17 ¤partea a 2-a¤

376 25 6
                                    

Eu împreună cu Liam,Anna,Harry,Louis,Allison și Gale ne așezăm jos lângă câțiva băieți și fete.

-Cine învârte primul sticla? Întreabă Allison.

-Gale.El e sărbătoritul și zic sa înceapă el primul. Sugerez eu.

-Ai dreptate Emma! Spune Allison zâmbind.

Gale ia o sticla și o pune jos,apoi o învârte. Când se oprește,pică pe mine.

Serios? Din tot grupul tocmai pe mine trebuia sa pice?

-Emma,adevăr sau provocare? Mă întreabă Gale.

-Adevăr.

-Este adevărat ca Liam l-a omorât pe cel care te-a răpit? Întreabă serios.

-Ce? Întreb șocată.

-E adevărat? Întreabă o roșcată.

Mă uit la Liam,apoi răspund.

-Refuz sa răspund la întrebare.

-Atunci ieși din joc! Spune un băiat brunet.

-Ai grija la ton ratatule! Și în plus nu s-a discutat nimic de reguli până să începem jocul,deci nu iese! Spune Liam.

-Are dreptate,nu am vorbit de reguli! Și îmi pare rău că ți-am pus întrebarea asta Emma! Spune Gale.

-E okay,Gale! Spun.

-Acum e rândul tău sa învârti sticla. Spune Anna.

Aprob din cap și învârt sticla. Când se oprește,pica pe Louis. Când vede ca a picat la el,Louis își pune ambele mâini pe față și începe sa strige un 'nu' din toți plămânii.

-Louis,adevăr sau provocare? Îl întreb.

-Provocare! Spune și închide ochii.

-Te provoc sa bei o sticla de bere în treizeci de secunde. Spun,iar el își deschide ochii.

-Emma,serios? Credeam ca poți mai bine! O sticla de bere o beau și în zece secunde! Spune și se ridica.

-Atunci o bei în zece secunde. Spune Liam.

-O sa fie floare la ureche! Spune Louis relaxat.

-Dar dacă nu o bei în zece secunde,te dezbraci și ramai așa toată seara! Spune Liam râzând.

-Mă dezbrac de tot? Nu pot măcar sa am boxerii pe mine? Mai sunt și boboace pe aici și nu vreau sa le stric copilăria! Spune Louis.

-Bine,doar cu boxerii. Spune Liam.

-Okay! Spune și ia o bere.

Liam își scoate telefonul și intra la 'cronometru'.

Louis desface berea și așteaptă ca Liam să-i dea startul. Când Liam pornește cronometrul,Louis începe să bea din sticlă. Mă uit la Louis și e observ ca e foarte roșu la față.

Când termina berea,Liam oprește cronometrul și ne uităm toți la el.

-Felicitări Tomlinson! Ai terminat berea în unsprezece secunde! Spune Liam râzând și îi arată telefonul.

-Ce? Nu se poate! Spune Louis șocat.

-Ai pierdut Louis,acum dezbrăcăte. Spune Harry,iar toată lumea începe sa râdă.

Acesta oftează și se dezbracă.

Ne așezăm înapoi în cerc și continuam jocul.

După câteva adevăruri și provocări,mi-a venit sete, așa că mă ridic,dar mă opresc când Liam își pune o mana pe piciorul meu.

-Unde te duci? Întreabă.

-Să îmi iau ceva de băut,vrei și tu ceva? Îl întreb.

-Da,o bere. Spune.

Aprob din cap și merg în bucătărie. Desfac o bere și iau o gura. Iau o bere și pentru Liam,apoi merg înapoi la grupul vesel,dar mă opresc când văd ca Liam nu e. Merg la Gale și îi pun o mana pe spate. Acesta se întoarce și se uita la mine.

-Unde e Liam? Îl întreb.

-Când ai plecat la bucătărie,sticla a picat pe el și a ales provocare. Spune.

-Tot nu mi-ai spus unde e!

-Are provocare ca sa stea douăzeci de minute sus cu Allison! Spune,iar eu îmi încleștare maxilarul.

Mă uit în jurul cercului și văd ca lipsește și Allison,dar nu numai ea și și Anna și Harry.

-Iar Anna și Harry unde sunt? Întreb.

-S-au plictisit și au ieșit afară.

-Bine. Spun și mă așez pe canapeaua de lângă.

După zece minute,mă ridic de pe canapea și mă decid sa merg sus. Urc cu greu treptele din cauza adolescenților beți. Când ajung sus,încerc sa deschid toate ușile,dar erau încuiate. Mai era decât o ușă pe care nu am încercat sa o deschid,dar înainte de a o deschide,îmi lipesc urechea de ea încercând sa aud ceva. Mă încruntat când aud gâfâieli înfundate. Acum ori niciodată! Îmi spun și deschid ușa. Câteva lacrimi îmi cad pe obraz,când îi văd pe Liam și Allison sărutându-se. Ea avea picioarele înconjurate în jurul taliei lui,iar el avea mâinile pe fundul ei.

-Să vă aduc și un vin roșu? Întreb cu lacrimi în ochi.

Când m-au auzit vorbind,se opresc și se uita la mine. Amândoi erau beți. Liam o da jos de pe el pe Allison și vine la mine.

-Emma eu...

Dar nu mai apucă să spună nimic pentru ca îi dau o palmă.

-Asta a fost ultima şansă care ți-am dat-o Liam,iar tu ai risipit-o! Spun plângând.

-Emma,îmi pare rău! Nu a însemnat nimic pentru mine! Spune în genunchi.

-Nu mă interesează Liam! Ne despărțim! Spun. Iar tu! Îmi întorc privirea spre Allison. Te credeam prietena mea,dar m-am înșelat amarnic! Spun și plec alergând.

Îl aud pe Liam cum mă strigă dar nu îl bag în seama. Ies pe ușă și alerg pana la casa mea. Intru în casa mea și alerg repede pana în camera mea. Mă trântesc în pat și încep sa plâng cu fața în perne.

După ce m-am mai liniștit puțin,iau telefonul de pe noptiera și decid sa îi dau mesaj Annei. Am nevoie de ea!

'Anna,după ce vezi mesajul te rog sa suni,am nevoie de tine!'

Apăs pe 'trimite',apoi îmi șterg ochii de lacrimi. După doua secunde,telefonul îmi sună. E Anna.

-Alo? Emma,ce s-a întâmplat ? Întreabă Anna panicata.

-Poți sa vii la mine?

-Sigur dar...de ce plângi? Întreabă.

-Liam și Allison,asta s-a întâmplat! Țip,apoi bufnesc din nou în plâns.

-Bine,vin acum! Spune Anna.

Închid telefonul,apoi îmi duc genunchii la piept,îmi pun capul intre ei și plâng în liniște.

¤ ¤ ¤

Bună!
Uitați și partea a doua,cum vi se pare?
Ne citim data viitoare,paa! ♡♡


The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum