7

541 32 0
                                    

-Allison! Spune Gale mirat.

Se ridica de pe canapea mergând cu pași repezi spre fata și o îmbrățișează puternic. După ce se desprind din îmbrățișare,Allison își întoarce privirea spre mine. Mă ridic de pe canapea și merg în dreptul ei.

-Emma! Spun și întind mana.

-Allison,verișoara lui Gale! Spune și îmi prinde mana. Gale,nu mi-ai spus ca ai o iubita! Continua.

-O,nu! Nu sunt iubita lui,suntem doar prieteni! Eu am deja un iubit pe care îl iubesc foarte mult! Spun repede.

-Dar credeam că...nu mai contează! Spune Allison.

-Ce cauți aici? Întreabă Gale.

-Am venit în vizita...O perioada! Nu ți-a spus mama ta ca vin ?

-Am vorbit cu ea,dar nu a menționat ca vii! Spune Gale.

-Probabil a uitat! Spune Allison. În fine,ce făceați pana sa vin eu? Continua.

-Voiam sa ne uitam la 'Kung Fu Panda 3'! Spun eu.

-Interesant! Spune ea,iar după o bufnește râsul.

-Păi...sa ne uitam...zic! Intervine Gale.

Eu și Allison aprobam din cap,apoi ne așezăm toți pe canapea.

¤ ¤ ¤

-Haide Gale recunoaște,'Kung Fu Panda 3' e un film reușit! Spun eu.

-Da,bine! E un film reușit,fericita?

-Foarte! Spun și zâmbesc victorios. S-a făcut târziu,ar cam trebui sa plec! Continui.

-Okay! Spune și ne ridicam amândoi de pe canapea.

-Mi-a făcut plăcere sa te cunosc Emma! Spune Allison și mă îmbrățișează.

-Și mie mi-a făcut plăcere sa te cunosc Allison! Ne mai vedem! Spun și zâmbesc.

-Pa,Emma!

-Pa,Allison!

Merg spre ușa,cu Gale în urma mea. O deschid și mă întorc spre Gale.

-Îmi pare rău că verișoara mea ne-a stricat seara! Spune și își duce o mana la ceafă.

-Ba nu,nu a stricat-o! Ba din contra! E foarte amuzantă! Spun.

-Da...ne vedem mâine? Întreabă.

-Sigur! Spun zâmbind.

-Pa,Emma!

-Pa,Gale! Spun și ies pe ușă.

¤ ¤ ¤

Din perspectiva lui Gale

Închid ușa în urma Emmei și merg în sufragerie.

-Deci ea e Emma... Spune Allison.

-Da... Allison,știu cum îl voi răzbuna pe fratele meu! Dar pentru asta,am nevoie de ajutorul tău! Spun serios.

-Știi cât de mult am ținut la fratele tău ,spune-mi doar ce trebuie sa fac!

-Iubitul Emmei e cel care l-a omorât pe fratele meu! Numele lui e Liam Payne! Vreau sa îl faci sa se îndrăgostească de tine, așa nu o sa-i mai acorde Emmei atenție,și o sa fie doar a mea! La rândul meu o s-o fac sa se îndrăgostească de mine,iar când o sa-l prind pe Liam,o s-o omor în fata lui! Spun rânjind diabolic.

Îmi întorc privirea spre Allison,doar pentru a o vedea cu gura căscată.

-Ce zici,te bagi? O întreb.

-Nu o sa fie ușor,dar da,mă bag!

¤ ¤ ¤

Paște Fericit lume!
Cum ați petrecut Paştele?
Știu ca este scurt capitolul,data viitoare o sa încerc sa îl fac mai lung!
Cum vi se pare capitolul ?
Ce credeți despre planul lui Gale?

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum