¤ Din perspectiva Emmei ¤
Ies afară din club și inspir aerul curat. Începe sa mi se facă frig , așa ca mă plimb dintr-o parte în alta ,pentru a mă încălzi. Deodată simt cum doua brațe mă prind de talie și mă trântesc de perete. Încep sa tip și sa plâng. Când mă uit în fata mea stătea un barbat beat,pe care l-am mai văzut undeva,dar unde?
-Ce avem noi aici? Spune pervers și rânjește.
-Lasa-ma! Strig cu putere.
-Taci,tarfa mica! Spune și îmi pune mana la gura ,apoi începe sa mă sărute pe clavicula și sa îmi ridice rochia.
Mă zbat în brațele lui ,dar degeaba ,mă tine prea strâns. Încep sa strig după ajutor,dar nu mă aude nimeni.
-Liam! Strig înfundat ,din cauza mâinii bestiei.
Acesta mârâie nervos și îmi da o palma. Încep sa plâng și mai tare și sa strig de durere. Barbatul mă apuca de umeri și zice:
-Trezește-te Emma!
Mă uit confuza la el ,iar el repeta același cuvine de mai multe ori.
-Emma,trezește-te iubito!
De data aceasta o voce cunoscuta îmi spune cuvintele.
-Emma,te rog ,trezeste-te!
Îmi deschid ochii și mă ridic în fund. Mă uit la Liam ,care avea o expresie foarte îngrijorată,și îl iau în brațe. Acesta își pune mâinile pe spatele meu ,și mă strânge cu putere. Încep sa plâng la pieptul lui ,iar Liam se trage mai în spate.
-Iubito,ce ai visat?
-P-pe barbatul c-care e-era sa mă v-violeze! Spun bâlbâit din cauza sperieturi.
Liam mă trage la pieptul lui și îmi șoptește ca totul e bine acum.
-Cat e ceasul ? Spun.
-Trei și un sfert,dimineața!
Aprob și îl strâng mai tare în brațe. Vreau sa scap de imaginea acelui nemernici, nu mai vreau sa am imaginea lui în minte!
-Liam,nu mai vreau sa am imaginea lui în minte ,te rog fa-ma sa-l uit.
Liam aproba și mă pune pe spate ,apoi se pune deasupra mea. Începe sa mă sărute pe buze ,în timp ce mă dezbracă de tricoul lui. Acum amândoi suntem în boxeri. El coboară mai jos cu săruturile ,spre clavicula și sânii mei. Își duce mana dreapta la sânul drept ,și începe sa îl frământe ușor,apoi face la fel și cu celălalt. Îmi duc mana la boxerii lui ,dându-i încet jos,el făcând același lucru cu boxerii mei. Se desprinde câteva secunde din sărut pentru a lua ceva din sertarul de lângă pat. Mă uit mă bine și văd ca e un prezervativ. Înghit în sec și simt cum monștrii apar din nou în burta mea,doar ca acum,sunt mai puternici. Si-l rulează pe lungimea lui ,apoi se așează sin nou deasupra mea.
-Ești sigura? Adică nu vreau sa crezi ca profit de momentul tău de slăbiciune . Spune uitându-se atent în ochii mei.
-Sunt sigura!
Liam aproba ,și intra încet în mine. Un țipat scurt îmi scapă printre buze ,din cauza durerii,dar în scurt timp durerea este înlocuită cu plăcere. Liam începe sa se miște mai repede și simt cum sunt aproape. Am gemut amândoi când am ajuns la apogeu. Liam iese din mine si se așeza lângă mine. Mă trage la pieptul lui și își pune mana dreapta în jurul umerilor mei,iar cu cealaltă ma mângâie ușor pe burta.
-Cum te simți? Ești bine ? Sper ca nu te-am rănit.
-Bine,da ,nu,nu m-ai rănit.
Liam mă trage deasupra lui ,și începe sa mă sărute pe toată fata.
-Te iubesc, atât de mult ,Emma!
-Și eu te iubesc ,Liam,sa nu uiți asta niciodată !
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...