24

755 48 0
                                    

-Domnișoară,puteți sa începeți! Spune judecătorul.

Eu aprob din cap și mă așez pe scaun. Emoționată,încep sa mă joc cu degetele. Inspir și expir de câteva ori,pana încep sa vorbesc.

-Prima data când eu și cu Liam ne-am cunoscut,a fost la școală. Atunci,era un tip misterios și îl credeam întunecat și rau,pana am început sa vorbim. Când am început sa-l cunosc,mi-am schimbat părerea despre el,și am început sa am sentimente pentru el. Apoi,mi-a mărturisit ca și el are sentimente pentru mine. Am început sa ieșim. Eram foarte fericiți,pana...pana la ziua mea!

Fac o mica pauza și încep sa vorbesc din nou.

-Seara aia,nu o s-o uit în viața mea! Spun cu ură,și simt cum lacrimile încep sa apară.

-Ce s-a întâmplat în acea seara,domnișoară? Întreabă judecătorul.

-În seara aia...victima a încercat sa mă violeze! Spun,plângând când îmi amintesc.

-Poftim? Soțul meu nu ar face așa ceva niciodată! Minți! Răbufnește o femeie,în jur de 40 de ani.

-Nu am mai fi aici,dacă nu era soțul dumneavoastră! Strig nervoasa,în timp ce mă ridic în picioare.

-Doamna,va rog sa va liniștiți,și haideti sa o ascultam pana la capăt! Spune judecătorul.

Femeia îmi arunca o privire plina de ura și se așează înapoi.

Îmi îndrept privirea spre Liam, și îl observ cum se abține din greu sa nu vina la mine. Chiar de aici pot sa îi văd lacrimile,și mi se rupe sufletul când îl văd așa. Nu vreau sa mai plângă!

-Domnișoară,puteți sa continuați.

-Îmi amintesc ca eram afară din club și dintr-o data apare...el. Am încercat sa mă îndepărtez de el,dar m-a prins și m-a imobilizat. Am încercat sa scap,dar fără rezultat. A început sa mă sărute peste tot și sa pună mâinile pe mine. Când credeam ca totul s-a sfârșit, a apărut Liam și m-a salvat. Da a nu era el,nu știu pana unde se ajungea atunci! Spun plângând mai tare și respirând sacadat.

Simt cum amețeala mă cuprinde,iar în următoarele secunde,totul a devenit negru.

Nu știu cât timp a trecut,dar aud cum o voce îngrijorată mă roagă,sa mă trezesc.

Îmi deschid ochii și primul lucru care-l văd,este Liam. Eram încă pe scaun,iar el stătea pe vine,în fata mea.

-Iubito,ești bine? Spune îngrijorat.

Aprob din cap și îi zâmbesc leneș.

Acesta își ridica mâinile și le pune pe obrajii mei. Observ ca încă are cătușele.

-Ce s-a întâmplat? Spun confuza.

-Ai leșinat,după...

-După?

Și atunci realitatea m-a lovit. Am leșinat după ce mi-am amintit,cum aproape era sa fiu violată.

-E de ajuns pe ziua de astăzi,continuam mâine! Spune judecătorul,apoi pleacă.

-Încă o zi de chin! Spun trista.

-Sa speram ca judecătorul va lua în considerare mărturisirea ta! Spune cu speranța Liam.

-Sa speram! Spun și îl îmbrățișez.

¤ ¤ ¤

Cum vi se pare capitolul ? Credeți ca Liam va fi arestat sau nu?

'Necorectat'

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum