Ies afară din încăpere și inspir aerul curat. Încep sa mă plimb de colo în colo,pentru ca afară era destul de răcoare. O spărtura se aude în spatele meu și mă întorc repede,pentru a vedea de la ce săi de la cine,a provenit zgomotul. Când îmi îndrept privirea spre barbatul străin,acesta zâmbește și începe sa facă câțiva pași spre mine. Din instinct mă dau în spate,dar mă opresc din cauza peretelui. Încep sa tremur și când îmi deschid gura,pentru a cere ajutor,acesta mi-o acoperă și se presează de corpul meu. Mă uit în jos și văd ca e putina distanta intre picioarele noastre. Îmi ridic genunchiul și îl lovesc în locul sensibil. Barbatul își duce mana,care o avea pe gura mea,la locul lui sensibil și începe sa înjure nervos. Eu în timpul ăsta, apuc sa strig după Liam,dar nu apuc sa fac mai multe,căci străinul îmi da o palma.
-O sa plătești pentru asta! Spune nervos,acesta începe sa mă muște de clavicule și gat.
Stai! Cunosc vocea asta! Cu coada ochiului îl văd pe...barbatul care era sa mă violeze.
Ușa clubului se deschide și pe ea iese Liam și...Cara? Ce căuta ei doi împreună? Liam e cu mine!
Încep sa îl strig pe Liam, dar acesta parcă nici nu mă aude. Într-un final își îndreaptă privirea spre mine și începe sa râdă împreună cu Cara.
-Liam,te rog,ajuta-ma! Îl implor.
Acesta rade mai tare și vorbește.
-Așa îți trebuie,dacă m-ai părăsit! Spune oprindu-se din ras și privindu-ma nervos.
-Ce? Dar...
-Dar ce? Ai uitat cum m-ai părăsit? Cum nu ai mai venit sa mă vizitezi la închisoare? Și citez vorbele tale " o sa vin în fiecare zi sa te vizitez,pana ieși de aici!",dar nu s-a mai întâmplat! Striga nervos.
Își îndreaptă privirea spre Cara și începe sa o sărute.
-Haide,Cara! Spune și își pune mana pe după umerii ei ,și pleacă lăsându-ma în mâinile monstrului.
¤ ¤ ¤
Îmi deschid ochii brusc și mă ridic în fund,respirând sacadat. Închid ochii și îi strâng cu putere,în speranța de a da uitării coșmarului, dar degeaba. Ăsta a fost cel mai urat vis al meu! Nu o sa-l părăsesc niciodată pe Liam,indiferent de situație!
Iau telefonul și îl deschid. E 07:30,asta înseamnă ca trebuie a încep sa mă pregătesc. Astăzi este procesul,și sper din tot sufletul sa-l lase liber!
Mă ridic din pat și mă îndrept spre dulap. Îmi aleg o fusta neagra și strâmtă cu o palma mai sus de genunchi,o cămașă alba și lenjeria alba. Le iau în mana împreună cu un prosop și intru în baie. După ce fac baie,mă îmbrac cu hainele alese,apoi merg în dormitorul meu,pentru a mă încălța cu pantofii negri cu toc cui. Îmi pieptăn parul și îl las liber pe spate. Mă privesc pentru ultima data în oglinda,apoi pornesc spre judecătorie.
¤ ¤ ¤
Intru în sala de judecata cu puține emoții. Astăzi o sa aflu dacă Liam va fii eliberat sau nu. În încăpere erau câteva persoane,probabil familia acelui...monstru. În încăpere îi observ și pe Harry,Anna și Louis. Aceștia când mă văd,vin în graba spre mine.
-Hei! Spune Anna și mă îmbrățișează,Harry și Louis,făcând același lucru.
-Hei! Spun eu.
-Cum te simți? Mă întreabă Louis.
-Nu știu...dar stai puțin, și voi ați fost luați de politie,și acum sunteți liberi.
-Nu suntem chiar așa de liberi,vezi tu,suntem arestați o luna,dar cum suntem prietenii și familia lui Liam, ne-au lăsat sa venim,pentru a da declarații pentru el. Spune Harry.
Eu aprob încet din cap și mă așez pe un scaun de pe partea noastră.
După câteva minute,ușa se deschide și pe ea intra Liam însoțit de avocat si de un polițist. Mă ridic de pe scaun și fug spre el. Îl îmbrățișez și îl sărut scurt pe buze. Acesta îmi da un zâmbet mic,apoi îmi face semn sa ne așezăm pe scaune. Îl iau de mana și îi spun ca totul va fii bine. Acesta aproba și îmi strânge mai bine mana.
După încă câteva minute,își face apariția și judecătorul. El se așează la locul lui,și începe sa le i-a declarație familiei 'victimei'. După ce a ascultat declarațiile împotriva lui Liam, a venit rândul nostru. Cum nimeni nu făcea nici o mișcare,m-am decis sa încep eu prima. Mă ridic de pe scaun și pășesc spre locul,de unde trebuie sa dau declarația,dar mai întâi merg în fata judecătorului,acesta îmi înmânează biblia și spune.
-Emma Jackson,juri ca spui adevărul și numai adevărul?
Pun o mana pe biblie și spun.
-Jur sa spun adevărul și numai adevărul.
Judecătorul aproba din cap,și îmi face semn sa merg pe locul de unde trebuie sa dau declarația.
-Domnișoară puteți sa începeți!
¤ ¤ ¤
Pam Pam,v-am lăsat în suspans :3
'Necorectat'
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanficEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...