Negru. Doar asta văd de când am deschis ochii. Îmi iau telefonul de pe noptiera și îl aprind. 03:40. Oftez încet și îl pun înapoi pe noptiera. Îmi îndrept ochii spre fereastră și văd o siluetă. Mă încrunt și mă ridic în fund. Aprind lampa de pe noptiera și mă uit din nou înspre fereastră,dar nu era nimeni. Ciudat,probabil de la insomnie,am halucinații. Sting lampa,apoi îmi duc genunchii la piept și îmi așez capul pe ei. Îl simt pe Gale mișcându-se și îmi îndrept privirea spre el. Când mă vede ridicată,se ridica și el.
-Emma,s-a întâmplat ceva? Întreabă.
-Nu,doar ca nu mai am somn. Spun.
-Cat e ceasul?
-Patru fără un sfert,cred.
-Totuși,cred ca ar trebui sa mai dormi. O sa fii obosită peste câteva ore.
-Gale,sunt okay. Chiar nu am somn.
-Și ai de gând sa stai așa pana se face dimineață? O sa te trezești după cu o durere de spate.
-Cred ca ai dreptate. Ar trebui sa încerc sa mai dorm careva ore. Spun și mă întind pe spate.
-Bine,și eu o sa fac la fel. Spune și se întinde lângă mine.
-E okay dacă fac asta? Întreabă și mă ia de mână.
Câteva secunde rămân fără cuvinte,dar aprob din cap. Îmi închid ochii și aștept ca somnul să mă ia.
Din perspectiva lui Liam
☆Flashback☆
Parchez mașina în fața casei Emmei și îmi îndrept privirea spre ea observând ca ea deja se uita la mine.
-Ăhm...mersi...ca mai adus acasă! Spune și deschide portiera dar o trag înapoi.
-Vreau sa îmi mulțumești altfel! Zic zâmbind pervers.
-Cum? Întreabă confuza.
O trag mai aproape de mine și îmi pun mâinile pe obrajii ei. Mă apropii mai mult dea ea și îmi lipesc buzele de ale ei. Ea reacționează spre surprinderea mea și ne adâncim și mai mult în sărut. Ea se retrage și observ pe fata ei un zâmbet mic dar dispare la fel de repede cum a apărut.
-Ăhm...ne vedem la școală,pa! Spune și iese din mașină.
☆ End of flashback ☆
Iau o foaie și un pix,apoi încep sa scriu.
" Draga mea Emma,
Știu că poate acum o să-ți par de modă veche pentru ca îți scriu o scrisoare,dar nu am curaj să îți zic asta în față. Îți amintești când am distrus întâlnirea ta cu Logan? M-am bucurat. Știu ca par ipocrit,dar e adevărat. M-am bucurat atunci pentru ca nu mai era cineva care sa îmi fie în cale. Și cred ca îți amintești tot în seara aia de sărutul din mașină. Când ai ieșit din mașină,m-am jurat ca te voi face a mea! Și așa a fost. Dar tot din cauza mea,acum nu mai ești! Și mă urăsc pentru asta! Știu ca este mult ce îți cer dar...îmi mai poți da o șansă? Una singura și jur ca voi repara totul! Îți promit! Cred ca te-ai saturat de toate urcușurile și coborâșurile dar te iubesc,și nu pot sa stau fără tine! Zilele astea când nu te-am văzut,au fost ca un iad pentru mine! Te rog iubito,mai dă-mi o șansă și jur ca nu o sa te dezamăgesc!
Cu drag,
Al tău Liam "Pun pixul jos,apoi citesc scrisoarea. Oftez când termin de citit. O împachetez și o bag în plic. Ies din casă și mă urc în mașină. Din cauza vitezei,ajung repede la casa Emmei. Mă dau jos din mașină și merg pe aleea casei.
-Liam? Ce cauți aici?
Mă întorc și o văd pe Anna încruntată.
-Emma nu vrea sa te mai vadă! Spune nervoasa.
-Știu,eu doar...poți să îi dai asta? E important! Spun și îi întind scrisoarea.
Aceasta o ia și o studiază.
-Ce e asta? Întreabă confuza.
-Ceva foarte important,poți să i-o dai,te rog?
Aceasta stă câteva secunde sa se gândească,dar aproba din cap.
-Mulțumesc! Acum...eu o sa plec. Pa, Anna!
-Pa,Liam!
Mă mai uit pentru ultima data la scrisoare,apoi plec spre mașină. Mă urc în ea și pornesc spre nu știu unde.
¤ ¤ ¤
Bună!
Uitați și capitolul 19,cum vi se pare?
Scuzați greșelile,o sa le corectez mai târziu.
Ne citim data viitoare,paa! ♡♡
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...