9

444 26 4
                                    

Liam se uita nervos la cei doi,apoi mă prinde de încheietură și mă trage de o parte.

-Ce căuta ăştia doi aici ? Șoptește pe un ton nervos.

-Nu știu! Probabil au fost prin apropiere,iar ai mei s-au decis sa îi invite la grătar.

-Super! Spune și își pune mâinile în șold. Eu am plecat !

-Stai,ce? Nu! Spun și îl prind de mana. De ce pleci ?

-Pentru că nu îl suport pe ăla, iar acum a mai venit și cu cineva din neamul lui,ce poate fii mai perfect de atât?

-Știu și pe mine mă deranjează. Voiam să fim doar noi,dar acum ca au venit și ei...doar...doar ignorăi!

-Cum să îi ignor,când ăla se uită la tine de când au venit ? Spune și se uita urât în spatele meu.

Oftez și îmi dau ochii peste cap.

-Te rog, rămai! Dacă nu o faci pentru tine ,măcar să o faci pentru mine!

El își mijeşte ochii la mine,apoi oftează. Se apropie de mine și își pune ambele mâini pe obrajii mei. Se apleacă și începe sa mă sărute pe frunte ,apoi pe nas și nu în ultimul rând pe buze. Ne desprindem din sărut și mă trage într-o îmbrățișare. Își pune bărbia pe capul meu,apoi începe sa îmi frece spatele cu palmele.

-Bine o să rămân! Dar sa știi ca fac asta doar pentru tine! Spune și mă pupă pe creștet.

-Mulțumesc! Spun și îl îmbrățișez și mai tare.

-Hai sa mergem. Spune și mă prinde de mână.

-Liam,mă ajuți puțin? Întreabă tata.

-Sigur domnule ! Vin imediat iubito! Spune și pleacă spre tata.

Aprob din cap și zâmbesc.

-Bună Emma!

-Bună Allison!

-Ce faci ?

-Bine!

-Pot sa te întreb ceva ?

-Sigur!

-Cine e băiatul acela ?

-Liam? Întreb, iar ea aproba din cap.
E iubitul meu,ți-am spus și acasă la Gale.

-Aaa,da! Acum îmi amintesc! Spune și râde. E drăguț !

-E mai mult decât drăguț,e perfect ! Și mă bucur ca e doar al meu! Spun mândră.

-Ești foarte norocoasă!

-Da,sunt!

-Emma,poți sa mă ajuți cu salata? Întreabă mama!

-Sigur mamă! Vorbim mai târziu,bine?

-Da,du-te liniștită! Spune zâmbind.

Zâmbesc,apoi plec sa o ajut pe mama.

Din perspectiva lui Allison

Merg spre Gale și îl trag de o parte.

-Ce ai vorbit cu Emma? Întreabă.

-Despre Liam! Sa vezi cum vorbea despre el! "Liam e perfect și e doar al meu ". Spun cu o voce pițigăiată.

-Nu pentru mult timp! Spune Gale și începe sa râdă.

-Da, așa e! Spun râzând. Deci,când ne începem planul ?

-Chiar acum! Du-te și stai pe lângă Liam. Îl întrebi dacă are nevoie de ajutor,chestii din astea!

-Iar tu?

-O sa fac același lucru cu Emma!

-Bine! Spun și plec de lângă Gale.

-Bună,eu sun Allison! Verișoara lui Gale! Spun când ajung în spatele lui Liam.

-Sunt Liam! Spune fără sa se întoarcă.

-Ai nevoie de ajutor ?

-Nu!

-Dar văd că nu prea-

-Ce ar fii sa te duci sa te așezi la masa și sa mă lași pe mine în pace ? Se întoarce deodată cu fața la mine.Mă descurc! Spune întorcăndu-se la tăierea cărnii.

-Okay! Spun și mă așez la masă.

Se pare ca o sa fie mai greu decât am crezut,dar nu imposibil!

¤ ¤ ¤

Hei,cum vi se pare capitolul ?
Teoretic am vrut sa îl pun după ce luăm vacanță,dar am zis sa îl pun azi!
Vreau sa citesc părerile voastre despre capitol și carte ♡
Ne vedem data viitoare ♡♡

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum