22

854 48 0
                                    

-Vizita s-a terminat! Spune dur o voce cunoscută.

Ne despărțim,și ne întoarcem privirea spre polițistul care l-a adus pe Liam.

-Promit ca o sa vin în fiecare zi pana ieși de aici! Spun și îl trag intr-o îmbrățișare strânsă.

-O sa te aștept! Spune blând,și mă privește cu dragoste.

Zâmbesc și mă ridic pe vârfuri, pentru a-i da un sărut scurt,de rămas bun.

Polițistul vine în dreptul lui Liam, și îl ia de o mana,apoi îl târăște afară din încăpere.

Oftez și ies și eu din încăpere.

Fiind în gândurile mele,mă trântesc de o persoana. Îmi îndrept privirea spre ea,și o văd pe Anna. Avea o privire combinată cu confuzie și tristețe.

-Anna,ce cauți aici?

-Am venit la Harry! Încă nu știu de ce l-au luat!

Chiar,de ce iau luat și pe Harry și Louis? Liam nu mi-a zis de ce sunt și ei reținuți. Dacă stau mai bine sa mă gândesc,Liam nu mi-a spus cu ce se ocupa! Mereu când pleca,zicea ca are treaba,și ca o sa mă sune el,când termină. Oare,nu are destula încredere în mine,încât, sa îmi spună cu ce se ocupă? Într-o relație ai nevoie de încredere, ca sa meargă,dacă nu,atunci de ce mai ești intr-o relație? Da,ea este clădită și cu iubire și respect,dar e degeaba,dacă nu ai încredere în persoana de lângă tine.

Sunt trezita din gânduri de către Anna,care mă scutura de umeri.

-Emma,măcar ai auzit ce te-am întrebat?

Îmi scutur capul și o privesc atent pe Anna.

-De ce crezi ca Harry e aici? Nu cred ca a făcut ceva atât de rău, încât sa fie aici!

-Nu știu. Spun simplu.

-Eu mă duc la Harry,vreau sa aflu ce a făcut. Spune oftând.

Aprob din cap,și o îmbrățișez,apoi pornesc spre ieșirea din poliție.

¤ ¤ ¤

-Scumpo,nu te-ai atins de nimic,ce ai pățit? Spune mama îngrijorată.

Oftez și las furculița jos.

-Nu am pățit nimic,sunt doar obosită!

-Dar trebuie sa mănânci,dacă nu vrei sa te îmbolnăvești! Spune tata.

Decid sa nu răspund și iau furculița în mana,apoi cu un nod în gat încep sa mănânc cartofii prăjiți.

¤ ¤ ¤

Ajunsa în camera mea,mă schimb în pijamale și mă bag în pat. Cu privirea atintita în tavan,mă gândesc ca e mai bine,ca nu le-am spus părinților de Liam. Nu vreau sa îl judece. Îl înțeleg, și eu as fi reacționat așa, dacă eram în locul lui. Sper doar,ca o sa pot sa-l scot de acolo. Trebuie! Nu o sa-l las acolo,îl iubesc!

¤ ¤ ¤

În primul rând,îmi pare rău e scurt,sper ca pe următorul sa îl fac mai lung,iar în al doilea rând,vreau sa va mulțumesc pentru cele +1K de lecturi și 121 de voturi ,însemna mult pentru mine! ♡♡

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum