¤ Din perspectiva Emmei ¤
Mă trezesc brusc din cauza alarmei,iau telefonul și o opresc. Încep sa zâmbesc,amintindu-mi ca azi este ziua mea. Fac 18 ani!
Mă ridic din pat și merg la dulap de unde îmi iau ținuta pentru astăzi,apoi intru în baie. După ce ies din baie,intru în camera mea pentru a-mi lua ghiozdanul și telefonul,apoi pornesc glonț jos, în bucătărie.
Intru în bucătărie,și îi văd pe mama și tata cu spatele la mine,făcând ceva.
-Neata,mami,tati,spun și îi iau de gat pe amândoi,apoi îi pup pe obraji.
-Neata,dragă,spun amândoi la unison. La mulți ani!
-Mulțumesc, spun și îi îmbrățișez pe rand.
Mama se întoarce și ia de pe blatul bucătărie, un tort micuț cu ciocolata, și cu o lumânare micuța și colorata în mijloc.
Simt cum lacrimile fierbinți îmi curg pe obraji și le șterg repede.
-E minunat! Voi l-ati făcut?
-Da,zice tata.
-Sper sa iti placa,spune mama.
-Sigur o sa îmi placa!
¤ ¤ ¤
Intru pe ușile liceului și merg la dulapul meu,pentru a-mi lua cartea de franceză. în drumul meu spre clasa,o văd pe Cara cum vorbește cu 'prietenele' ei,iar când mă observa îmi da o privire urâtă,care decid sa o ignor. Nu o sa mă cert cu ea,cel puțin,nu azi!
Intru în clasa,și îi văd pe Liam, Anna,Harry și Louis vorbind. Când mă apropii de ei,se opresc din vorbit,iar eu mă încrunt.
Liam vine la mine și mă sărută,apoi îmi șoptește la ureche 'la mulți ani'. Îi zâmbesc și murmur un 'multumesc'.
-Sa nu îți faci planuri,diseară mergem la club,spune Liam.
-Ok,îmi surâde ideea,spun și le zâmbesc celor patru. Sigur pun ei ceva la cale!
Eu și Liam ne așezăm în banca,și începe sa îmi mai dea detalii despre club și chestii din astea.
¤ ¤ ¤
-Poți sa stai locului? Nu pot sa iti fac parul,dacă tot te miști!spune Anna nervoasă.
-Pai scuza-ma,nu e vina mea ca tu tragi tare! Mai e puțin și îmi rupi parul! Auu,mai încet, mă plâng.
-Încă puțin!
-Gata,spune într-un sfârșit. Acum îmbrăcate,spune Anna.
Aprob din cap,și îmi iau rochia de pe pat,și intru în baie. Rochia este de culoare neagră,strâmtă și îmi ajunge pana la jumătatea coapselor.
Când intru în camera îl observ doar pe Liam,unde o fi dispărut Anna? Acum câteva minute era aici!
-Unde e Anna?
-S-a dus jos la mașină,acolo sunt și Harry și Louis. O sa mergem doar noi cinci,mă lămurește Liam.
Aprob și mă încalț cu tocurile de culoare neagra.
Liam mă prinde de solduri și mă trage spre el. Mă sărută înfometat și mă strânge mai tare de șolduri, eu gemând de de durere combinată cu plăcere.
-Ești superba în rochia asta,spune cu vocea răgușita.
-Mersi,nici tu nu arăți rău,chiar deloc.
Era îmbrăcat în pantaloni negri și un tricou alb,iar în picioare niște bocanci negrii.
Începem sa ne sărutat iar,dar suntem întrerupt de un claxon. Încep sa chicotesc,iar Liam sa înjure. Îmi iau geanta și mergem la mașină.
¤ ¤ ¤
Liam mă ajută să cobor din mașină,apoi îmi ia mana în a lui. Intrăm în club,și nu mare mi-a fost mirarea de marea de oameni care erau aici.
-Vrei ceva de băut?mă întreabă Liam.
-Da!
-Okay,atunci,hai sa iti luam,spune și mă trage spre bar.
Când ajungem la bar,Liam ne comanda o băutură. Barbanul le pune în pahare,apoi i le da lui Liam. El îmi întinde unul,iar eu îl iau puțin cu neîncredere. Îl duc la nas,și îl miros. Mă strâmb la mirosul tare pe care îl are ,și iau o gura mică. După ce o înghit,încep sa tușesc.
-Ești bine?întreabă Liam îngrijorat.
-Da,nu îți face griji,doar ca e tare!
-O sa te obișnuiești,spune și îmi face cu ochiul.
Duc paharul încă o data la gura,doar ca de data asta,îl dau peste cap. Simt cum amețeala mă cuprinde și era cât pe ce sa cad,dar mă prinde Liam.
-Wow,iubito,mai încet!spune și începe sa râdă.
-Haha,nu mai rade!spun tafnoasa.
-Ce îmi dai sa nu mai rad?întreabă și zâmbește pervers.
Nu îi răspund,dar îl apuc de ceafa și îmi lipesc buzele de ale lui. El geme în sărut,iar eu rânjesc. Ne desprindem din sărut și simt cum mă sufoc din cauza fumului de țigări.
-Mă duc sa iau o gura de aer,îi spun lui Liam.
-Vin cu tine,spune și mă apuca de mana.
-Nu,mă duc singură,o sa vin repede,spun și îl mai sărut o data,apoi plec spre ieșirea clubului.
Când ies,simt cum aerul curat îmi intra în plămâni,și zâmbesc. Asta e cea mai tare zi de naștere, îi am aproape pe iubitul și prietenii mei,ce pot sa îmi doresc mai mult?
-Mai,mai,ce avem noi aici?
Mă întorc spre cel care a vorbit. Era un bărbat în jur de 30 de ani și pot sa jur ca e beat. El se apropie de mine ,iar eu mă dau în spate,pana ating peretele clubului. Începe sa mă sărute,iar eu îi dau un șut în penis. Când vreau sa plec,mă prinde de mana și spune:
-O sa plătești pentru asta!
Mă trântește de perete și începe sa mă muște de gât. Eu tip,dar degeaba nu mă aude nimeni.
-Ajutor! Liam!
-Taci!țipă și îmi da o palma ,apoi îmi rupe rochia de pe mine și încep sa plâng și sa tip mai tare.
Când credeam ca o sa îmi pierd virginitatea în cel mai josnic mod,simt cum barbatul este luat de pe mine. Barbatul este pus la pământ ,iar deasupra lui sta Liam,bătându-l. Eu mă las în jos și continui sa plâng.
-Presupun ca,curva de ma-ta nu te-a învățat ca,nu e bine sa violezi fete,nu-i așa?Spune Liam și îi mai da câțiva pumni.
-Liam,o sa-l omori!vocea mea sunând răgușită din cauza plânsului.
Liam îi mai da câțiva pumni,apoi se ridica și vine la mine. Mă ridica de jos și mă îmbrățișează,șoptindu-mi la ureche ca e totul bine acum.
-O sa te duc acasă la mine,nu vreau ca părinții tai sa te vadă așa.
Aprob,încă plângând,și mergem spre mașina lui.
Uită ce am spus mai devreme,asta e cea mai oribila zi de naștere!
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...