După o săptămână
Cobor din mașină și merg cu pas grăbit spre ușile spitalului. Încă nu îmi vine sa cred ca Anna e în spital. Cine a fost nenorocitul care a dat peste ea? Sper sa plătească cu pușcăria cel ce a adus-o în starea asta! Din cauza lui,Anna are o mână rupta și câteva coaste rupte! Fără sa îmi dau seama,am ajuns pe holul unde are Anna salonul. Pe hol erau decât Liam și Louis. Probabil au venit sa vadă cum mai este starea Annei. Când mă vede Liam,își mărește ochii apoi își mută privirea în alta parte. Încă nu am avut timp să vorbim despre scrisoare. Timp de o săptămână cât am stat lângă Anna,m-am gândit dacă sa-i mai dau o șansă lui Liam sau nu. Încă nu am luat o decizie,dar în procent de șaizeci la suta știu ce sa fac. O sa vorbesc cu el când Anna o sa fie mai bine.
-Bună Louis! Spun.
-Bună Emma! Spune și mă îmbrățișează.
-Hei! Spun când mă întorc spre Liam.
-Hei! Spune încet.
-Cum e Anna? Întreb.
-La fel! Harry e cu ea în salon.
Aprob din cap,apoi mă uit pe furiș la Liam. Observ ca are barbă , cearcăne și dacă nu mă înșel,cred ca a mai slăbit. Îmi pare rău să-l văd așa,și eu sunt la fel. Nu prea am mâncat săptămâna asta pentru ca am vrut sa fiu alături de Anna.
-Ce ai în punga? Întreabă Louis.
-Niște iaurturi și fructe. Spun.
-Ce bine,îmi e o foame de lup! Spune și pune mâna pe pungă.
-Nu e pentru tine,e pentru Anna! Spun și îi dau o palma peste mâna.
El își ia mana de pe punga și se uita încruntat la mine. Când Liam începe sa râdă încet,zâmbesc și eu în coltul gurii. Mi-a fost dor să-l aduc râzând.
-Louis,ce ar fii sa te duci să-ți iei de mâncare? Întreabă Liam.
-Cred ca pot sa mai rezist puțin. Spune Louis.
-Louis! Spune Liam și se uita urat la el.
-Aa,de fapt o sa mă duc sa mănânc acum. Vorbim după. Pa Emma,pa Liam! Spune și pleacă grăbit.
Eu și Liam începem sa râdem de el. După ce ne oprim din râs ne uitam unul la altul.
-Vrei sa stăm jos? Mai durează până iese Harry din salon! Spune râzând.
-Okay! Spun și ne așezăm.
Liam se uita la mine și se încruntă.
-Ai slăbit! Constată.
-Nici tu nu ești mai gras! Și tu ai slăbit. Spun.
-Da...nu prea am avut timp. Spune.
-Se pare ca Allison te-a ținut ocupat. Spun.
El își dă ochii peste cap și își pune mâinile pe față.
-Poți te rog sa încetezi? Nu sunt împreună cu ea! A fost doar un sărut! Și acela a fost o greșeală! Spune.
-Sigur a fost numai unul? De unde știu eu ca nu v-ați mai sărutat după petrecere? Întreb.
-Pentru ca nu am făcut-o! I-am spus sa mă lase în pace!
-Și nu v-ați mai văzut de atunci?
Din perspectiva lui Liam
-Ba da,doar o data,dar nu e cum crezi tu! Spun.
-Și atunci cum e? Întreabă.
Flashback
Oare Anna i-a dat scrisoarea mea Emmei? Dacă da,a citit-o? Oare Emma o să-mi mai dea o șansă? Atâtea întrebări fără nici un răspuns! Promit,dacă o să-mi mai dea o șansă,nu o s-o mai dezamăgesc!
Sunt trezit din gânduri,de cineva care bate la ușă. Mă ridic de pe canapea și merg la ușă. O deschid și îmi dau ochii peste cap. În fața mea stă Anna,cu o sticlă de vin în mână.
-Ce cauți aici ? Întreb.
-Am venit sa te văd! Spune și își face loc sa intre în casă.
-Nu ți-am dat voie sa intri! Spun.
-Haide Liam,nu mai fii așa! Ce ar fii sa ne distram un pic? Spune și își da paltonul jos.
E îmbrăcată decât într-o lenjerie intimă,care trebuie sa recunosc ca e destul de sexy,dar nu mă atrage. În schimb dacă Emma venea așa îmbrăcată,pana acum nu mai era nimic pe ea!
Îmi scutur capul,apoi ma uit serios la Allison.
-Puneți haina înapoi pe tine și pleacă,nu te vreau aici! Spun.
-Liam,nu poți să dai afară o fata îmbrăcată așa! Spune și vine spre mine.
-Serios? Privește cum o fac! Spun și îi iau haina,apoi i-o întind
O ia în mana și mă privește urat. Deschid ușa casei și o împing afară.
-Dacă te mai prind pe aici,nu mai scapi vie! Spun și îi închid ușa în față.
Eh,măcar mi-a adus vin! Îmi spun în gând și desfac sticla,apoi mă pun pe canapea și încep sa beau din ea.
End of flashback
-Și așa s-a întâmplat! Spun.
-Nu îmi vine sa cred,ce scorpie! Spune Emma.
-Știu,nu? Întreb,iar ea aproba din cap.
-Liam...eu...
¤ ¤ ¤
Suspans :))
Ce faceți?
Cum vi se pare capitolul? Oare ce vrea Emma sa-i spună lui Liam?
Vreau sa va anunț ca o sa mai fie câteva capitole și o sa termin și volumul 2. Nu o sa fac și volumul 3 pentru ca nu vreau sa mă lungesc. După ce termin cu TFL,o sa mă ocup de "Hope".
Îmi cer scuze dacă sunt greșeli,o sa le corectez mai târziu.
Ne vedem săptămâna viitoare cu un nou capitol,paa! ♡♡
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...