește râsul la cât de serioasă e.
-Am fost la Liam ,să trăiți! Spun și îmi duc o mână pe o parte a frunții,făcând salutul specific militarilor.
-Hm,la Liam zici. Spune și se plimbă în jurul meu. Și unde e vinovatul,învățăcel?
Îmi mușc buza pentru a nu izbucni în râs,dar nu durează mult și izbucnesc într-un râs isteric. Anna nu rezista nici ea mult și izbucnește într-un râs mult mai isteric decât al meu.
-Vino aici! Spune și mă trage într-o îmbrățișare strânsă.
-Oh,nu din nou! Te rog,nu mă strânge și tu tare!
-Măcar am un motiv întemeiat ca să o fac! Nu ne-am mai văzut de vreo doua săptămâni,cred! Spune.
-Da,așa e! Spun.
-Hai sa mergem în camera ta,acolo te așteaptă o surpriză. Spune.
-Anna,nu trebuia să îmi iei nimic! O cert.
-Ba da! Doar ești cea mai bună prietenă a mea,nu?
-Da,dar nu vreau să dai banii pe mine!
-Ba da! Acum taci și urcă scările mai repede.Îmi dau ochii peste cap și oftez urcând scările. Intrăm în camera mea și observ o pungă mare pe patul meu. Merg spre ea și o deschid. Înăuntru e o geantă mare de culoare neagră,superbă.
-Doamne Anna,e superbă! Spun și o scot din pungă. Dar nu trebuia sa dai banii pe ea,serios! M-aş fii bucurat și dacă era o piatră!
-Emma,nu ți-aş fii adus eu o piatră! Spune și face o față supărată.
-Vorbesc serios!
-Și eu! În fine,cine era băiatul cu care vorbeai afară? Spune și ridică din sprâncene.
-Gale,vecinul cel nou,ți-am spus despre el. Spun.
-Deci el e vecinul cel nou? Spune cu gura căscată.
-Da.
-A încercat să se dea la tine? Întreabă și vine mai aproape de mine.
-Păi,m-a invitat la el acasă,ca sa vedem un film și m-am dus,dar stai liniștită nu s-a întâmplat nimic! Și în plus atunci a venit și verișoara lui,Allison,și ne-am uitat împreună. Spun repede.
-Liam știe?
-Normal că știe! Dar nu vrei să știi cum a reacționat când a aflat!
-Da,cred că nu vreau sa știu! Spune.
-Și,cum a fost în vacanță?
-Perfect! Au fost cele mai frumoase doua săptămâni din viața mea! Spune zâmbind. Harry a fost atât de bun și tandru cu mine-
-Okay...nu cred că vreau să știu mai departe! Spun.
-Cum vrei tu. Mă mir cum Liam nu ia spart moaca lui Gale,pentru că s-a dat la tine. Spune.
-Da și eu.
-Cât timp am fost în Mexic,m-am înscris și la facultate.
-La ce facultate?
-Psihologie. Tu la ce facultate te-ai înscris?
-Încă nu m-am înscris...
-De ce? Emma e jumătatea verii,trebuie site înscrii la o facultate cât mai repede,până nu rămân fără locuri!
-Știu,dar problema e că, nu știu la care!
-Uite,vin eu mâine la tine și căutăm o facultate ,trebuie să găsim una care să-ți placă!
-Mda...Ai dreptate !
-Unde e Liam?
-S-a dus până în oraș,vine repede. Spun rapid. Dar Harry?
-E până acasă,vine și el imediat. Spune.
Înainte de a spune ceva,ușa se deschide,pe ea intrând mama.
-Emma,ce bine că ai venit! Spune mama
-S-a întâmplat ceva? Întreb,devenind îngrijorată.
-Nu. Am pregătit masa. Spune.
-Bine,venim și noi acum. Spun.
Mama aprobă din cap și iese din cameră.
-Mergem? Îmi e foame! Spun.
-Da și mie ! Spune Anna.
¤ ¤ ¤
Hei,cum vi se pare capitolul?
Am zis să îl pun mai devreme. :))
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...