》17:30《
-Cum arăt?o întreb pe Anna,în timp ce fac o pirueta.
-Minunată! Liam o sa te adore,spune și mă îmbrățișează. Acum sa trecem la machiaj.
Aprob și mă pun pe scaunul de lângă masa unde sunt așezate machiajele.
-Gata!chitaie Anna. Du-te și uita-te în oglindă,spune cu un zâmbet larg.
Mă ridic și fac câțiva pași pana la oglindă.
WoW! Arat...bine,niciodată nu am arătat atât de bine ca acum! Anna făcut o treaba grozavă!
Mă uit mai atenta la rochia care vine ca și turnata pe mine și zâmbesc,mă întreb cum o sa reacționeze Liam ? O sa-i placă?
-O sa-i placa lui Liam ,stai liniștită,spune Anna.
Îmi întorc privirea către ea ai zâmbesc,apoi privesc atenta machiajul făcut de Anna.
-Credeam ca o sa îmi faci un machiaj strident,spun și mă întorc cu fata la ea.
-Nu voiam ca Liam sa se sperie și sa nu mai vrea sa se întâlnească cu tine, așa ca ti-am făcut un machiaj natural.
-Mulțumesc pentru tot,spun și o îmbrățișez strâns.
-Cu plăcere, doar ești prietena mea,nu?
-Da!
-Bine,eu trebuie sa plec,sa va protejați!spune Anna și pleacă înainte sa îi spun câteva vorbe de dulce.
Bâzâitul telefonului sparge liniștea din camera și merg spre noptiera de unde era pus. Îl aprind și văd ca e un mesaj de la Liam: Iubito,am ajuns! Te aștept în fata casei tale,te iubesc!
Zâmbesc și îi scriu înapoi: Cobor acum, și eu te iubesc! Apăs pe 'trimite' și îl las înapoi pe noptieră.
Îmi iau geaca și cobor la mașina lui Liam.
Liam sta rezemat de mașină uitandu-se la cer dar își întoarce privirea spre mine când stau la nici doi metrii de el.
E îmbrăcat în blugi negri,o cămașă alba și un sacou negru.
El se întoarce și scoate un buchet de trandafiri din mașină ,dar nu înainte sa îmi zâmbească și sa mă sărute delicat pe obraz.
¤ ¤ ¤
Am ajuns într-o poiană foarte frumoasa cu copaci în stânga și dreapta și un lac în mijloc. E superb! Acum stăm întinși pe o pătură și ne uitam la stele,cred ca era în jur de noua jumătate.
Stau acum și mă gândesc ca nu prea știu nimic despre Liam. Are părinți? Mai are frați sau surori?
-Liam,nu mi-ai spus nimic despre părinții tai,unde sunt? Fără sa realizez mă scăpa gura pe dinainte.
Liam rămâne surprins de întrebarea mea și se încrunta apoi se ridica în fund și privește lacul.
Stăm în liniște câteva minute bune,pana Liam îmi răspunde la întrebare,răspunsul lui lăsându-ma confuza.
-Nu știu!
Mă ridic și eu un fund și îmi pun o mana pe umărul lui. El tresare și își întoarce privirea spre mine.
-Ce s-a întâmplat? Sa știi ca poți sa vorbești cu mine,îi spun blând.
-Știu asta,dar nu știu dacă sunt pregătit sa iti spun,zice și își lasă capul în jos.
-E okay,poți sa îmi spui altădată.
-Nu... o sa iti spun acum...
Liam mă prinde de ambele mâini apoi inspira și expira de câteva ori.
-La 14 ani am aflat ca sunt făcut dintr-o greșeală.
-Cum?
-I-am spart vaza mamei din greșeală cu mingea ,iar ea s-a înfuriat ,mi-a dat o palma și mi-a spus clar și răspicat ,ca sunt făcut dintr-o greșeală. În momentul ăla am fugit afară, am luat bicicleta și am mers câteva ore plângând pana m-am împiedicat de o piatra și am găsit locul ăsta. De atunci nu mai știu nimic de ei și nici nu mă interesează!
Am rămas cu gura căscată la ce mi-a povestit Liam. Cum sa îi spui unui copil de 14 ani ca e făcut din greșeală? Și dacă a fost făcut ce? E al tău și trebuie sa îl iubești!
Îl sărut puternic și apăsat apoi îl îmbrățișez. Nu merita toată suferință asta. Sigur,dacă îmi spunea asta acum câteva săptămâni as fi spus ca merita suferința ,dar acum mă doare inima imaginându-mi un puști de 14 ani distrus.
-M-am obișnuit sa fiu singur,spune el dintr-o data.
-Dar,nu ești singur,mă ai pe mine și pe prietenii tăi!
-Da,spune și își lasă capul în jos,din nou.
Ii iau fata intre mâini și îl sărut pana rămânem fără aer. Mă întind pe pătură iar Liam se pune deasupra mea,începând sa mă sărute pe gât și clavicula. Își duce o mana la feminitatea mea și o mângâie ușor.
-Vrei asta?întreabă cu o voce răgușita și senzuală.
-Da,spun eu emoționată.
Liam mă mai sărută o data pe buze apoi își introduce mana în lenjeria mea. Își baga mai întâi un deget,scoțând de la mine un țipat scurt,și face cerculețe. În același timp mă sărută și mă musca. Își baga și al doilea deget și simt cum plăcerea mă învăluie. După încă câteva minute de plăcere ,orgasmul vine și respir ușurată. Liam își scoate degetele din mine și le duce la gura,curățând substanța de pe ele. El geme când termina și mă sărută încă o data. Se așează pe pătură lângă mine și mă trage la pieptul lui.
-Te iubesc!
-Și eu te iubesc!
¤ ¤ ¤
Pam Pam, cum vi se pare capitolul? :3 :))
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...