29

727 43 12
                                    

Din perspectiva Emmei

-Şefule,nu trebuia să se trezească? Doarme deja de 12 ore. Spune vag o voce.

-Lasă e mai bine ca a dormit,nu voiam sa o aud cum smiorcăie. Spune o voce groasa.

Deschid încet ochii și încep sa inspectez locul în care sunt. Sunt într-o cameră slab luminată. În încăpere era un miros puternic de tutun.

-Ce planuri aveți cu ea? Întreabă din nou prima voce.

-Având în vedere ca suntem în Italia,bănuiesc că îți dai seama ce planuri am cu ea! Spune a doua voce râzând.

-Prostituție?

-Ai ghicit! Rade. Hai să mergem,o sa vin mai târziu la ea. Spune și pleacă amândoi din camera.

Aștept câteva secunde ca ei sa se îndepărteze destul de mult,apoi mă ridic în fund și încep sa plâng în liniște. Îmi pun mâinile pe fata,și îmi las capul în jos.

Cine sunt oamenii ăştia,și ce vor de la mine? Ce le-am făcut? Și mai important,ce i-am făcut lui Zayn ca sa mă trădeze,și sa mă dea pe mâna

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cine sunt oamenii ăştia,și ce vor de la mine? Ce le-am făcut? Și mai important,ce i-am făcut lui Zayn ca sa mă trădeze,și sa mă dea pe mâna...acestui mafiot? Credeam ca pot sa încep un nou capitol din viața mea cu Zayn,dar se pare ca și el m-a dezamăgit...

Oftez încă plângând și mă ridic în picioare. Merg încet din cauza întunericului din camera,pana mă izbesc de ceva. Pun mana pe acel lucru,și constat ca este o masa. Merg mai departe,pana la ușă. Caut clanța disperată,și încep sa mă panichez,dar mă liniștesc când o găsesc. Apăs pe ea,dar degeaba,e încuiată. Aud câțiva pași pe hol,și fug repede în pat. Ușa se deschide și pe ea intra cineva. Aprinde lumina și se uita la mine.

În fata mea sta un barbat bine făcut,pot spune chiar chipeș. Este brunet și cu ochii albaștrii. Închide ușa,și se așează pe canapeaua,care apropo,acum am văzut-o. În timp ce mă studiază,își duce paharul cu băutură la gură, și îl dă peste cap.

 În timp ce mă studiază,își duce paharul cu băutură la gură, și îl dă peste cap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-În sfârșit te-ai trezit,credeam ca nu o mai faci! Spune și râde.

-U-unde sunt? Spun bâlbâit.

-Văd ca m-ai luat direct,draga mea Emma! Râde din nou.

-Unde sunt? Spun mai sigura pe mine.

-Văd că ai prins curaj,îmi place! O sa ai nevoie,mai ales de ce o sa urmează sa faci,o sa ai nevoie de mult curaj! Spune și se ridica,venind în fata mea.

Se așează pe pat,aproape de mine,foarte aproape,și se uita în ochii mei înlăcrimați.

-Liam nu are gusturi rele,chiar deloc! Spune și își întinde mâna să o pună pe mine,dar mă dau mai în spate.

Acesta o retrage și începe sa râdă,în același timp scuturându-şi capul.

-Ce legătură ai tu cu Liam ? Întreb.

-Suntem în Italia,iar în scurt timp o sa-ti începi treaba! Spune ignorându-mi întrebarea.

-Ce treaba? Spun panicata.

-Una care o sa-ti placă,te asigur! Spune râzând,apoi se ridica de pe pat și pleacă.

¤ ¤ ¤

De o ora încerc sa scap de aici,dar nu am găsit nici o ieșire. De afară se aud câțiva pași. Inima începe sa îmi bata mai tare și strâng cu putere cearșaful murdar,care îl țin în mana.

Ușa se deschide și pe ea intra un barbat gras și bătrân. Acesta închide ușa și se întoarce cu fata la mine. Începe sa rada cu pofta și vine spre pat.

-Cine ești tu? Ce vrei? Pleacă! Spun și mă dau pe partea opusa lui.

-Sunt cel care te va satisface în seara asta,acum dezbracă-te,nu mai sta! Comandă,în timp ce își da hainele jos.

-Nu o sa fac asta! Spun și mă dau în spate.

-Ba da! O sa o faci! Nu am plătit o căruță de bani,doar ca tu sa stai ca statuia acolo! Acum,dezbracă-te! Spune și face pași spre mine.

-Am spus ca nu o sa fac asta! Spun mai curajoasa.

-Bine târfo,tu ai vrut-o! Dacă nu se poate cu frumosul,atunci o sa o dam pe partea cealaltă! Spune și mă arunca în pat.

Se pune deasupra mea,și începe sa îmi rupă hainele de pe mine.

-Nu! Lasă-mă! Țip.

-Taci! Urlă și îmi da o palma peste fata.

Îmi întorc fata din cauza puterii,și încep sa plâng și sa mă zbat mai tare.

-Am spus sa taci! Urlă mai tare și îmi da un pumn.

De frica,încetez sa mă mai zbat,și plâng în liniște.

Am simțit o durere imensa când a intrat în mine cu putere și fără mila.

Din cauza durerii leșin dar nu înainte de a murmura ceva ce deabia am înțeles.

-Liam...

Apoi totul a devenit negru.

¤ ¤ ¤

Cum vi se pare capitolul?
Am zis sa pun astăzi next,pentru ca nu am avut teme,și am zis ca ce as putea eu sa fac? Așa ca am zis sa pun next. :)) În fine ne vedem joi sau vineri,poate chiar și mai devreme,sa vedem ce program am.
Kisses ♡♡

'Necorectat'

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum