¤ Din perspectiva Emmei ¤
Joi,14 ianuarie
Simt cum niște degete mă mângâie ușor și delicat pe mână. Deschid ochii și mă uit la Liam, care avea un zâmbet pe față. Îi zâmbesc și eu,apoi mă ridic sa-l sărut pe obraz.
-Bună dimineața,raza de soare! Spune cu vocea răgușită, probabil acum s-a trezit sau vrea decât sa mă excite,și îi reușește!
-Bună dimineața, iubitule! Cat e ceasul?
-07:30! Spune simplu.
Aprob din cap și mă ridic din pat. Merg la dulap și îmi aleg hainele pentru astăzi. Îmi aleg blugi albaștri strâmți,un tricou alb pe care scrie cu negru 'I Love My Boyfriend ' și un hanorac negru. Mă îmbrac cu ele ,apoi îmi prind parul într-o coada de cal. În tot acest timp,Liam stătea întins pe pat ,cu mâinile la ceafa,și mă privea. Din când în când mă mai uitam cu coada ochiului la el,și îl vedeam cum își musca puternic buza inferioara,dar nu îl condamn ,și eu fac la fel când se îmbracă!
-Ești gata? Mă întreabă Liam.
-Da,sa mergem.
Liam aproba din cap și vine lângă mine. El se apleca și mă sărută tandru pe buze. Zâmbesc în sărut și îl trag nai aproape. Când sărutul devenea mai pasional,suntem întrerupti de telefonul meu. Oftez și îl scot din buzunar,ducându-l la ureche , fără sa mă mai uit la apelant.
-Alo?
-Neata,straino,cum iti mai merge?
-Anna? Neata! Îmi merge bine,tu ce ai mai făcut ?
-Nimic special! Spune ultimul cuvânt...gemând?
-Anna,ce se petrece?
-Nimic,nimic! Ne vedem la școală,îți povestesc acolo,pa! Spune repede și închide.
Liam se uita confuz la mine,iar eu ridic din umeri.
-Sa mergem! Spune Liam.
¤ ¤ ¤
-Și așa am ajuns eu și cu Harry,sa fim împreună! Spune entuziasmata Anna.
Eu și Liam am rămas cu gurile căscate. Anna și Harry împreună? Am trăit sa o văd și pe asta!
-Felicitări! Spun încă uimita.
Eu bănuiam ca ar fii ceva intre ei,mai ales acum când am intrat în clasa și i-am văzut aproape calare unul peste altul,și nu glumesc,se sărutau de mama focului!
Când voiam sa îl sărut pe Liam, pe ușa clasei intra directorul cu doi polițiști. Îl simt pe Liam cum se agita lângă mine,și își întoarce privirea spre Harry și Louis. Okay,ce se întâmplă?
-Liam Payne,Harry Styles și Louis Tomlinson,veniți în biroul meu,acum! Spune dur directorul.
Mă uit la Liam și îl văd cum se ridica și merge lângă director,alături de Harry și Louis. Aceștia ies pe ușa, iar eu mă uit la Anna panicata. De ce l-au luat pe Liam? Fără sa realizez ce fac,mă ridic din banca și fug spre biroul directorului. Mă așez pe unul din scaunele de pe hol și aștept pana iese Liam.
Într-un final,ușa de la biroul directorului se deschide și Liam iese încătușat împreună cu Harry și Louis ,iar în spatele lor, se aflau cei doi polițiști. Mă ridic de pe scaun și mă duc în fuga la Liam.
-Ce se întâmplă? Spune panicata.
-Iubito,asculta-ma! Promit ca o sa mă întorc și o sa-ti explic tot,dar pana atunci sa nu îți faci griji pentru mine,da?
-Cum sa nu îmi fac griji? De ce te-au încătușat?
-Promit ca o sa-ti spun,dar după ce ies! Spune și se apleacă sa mă sărute pe frunte,apoi este târât de unul dintre polițiști afară.
¤ ¤ ¤
Necorectat!
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...