8

1.2K 65 0
                                    

Mă trezesc cu o energie și un zâmbet de nedescris. Mă ridic din pat și merg spre dulap pentru a-mi alege hainele pentru ziua de azi. Îmi aleg niște blugi negri,un tricou alb pe care scrie cu negru 'I'm a Queen' și un hanorac negru. Aseară când am venit de la "intalnire" am făcut un dus,așa ca nu mai are rost sa fac acum. Îmi iau pe mine hainele alese,mă încalț cu ghetele negre ,îmi iau ghiozdanul și pornesc repede spre școală.

* * *

Primele doua ore au trecut rapid. De cum am ajuns la școală am dat peste o Anna destul de curioasa,dar încă  nu i-am spus ce s-a întâmplat aseară.  I-am promis ca o sa-i spun la cantină.

Închid ușa dulapului meu și mă îndrept cu pași rapizi spre cantina. Când am intrat în cantina privirea mi-a fulgerat spre masa lui Liam. Era acolo cu gașca lui și cu Cara. Pufnesc când îi văd ca se sărută și trec pe lângă masa lor ca și când nici nu i-am observat. O observ pe Anna ca sta pe telefon și când își ridica privirea spre mine,își pune telefonul pe masa și mă așteaptă nerăbdătoare. Mă așez lângă ea și îmi spune din priviri sa încep sa-i povestesc.

-Hei!spun eu.

-Hei!spune ea repede,acum scuipa tot!continua ea.

Eu oftez și încep sa îi povestesc despre ce s-a întâmplat aseară.

Ea rămâne cu gura căscată când îi spun despre apariția lui Liam pe scaunul de lângă mine,și din nu știu ce motiv îmi îndrept privirea spre masa lui. Când ochii noștrii se conectează eu îmi dau ochii peste cap și îmi îndrept privirea spre Anna care vorbea singura.

-Mă asculți?

-Da...zic eu.

-Cum spuneam,nu îmi vine sa cred ca te-a sărutat și nu o data ci de doua ori!spune ea socata.

-Nici mie nu îmi vine sa cred!

-Sunt curioasa doar,sărută  bine?întreabă și rânjește pervers.

-Nu o sa răspund la asta!

-O,haide!zice ea și face o fata de cățel plouat.

-Da,sărută bine!spun încet și simt cum obrajii mei se înroșesc când îmi aduc aminte de gustul buzelor lui.

Ea își mărește ochii de uimire dar își revine rapid când se uita în spatele meu. Eu mă uit la ea confuza și îmi face semn sa mă uit în spatele meu. Mă întorc și îl văd pe Liam ca se îndreaptă spre masa noastră.

-Trebuie sa vorbim!îi aud vocea și simt cum niște fluturi nenorociți apar în stomacul meu.

----------------------------------

Hei,scuze ca nu am postat capitolul ăsta mai devreme dar săptămâna asta am dat teza la mate iar ieri am dat test la fizica și trebuia sa învăț. Sper ca va place capitolul! :*

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum