26 ¤ Partea 2 ¤

828 39 12
                                    

¤ Din perspectiva Emmei ¤

Opresc mașina în fața poienei,locul în care acum ceva timp,mi l-a dezvălui Liam. Sa fiu sincera,nu știu de ce am venit aici,doar am urcat în mașină,și am plecat unde am văzut cu ochii.

Cobor din mașină,și pășesc încet în frumoasa poiana,pana ajung la micul lac din mijloc. Mă așez pe iarba rece și privesc cerul. Lacrimile încă nu s-au oprit și îmi cad nestingherite pe obraji. Oftez obosita și mă las pe spate,atingând pământul. Simt o vibrație pe piciorul stâng,îmi duc mana la buzunar și îmi scot telefonul. Pe ecranul telefonului apare cu scris mare numele Annei. Mă decid sa nu-i răspund. În seara asta vreau sa fiu doar eu și gândurile mele. Îmi bag telefonul înapoi în buzunar și îmi întorc privirea la miile de stele ce pătează cerul.

Acum ce o sa fac? Fără Liam,viața mea e seaca și fără sens,exact așa cum speram sa nu fie. Nu înțeleg,de ce Liam s-a despărțit de mine? Ce i-am făcut sa merit una ca asta? Credeam ca mă iubește și ca se va tine de promisiune. Încă îmi amintesc momentul când mi-a promis ca nu se ca despărți de mine niciodată.

Inima a început sa mă doară îngrozitor. Îmi strâng ochii puternic și încep sa plâng mai tare.

Mă ridic de pe iarba și încep sa mă dezbrac,rămânând goala. Pășesc spre lac și sar în el. Simt cum mă scufund din ce în ce mai tare. Îmi strâng genunchi la piept și îmi bag capul intre ei. După câteva minute,simt cun rămân fără oxigen și încep sa înot la suprafață. Când ajung la suprafață,iau guri mari de aer,pentru a-mi umple plămânii. Ies din apă și mă îmbrac. Mai examinez încă o data poiana și mă îndrept spre mașină.

Intru și mă așez confortabil pe scaunul șoferului. În seara asta,nu am de gând sa merg acasă. Părinții ar pune prea multe întrebări,și încă nu sunt pregătită să răspund la ele. Îmi ridic genunchii la piept și îi strâng la fel de tare,cum i-am strâns mai devreme în apă,și îmi pun capul pe ei,adormind imediat.

¤ ¤ ¤

Sunt trezita din somnul meu mult prea 'dulce' de un ciocănit în geam. Îmi deschid ochii,și somnoroasa îmi ridic capul de pe genunchi. Îmi ridic privirea spre geam și văd un băiat blond cu câteva șuvițe negre și ochi ciocolatii,uitându-se la mine. Îmi face semn sa deschid gemul. Îl deschid și îl privesc curioasa,așteptând sa vorbească.

-Hei,ce cauți aici? Te-ai rătăcit?

-Ăm...nu. Spun cu o voce răgușita din cauza somnului și a plânsului.

-Oh,îmi pare rău că te-am trezit! Spune zâmbind în coltul gurii.

-Nu-i nimic. Zâmbesc fals.

Mă dau jos din mașină și încep sa mă întind.

Băiatul sta rezemat de mașină și mă analizează atent.

-Eu sunt Zayn Malik! Spune după un timp de tăcere.

-Emma Jackson! Spun și îi întind mana.

El mi-o prinde și o scutura ușor.

-Tu ce cauți aici? Întreb.

-Plimbarea de dimineață! Spune și zâmbește.

Eu aprob din pat și mă uit în alta parte.

-Eu...trebuie sa plec acasă,probabil părinții mei sunt îngrijorați!

-Okay! Dar pana sa pleci,îmi dai numărul tău? Întreabă dulce.

-Bine,dar numai dacă mi-l dai și tu pe al tău! Spun și ridic un deget spre el.

-S-a făcut! Spune și își scoate telefonul.

Mi-l scot și eu pe al meu și îl deschid,având zeci de mesaje de la părinți,Anna,Harry și Louis. Decid sa le ignor și îi spun numărul meu lui Zayn,el făcând la fel cu al lui. După ce ne-am dat numerele,ne-am spus un 'pa',apoi am plecat fiecare la casa lui.

¤ ¤ ¤

' Necorectat '

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum