26 ¤ Partea 1 ¤

776 47 5
                                    

¤ Din perspectiva lui Liam ¤

Emma îmi mai da o privire plina de ura,și pleacă.

Când aud ușile trântindu-se în urma ei,îmi strâng ochii puternic,împiedicând lacrimile,sa evadeze.

Acum realizez ca nu o s-o mai văd niciodată,și e vina mea! Eu i-am zis sa mă uite,dar e mai bine așa,nu vreau sa vina aici și sa mă vadă ca un criminal! O iubesc prea mult!

Sunt scos din gândurile mele de un polițist. Mă apuca de braț și începe sa vorbească.

-Haide băiete,închisoarea te așteaptă! Spune și mă trage spre ieșire.

Oftez și îl urmez,neavând alta soluție.

Ajungem la o duba mare și neagra. Deschide ușa din spate și mă baga înăuntru închizând ușa după el.

După o jumătate de ora,mașina se oprește. Coboram din ea și sunt tarat pana în instituție.

Ajungem în fata unei femei de vârstă a doua. Aceasta are în mâini un material portocaliu. Mi-l întinde și îmi face semn spre o ușă. Reținut,iau materialul în mana și mă îndrept spre ușa care mi-a arătat-o. Intru în încăpere și observ ca este o baie. Desfac materialul și așa cum mă așteptam,este o salopeta de pușcăriaș. O îmbrac și ies din baie. Îi dau hainele mele femei,aceasta luându-le plictisita ,apoi plecând din fata noastră.

Polițistul mă apuca de braț și mă trage spre un coridor luminat slab,fiind de o parte și de alta celule cu deținuți în ele. Ne oprim în fata uneia. Polițistul desface ușa și mă împinge înăuntru.

-Acomodează-te repede băiețaș,aici o sa-ti petreci următorii 10 ani! Spune polițistul,apoi pleacă râzând.

Îmi încleștez maxilarul și îmi strâng pumnii pe lângă corp.

-10 ani, huh? Spune o voce.

Mă întorc și văd un băiat blond,plin de tatuaje,stand pe un pat.

-Da. Spun indiferent.

Băiatul se ridica de pe pat și vine în fata mea.

-Niall Horan! Spune întinzând mana spre mine.

-Liam Payne! Spun și îi strâng mana.

-De ce ești aici? Întreabă și ne așezăm pe pat.

-Am omorât un...nenorocit. Spun și îmi încleștez maxilarul.

-Ce ti-a făcut ? Întreabă curios.

-Mie nimic,însă iubitei mele da! Voia sa o violeze,însă nu a reușit!

-Și doar pentru ca voia sa o violeze l-ai omorât? Întreabă cu ochii mari.

-Și asta,dar mai mult l-am omorât pentru ca nu voiam sa mai violeze pe cineva! Spun și îmi las capul în jos.

Niall nu mai spune nimic și își muta privirea pe pereți.

-Tu,de ce ești aici? Întreb.

El sta puțin pe gânduri și începe sa vorbească.

-Trafic de droguri,carne vie,arme și omor. Spune indiferent.

Eu îmi măresc ochii din cauza socului. Doamne,cu cine am nimerit în celula.

-Și cât timp ești arestat? Întreb încă șocat.

-30 de ani. Ăsta e primul meu an aici. Se pare ca vom fii colegi,în următorii 10 ani,presimt ca o sa ne distram! Spune și zâmbește.

Înghit în sec și mă ridic în picioare. Încep sa mă plimb prin celulă. Ajung în fata gratiilor și îmi pun mâinile pe câte una.

Mă întreb oare ce face Emma? Îi e bine? A ajuns cu bine acasă ? Sper doar sa nu facă nimic prostesc! Știu ca acum mă urăște,pentru ca m-am despărțit de ea,dar era singura soluție! Nu voiam sa o văd în locul ăsta,chiar dacă venea sa mă viziteze! Vreau doar ca ea sa fie bine și sa își găsească pe cineva mai bun decât mine. Nu o merit!

O lacrima mi se prelinge pe obraz. Ridic mana și o șterg.

Mă departez de gratii și mă așez pe patul care o sa-mi tina de cald 10 ani.

După câteva minute se aud câțiva pași pe coridor. Mă uit la Niall și îl observ ca el deja se uita la mine.

-Haideti la masa,prințeselor! Rade polițistul de nai devreme.

Îmi dau ochii peste cap și mă ridic din pat,fiind urmat de Niall.

Presimt ca o sa am niște ani de chin aici!

¤ ¤ ¤

' Necorectat '

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum