21

368 22 3
                                    

-Anna,de ce te-ai oprit? O întreb când suntem în apropiere de casa mea.

-El ce căuta aici? Întreabă.

-Cine?

-Gale! Spune și arata cu degetul spre casa mea.

Mă uit în direcția unde este îndreptat degetul ei și așa era. Gale era pe treapta din fața ușii. Nervoasă,Anna lasă pungile jos și merge în pas grăbit spre el. Iau repede și pungile ei,apoi o urmez.

-Anna,stai! Spun.

Anna ajunge în fața lui Gale și își pune mâinile în sân. El se ridică,și mă privește mai întâi pe mine,apoi pe ea.

Din perspectiva lui Gale

-Ce cauți aici? Întreabă Anna.

-Am venit pe la Emma. Spun.

-Ascultă domnule perfect,las-o pe Emma în pace! Acum ca s-a despărțit de Liam,vrei sa fii tu următorul? Nu se va întâmpla asta! Așa ca mai bine ai lăsa-o în pace sau jur că o să te fac sa regreți ca ai venit aici! Spune nervoasa.

Încercând sa mă abțin sa nu răbufnesc,îmi încordez maxilarul și îmi strâng pumnii.

-Anna! Ce ai? Întreabă Emma.

Trebuie sa fac ceva,trebuie sa scap de Anna! Și cred ca știu și cum!

-Ăm...nu-i nimic Em,vorbim mai târziu,bine?

-Okay,vorbim mai târziu. Spune Emma.

Îi mai dau o privire Annei,apoi mă duc în dreptul Emmei și o pup pe obraz. Aceasta zâmbește și își lasă capul în jos.

Draga mea Emma,ce o să plătești și tu și Liam pentru că l-ați omorât pe fratele meu! O să vă fii dorit să nu vă fii născut! Jur!

-Pa,Emma,Anna!

-Pa,Gale! Spune Emma.

Trec strada și intru repede în casa mea.

-Allison! Strig.

-Allison! Mai strig o dată când văd ca nu răspunde.

-Ce? Întreabă coborând scările.

-Nu știu cum faci dar trebuie sa fii împreună cu Liam!

-Ce? Dar e imposibil! Mi-a spus sa stau departe de el,și în plus vrea sa se împace cu Emma! Spune.

-Și tu o sa stai departe de el ? Nu fii proastă! Du-te la el cu o sticlă se vin și îmbracă-te sexy,sunt sigur ca nu o sa te refuze! Spun.

-Și după ce? Nu o sa fim împreună dacă mă duc așa la el!

-Nu,dar după o noapte de sex,sunt sigur ca o sa te mai vrea!

-Nu știu ce sa zic...

-Faci cum îți spun eu sau ieși afară! Spun și arat cu degetul spre ușa.

-Bine,bine! Dar tu și Emma?

-Emma e ușor de manipulat,dar problema e prietena ei,Anna. Mi-a zis sa stau departe de ea,ca dacă nu mă va face să-mi fii dorit sa nu vin în orașul ăsta! Spun râzând.

-Și ce o sa faci ca sa scapi de ea?

-Când e singura pe drum,mă gândeam sa dau cu mașina peste ea. Spun râzând.

-Ai înnebunit? Spune Allison șocată.

-Nu...încă!

-Gale...mai bine lăsăm planul baltă...Dacă o omori? Și ce vrei sa le faci Emmei și lui Liam?

-Nu lăsăm nici un plan,ai înțeles! Spun și o iau de mână. Mai bine dacă o omor,scap de ea! Și nu te privește pe tine ce vrei sa le fac lor! Acum pleacă din fața mea! Țip.

-Chiar ai înnebunit! Spune scârbită și pleacă afară.

Poate am înnebunit,dar nu mă las pana nu îi fac pe ăştia sa plătească!

Din perspectiva Emmei

-Anna,ai fost nepoliticoasă! Spun când intram în camera mea.

-Poate,dar am spus ce am gândit! Emma,tu nu ai observat ca el încearcă sa te facă a lui? De ce crezi ca ți-a spus ca Liam și Allison s-au sărutat după petrecere? Îți spun tot eu! Ca sa te necăjească! Îl vezi tu acum bun și perfect,dar pun pariu ca nu e!

-Anna,înțeleg ca ești îngrijorată și ca vrei sa mă împac cu Liam,dar ce e intre mine și Gale,rămâne dor intre mine și el! Și stai liniștită nu o sa fie el următorul! O perioada vreau sa fiu singură. Spun.

-Nu cred ca o sa poți fii singura cu el prin preajmă! Spune Anna.

-Ba da! Suntem doar prieteni,de ce nu poți sa înțelegi asta?

-Prietenii nu se sărută din câte știu eu!

-Aia a fost o greșeală,nu trebuia sa se întâmple!

-Ți-a plăcut? Întreabă după o perioadă.

-Ce? Întreb nedumerită.

-Sărutul! Ți-a plăcut?

-Da...adică nu a fost așa rău.

-Ce ai simțit când v-ați sărutat?

-Pai...îmi bătea inima tare.

-Și ce simțeai când te sărutai cu Liam ?

-Fluturi în stomac.

-Vezi! Asta e iubire adevărată! Emma,trebuie sa îi mai dai o șansă,se vede ca îi pare rău! Sunteți perfecți împreună!

-Anna...ți-am spus,vreau sa stau singura o perioada.

-Emma...

-Nu,Anna! Vreau sa stau singura o perioada! Acum...aș vrea să pleci!

-Ce? Mă dai afară?

-Vreau sa stau singură...

-Uau Emma! În ritmul ăsta chiar o sa rămâi singură! Spune luându-şi plasele apoi iese afară pe ușa.

Oftez și mă întind pe pat. Îmi pun mâinile pe față și încep sa mă gândesc. Dacă o sa continui sa dau lumea la o parte,chiar o sa rămân singura?

Se pare ca da! Spune conștiința.

Nu știu ce sa fac! Pe o parte as vrea să-l iert pe Liam și sa ne împăcăm dar pe cealaltă parte nu!

Trebuie sa iei o decizie! Și cel mai bine ar fii sa o iei cu inima! Spune conștiința.

Ușor de zis,greu de făcut!

¤ ¤ ¤

Heii,am revenit cu un nou capitol,cum vi se pare?
Îmi pare rău dacă sunt greșeli,o sa le corectez mai târziu.
Ce credeți,Anna are dreptate? Să-i mai dea Emma lui Liam încă o șansă?
Ne citim data viitoare,paa ♡♡

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum