¤După 4 luni¤
Luni,4 ianuarie
Au trecut 4 luni de când ,eu și Liam suntem împreună. În prima luna a fost puțin mai greu pentru ca a trebuit sa le spun și părinților de relație și nu prea au fost încântați când l-au văzut pe Liam,dar acum îl considera fiul lor. Încă nu am uitat emoția care a fost pe chipul lui Liam când tata l-a îmbrățișat părintește.
☆ Flashback ☆
Eu și Liam ne ridicam de la masa ,luam vasele și le ducem în bucătărie. Punem vasele în chiuveta ,apoi mă întorc spre Liam și îl sărut pe obraz. El zâmbește și mă sărută scurt dar apăsat pe buze.
Ne împleticim mâinile și mergem înapoi în sufragerie ,unde erau mama și tata.
-A venit timpul sa plec,mi-a făcut plăcere sa că cunosc domnule și doamna Jackson,spune Liam politicos.
Se duce la mama și îi pupa mana apoi o îmbrățișează. Mama îi zâmbește părintește și îl mângâie pe umăr.
Acum e acum. Liam sta fata în fata cu tata. Liam îi întinde mana iar tata se încrunta și îl privește serios,dar nu durează mult și îi întinde și el mana.
După ce o scutura de doua ori ,tata,îl trage pe Liam intr-o îmbrățișare părintească.
Pot citi pe fata lui Liam ca nu se aștepta la lucrul ăsta din partea tatei,și sa fiu sincera,nici eu nu mă așteptam.
-Tinere, sa ai grija de fiica noastră ,ai înțeles?Spune tata serios după ce se desprind din îmbrățișare.
-O sa am domnule,spune Liam ,și vine lângă mine,pupandu-ma pe frunte.
☆ End of flashback ☆
Simt telefonul vibrând în buzunar și îl scot. Îl aprind și văd ca am un mesaj de la Liam.
Liam (L): Ce face iubita mea?
Emma (E): Bine,iubitul meu ce face?
L: Foarte bine! Ce facem mâine?
E: Pai mâine avem școală, deci bănuiesc ca mergem la școală.
L: Sigur mâine e ceva mai important decât scoala.
E: Cum ar fi?
L: Ziua ta,prostuto!
E: Aa, da,chiar uitasem.
L: Mâine să nu îți faci planuri!
E: Liam,nu vreau nicio petrecere!
L: Dar cine a zis ceva de petrecere ?
E: Atunci ce e?
L: O surpriza ,acum nu mai pune întrebări și vezi ca în 10 minute sunt la tine,așteaptă-ma.
E: Of,bine! Te aștept!
L: Îmi e dor de tine!
E: Și mie îmi e dor de tine! Te iubesc!
L: Și eu te iubesc,de abia aștept sa te simt!
¤ ¤ ¤
Puisorilor,cum vi se pare?
Am zis sa fac și un capitol de genul sa văd cum mi-ar ieși, și sunt mulțumită de rezultat,sper sa va placa și vouă! :* ♡♡
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanficEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...