32

653 43 4
                                    

Din perspectiva lui Liam

Cobor scările în grabă și alerg spre ușa de la intrare,dar sunt oprit de vocile puternice ale polițiștilor.

-Stai pe loc! Unde crezi ca fugi? Spune unul dintre el.

-Plec sa îmi găsesc iubita,așa ca nu mai faceți atâta tam-tam și veniți cu mine! Spun nervos.

Cei doi aproba din cap,și mă urmează afară.

¤ ¤ ¤

Cobor repede din mașină,și fug spre casa Emmei. Intru fără sa bat la ușă,alergând pana în sufragerie,acolo unde erau părinții ei,Anna,Harry și Louis.

-Liam,ieși afară! Spune tatăl Emmei.

-Ce? Nu o sa fac asta! Trebuie sa o găsim pe Emma! Mă opun.

-Ne descurcam noi,acum ieși afară! Nu vreau sa mai fie prin preajma noastră,un criminal ca tine! Țipă.

Îmi măresc ochii de uimire,dar apoi mă încrunt. Deci Emma le-a spus...

-Nu o sa ies afară! O sa o găsesc pe Emma,chiar dacă ar fii ultimul lucru pe care l-aş face! Țip.

-Dragule,lasa-l în pace! Se vede ca o iubește! Intervine mama Emmei.

-Bine,ramai. Dar o sa fie ultima oară când o sa-mi mai vezi fiica! Spune aspru.

-Bine! Acum,când ați văzut-o ultima oară? Întreb.

-Se pregătea sa iasă în oraș. Spune Anna.

-Sa iasă în oraș? Cu cine? Întreb.

-Cu un tip pe nume Zayn! Spune mama ei.

Zayn...de unde cunosc eu numele ăsta?

☆ Flashback ☆

Iau bicicleta, și încep sa fug unde văd cu ochii. După câteva ore de mers,se pare ca am ajuns în oraș. Nu prea obișnuiam sa vin cu mama aici,pentru ca nu aducea. Zicea ca dacă vreau sa vin în oraș,trebuie sa muncesc.

dau jos de pe bicicleta,și analizez clădirile înalte și frumoase. opresc lângă o clădire mai veche. Pun bicicleta jos,și așez și eu jos,rezumându-mă de perete. Aici o sa dorm în seara asta. Închid ochii,și aștept sa ia somnul. După câteva minute,aud cum câțiva pași se apropie de mine. Când nu am mai auzit pașii,mi-am deschis ochii. În fata mea,sta un domn înalt,îmbrăcat la patru ace. Nu pot sa îi văd trăsăturile feței,pentru ca afară e întuneric. În stânga lui,stă un băiat de aceeași vârstă ca mine. Barbatul se lasă pe vine,și analizează.

-Cum te cheamă,băiete ?

-Liam.

-De ce ești pe străzi ?

-Pentru ca nu mai am o familie.

Barbatul sta puțin pe gânduri,apoi vorbește.

-Ce zici dacă de acum în colo,eu o sa fiu familia ta ?

uit surprins la el. Nu știu dacă glumește sau vorbește serios.

-Dar în schimb,și tu trebuie sa faci ceva pentru mine.

-Ce sa fac? Întreb speriat.

-De exemplu,sa vinzi droguri. Lucruri din astea banale.

-Nu știu ce sa zic...

-Sa zici da! Eu o sa te iau sub aripa mea,o sa te îngrijesc și o sa-ti dau și bani,dar numai dacă faci ce spun eu! Spune serios.

-Bine.

-Perfect! Acum ridicăte,vreau sa îti arat noua ta casă. Dar înainte sa fac asta,el este Zayn,colegul și totodată fratele tău!

End of flashback ☆

-Cred ca știu cine a răpit-o pe Emma! Spun dintr-o dată.

-Te gândești la ce ne gândim și noi? Întreabă Louis.

-Omul Negru!

¤ ¤ ¤

Știu ca e scurt,și îmi pare rău pentru asta,dar promit ca ultimul capitol o sa-l fac cât pot eu de lung.
Întrebare: Vreți sa fac un final fericit sau trist?
Va aștept părerile în comentarii!
♡♡



The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum