》7 septembrie 2016 《
》Din perspectiva Emmei 《
Știi momentul ăla când trebuie sa alegi intre viitorul tău și iubirea vieții tale,dar nu știi ce sa alegi? Așa sunt eu acum. Trebuie sa aleg intre a intra la cea mai buna facultate din America și Liam,iubitul meu. Nu știu ce sa fac! Eu vreau sa merg și la facultate și sa fiu împreună cu Liam.
-Cum adică pleci? Mie când aveai de gând sa îmi spui? Răbufnește Liam.
-Voiam sa iti spun de mult dar nu am știut cum!
Liam se apropie de mine și mă privește furios în ochi.
-Acum când în sfârșit sunt liber și puteam fii împreună,tu pleci? Striga.
-Dar trebuie sa plec,e în joc viitorul meu! Spun și îmi las capul în jos.
-Viitorul tău? Dar cu al meu cum rămâne? Viitorul meu era sa fiu împreună cu tine și sa nu îți mai dau drumul,dar acum se pare ca nu mai pot din cauza plecării tale! Spune și se depărtează de mine.
-Liam... spun și oftez. Nu credeam ca mă vor accepta! Continui.
Acesta oftează nervos și se așează pe pat. Își pune mâinile pe față și își freacă ochii. Cu pași mărunți,mă duc în fața lui. Îi îndepărtez mâinile de pe față,punându-le pe ale mele pe obrajii lui. Mă las pe vine în fața lui și îi lipesc fruntea de a mea. Liam mă apuca de șolduri și mă ridica în poala lui. Ca sa stau mai comod,îmi pun picioarele de o parte și de alta a taliei lui. Mă privește câteva secunde în ochi,apoi își lipește buzele de ale mele. Ne desprindem din sărut și ne lipim din nou frunțile.
-Când trebuie sa pleci?
Îmi măresc ochii și înghit în sec.
-Emma,te-am întrebat,când trebuie sa pleci? Spune,când vede ca ezit sa răspund.
Mă fâstâcesc în poala lui,semn ca vreau sa cobor și mă pune pe pat.
-Mâine seara! Spun cu un nod în gat.
-Ce? Țipă.
》20 iunie 2016 《
Simt niște deget cum mă mângâie pe obraz și zâmbesc instant. Zâmbesc și mai larg,când îi aud chicotitul lui Liam. Mă întorc cu fața la el și îl pup pe toată fața. Acesta rade și mă trage mai aproape de el. Începe sa mă sărute pe gat,dar îl opresc.
-Liam trebuie sa ne pregătim,azi e absolvirea! Spun bosumflata.
Mârâie drept răspuns și continua sa mă sărute.
-Liam dacă continuam tot așa,o sa ajungem la sfârșitul absolvirii!
-Mai bine! Totuși,nu cred ca o sa trec. Spune dezinteresat.
Mă încrunt și mă uit la el.
-De unde ti-a venit asta? Normal ca o sa treci! Îl cert.
-Nu prea cred! La câte s-au întâmplat,o sa repet anul!
-Scoateți prostiile astea din cap,și hai sa ne pregătim!
¤ ¤ ¤
-Și am ajuns! Spune Liam și oprește mașina.
Aprob din cap și îi zâmbesc.
-Crezi ca o sa absolv? Întreabă.
-Normal,ești mai deștept decât mulți tocilari din liceul ăsta!
-Ba nu!
-Ba da! Acum nu te mai contrazice cu mine și hai sa mergem!
-Bine,bine! Rade și mă sărută.
Coboram din mașină și mergem la grupul nostru.
-O sa-mi fie dor de voi! Spun și îi îmbrățișez.
-Terminam liceul,nu am murit! Rade Louis.
Îi dau o privire urâtă și încep sa rad și eu.
¤ ¤ ¤
După absolvire,am venit la un club pentru a sărbători împreună ultimele momente de liceeni,mă rog foști liceeni. Așa cum mă așteptam,Liam a absolvit. Era în soc total,când directorul ia spus numele,mai ca era sa se împiedice pana sa urce pe scena. Acum,eu împreună cu Liam,Anna,Harry și Louis stăm la aceeași masa și povestim chestii amuzante,care s-au petrecut de-a a patru ani. Toți am ras când Liam ne-a povestit cum el împreună cu Harry și Louis i-a îmbrăcat mașina profesorului de sport în hârtie igienică sau când l-au lipit pe profesorul de geografie de scaun.
-O sa îmi lipsească sa fac mișto de profesori! Spune Liam si toți începem sa radem,iar băieții îl aproba.
Pe fundal începe o melodie lentă, iar Liam se uita la mine. Se ridica în picioare și îmi întinde mana.
-Domnișoară Emma,îmi acorzi acest dans?
-Sigur,domnisorule Payne! Spun și îi apuc mana.
Mergem în mijlocul ringului de dans și începem sa dansam.
-Te iubesc! Îmi șoptește.
-Și eu te iubesc!
¤ ¤ ¤
Uitați și primul capitol din volumul 2. Cum vi se pare?
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...