18

967 47 2
                                    

¤ Din perspectiva lui Liam ¤

Cobor din mașină și merg pe partea Emmei. Îi deschid portiera și o ajut sa coboare,apoi mergem în casa.

-Emma,îmi pare rău! Spun și îmi las capul jos.

-Pentru ce? Spune suspinând.

-Dacă nu eram eu cu ideea de a merge la club,nu se întâmplă una ca asta.

-Liam,e în regulă! Spune încet.

-Nu,nu e în regula,la dracu! Tip și dau cu pumnul în perete.

-Liam,nu aveai de unde sa ști! Țipă ea înapoi. E bine ca ai venit la timp,spune mai încet.

-Nu trebuia sa te las singura! Spun nervos.

-Eu ti-am zis sa nu mai vi,e vina mea,dar lasă asta acum,e bine ca ai venit la timp. Spune și mă îmbrățișează.

O îmbrățișez și eu ,și o pup pe creștet.

-Vreau sa fac un dus,nu mai vreau sa îi simt mâinile slinoase ale nenorocitilui ăla!

-Am o baie în camera mea,vino. Spun și o trag după mine pana în camera mea.

-Dar nu am cu ce sa mă îmbrac! Spune dintr-o data.

-O sa iti dau ceva de la mine. Spun și merg la dulap pentru a lua un tricou negru și o pereche de boxeri. Poftim,prosop e în baie. Continui.

-Mulțumesc Liam, pentru tot,ești cel mai bun iubit din lume! Te iubesc!

-Și eu te iubesc! Spun și o sărut ușor pe buze.

Ne desprindem din sărut ,iar ea pleacă în baie.

Dacă nu striga ea sa-l las în pace,jur ca îl omoram. Cum a îndrăznit sa îmi atingă fata? Dacă o singura data îl mai vad,nu mai scapă viu din mâinile mele.

Sunt întrerupt din gânduri de telefon. Îl scot din buzunar și văd ca mă suna Harry.

-Da, Harry! Spun răspicat.

-Unde ești?

-Acasă,de ce?

-Trebuie sa aducă tortul,dar problema e ca nu o găsim pe Emma. E cu tine? Dar stau puțin,de ce sunteți acasă ?

Expir furios și strâng telefonul în mana ,când îmi amintesc ca iubita mea era cât pe ce sa fie violată.

-Liam,îmi răspunzi?

-La dracu, Harry , iubita mea era cât pe ce sa fie violată,asta voiai sa auzi? Spun răspicat.

-Ce?

-Îți explic mai multe mâine,pa! Spun și închid.

Ușa băi se deschide și iese Emma. Doamne ,nu știam ca unei fete poate sa îi stea atât de bine ,cu hainele unui băiat. Înghit în sec și simt cum moștenitorul meu începe sa se trezească.

-Cu cine ai vorbit?

-Cu Harry. Spun cu un nod în gat.

-S-a întâmplat ceva? Spune Emma, venind spre mine.

-Îți sta perfect cu hainele mele!spun și o apuc de solduri.

-Mersi,cred! Spune cu un zâmbet mic.

O sărut pe buze ,apoi mă dezbrac ,rămânând doar în boxeri și ne așezăm în pat. Ne acoperim cu pătura și o trag la pieptul meu.

-Te iubesc! Spun.

-Și eu te iubesc! Spune și mă pupa pe piept.

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum