După o săptămână
Încă mă întreb,cum am putut sa îi mai dau o șansă? Chiar credeam ca o sa profite de ea,dar a dat cu piciorul la tot! Pentru ce? Pentru o provocare? Putea sa o refuze! Știa ca e beat și ca nu gândește,dar nu,trebuia sa facă provocarea aia nenorocită! Și acum trebuie sa suferim amândoi din cauza lui... Ziua următoare a încercat sa îmi explice dar nu l-am lăsat eu. Nu am vrut sa mai aud nimic de la el. I-am spus ca vreau spațiu și mi-a dat. Nu am mai vorbit de atunci. Acum sunt în camera mea,ghemuita în pat și aștept,aștept ca ceva să se întâmple,dar nu se întâmplă nimic! E ca și cum timpul s-a oprit în loc. Mă gândesc,cum ar fii fost ca eu și Liam sa nu fii fost împreună? Acum probabil eram cu Anna și râdeam de ce ne aduceam aminte sau mă pregăteam de o primă întâlnire cu un băiat drăguț,dar se pare ca destinul meu a vrut sa se distreze puțin,apoi să îmi dea o palmă sa îmi ajungă pentru tot restul vieții!Gândindu-mă nu mi-am dat seama când am adormit.
Simt o mână pe umărul meu,așa ca îmi deschid ochii. Acea mana dispare repede după ce mă mișc. Mă ridic în fund și îl văd pe Gale în dreapta mea.
-Scuze,nu am vrut sa te trezesc,spune.
-E okay,spun.
-Am găsit asta pe pragul ușii de la intrare,spune și îmi da un plic.
Plicul este de la Harvard. Îl desfac repede și îmi plimb ochii peste zecile de rânduri.
-Ce scrie? Întreabă Gale curios.
-Tocmai ai în fața ta viitoarea studentă la Harvard! Spun.
-Serios? Felicitări! Spune și mă îmbrățișează.
-Mulțumesc! Spun.
-O asemenea veste trebuie sărbătorită,spune și se ridica din pat.
-Unde pleci? Îl întreb.
-Vin imediat,tu doar stai aici,bine?
-Bine,spun.
Aproba din cap,apoi iese din camera mea.
Încă nu îmi vine sa cred,sunt studenta la Harvard! Trebuie să-l sun pe Li- ,apoi realizez că nu mai suntem împreună. Îmi las privirea în jos și văd ca am telefonul în mână,apelându-l pe Liam. Închid repede și arunc telefonul pe undeva prin pat. Îmi duc genunchii la piept și îmi pun mâinile pe față.
Ușa camerei se deschide,pe ea intrând Gale cu o sticla de șampanie și doua pahare.
-Plănuiești sa mă îmbeți? Îl întreb.
-Nu,doar sărbătorim intrarea ta la Harvard,cu un pahar de șampanie. Spune și desface sticla.
-Gale...Dacă mă gândesc mai bine,nu e o idee rea. Spun.
-Așa e! Spune și îmi da un pahar cu șampanie.
Îl umple și pe celălalt,apoi îl ia în mână și se așează lângă mine.
-Pentru intrarea la Harvard! Spune și ridica paharul.
-Pentru intrarea la Harvard! Repet și ridic și eu paharul. Ciocnim,apoi bem din pahare.
-Îți mai pun un pahar? Întreabă.
Ridic paharul și văd ca e gol.
-Da,te rog. Spun.
Aproba din cap și îmi mai pune un pahar.
-Am vorbit aseară cu Allison și mi-a spus ca Liam mai are o luna și e liber. Spune.
-Da? De unde știe? Întreb.
-Vorbesc zilnic,în ultimul timp i-am văzut foarte apropiați. Spune,iar eu îmi încleștez maxilarul.
-Sunt împreună? Întreb cu un nod în gât.
-Nu știu,dar cred ca da! Acum doua seri i-am văzut sărutându-se. Spune,iar eu dau și ultima gura de șampanie pe gat.
Iau sticla de șampanie și îmi mai pun un pahar.
-Wow,mai încet Em! Spune Gale și îmi ia sticla din mana.
-Ce? Sărbătoresc,tu ai adus sticla! Spun nervoasa.
-Okay,linișteștete! De de ești nervoasă?
-Nu sunt nervoasă! Neg.
-Ba da! Acum dă-mi paharul,cred ca ai băut destul! Spune și îmi ia paharul din mana.
-Gale,dă-mi paharul! Spun nervoasa.
-Nu Emma,ai băut destul! Spune și îl pune pe noptieră.
-Gale! Țip.
-Emma! Țipă și mă ia de mâini.
Ne privim în ochi timp de câteva secunde,apoi Gale își pune mana pe obrazul meu și îl mângâie. Închid ochii,liniştindu-mă. Cu ochii încă închiși,simt buzele lui Gale peste ale mele. Îmi pun o mana în spatele capului lui și îl trag mai aproape. Începem sa ne saturam mai intens și mă las pe spate,el punându-se deasupra mea. După câteva minute intense de sărutat,ne despărțim. În timp ce ne privim în ochi,el îmi mângâie obrazul.
-Te-ai liniștit? Întreabă și se așează lângă mine.
-Da. Spun,apoi începem amândoi sa râdem.
-Îmi pare rău,cred ca a fost prea devreme pentru asta! Spune.
-Sa nu îți pară! Spun.
-Cred ca ar trebui sa ne culcam,e destul de târziu.
Aprob din cap,apoi mă ghemuiesc la pieptul lui. El își pune mâinile într-un mod protector pe mine,iar eu îmi închid ochii.
-Noapte buna,Emma! Spune.
-Noapte buna,Gale! Spun.
¤¤¤
Bună!
Am revenit cu un nou capitol,cum vi se pare?
Ne citim data viitoare,paa! ♡♡
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...