》Din perspectiva autorului 《
Avocatul îl aștepta nerăbdător pe clientul sau,Liam,pentru a-i spune vestea,care sigur îl va bucura.
După 5 minute de așteptare,îl zărește pe Liam,care tocmai ce a intrat în sala de vizite. Avocatul se ridica în picioare când Liam a ajuns în fata lui,și dau amândoi mana,apoi se așează la masa.
-Probabil ești surprins de apariția mea aici,nu-i așa? Începe avocatul.
-Sa fiu sincer,da. Spune Liam.
-Am venit sa iti dau o veste buna!
Liam surprins,își mărește ochii și își ridica sprâncenele.
-Ce veste ?
-Am solicitat aprobarea pentru arestarea la domiciliu. Spune avocatul,cu un zâmbet mic în coltul gurii.
Pe fata lui Liam apare un zâmbet mare,și mai ca îi venea sa îl pupe pe avocat,dar nu a făcut asta,în schimb s-a limitat doar la un zâmbet recunoscător.
-Dar,va dura ceva timp,pentru ca ai o pedeapsa destul de mare! Spune avocatul,devenind serios.
Liam aproba din cap,și se lasă pe spătarul scaunului.
-Dar cum de ai cerut o aprobare? De ce? Doar ti-ai încheiat treaba. Spune Liam gânditor,uitându-se la în același timp la avocatul lui.
-În ziua când ai intrat la închisoare,am văzut cât de distrus ai fost tu și cu iubita ta,așa ca m-am gândit la o modalitate de a nu va despărți! Da,ce ai făcut tu e foarte grav,dar o sa-l conving eu pe judecător,sa-ti aprobe arestarea la domiciliu.
Rămas fără cuvinte,Liam se ridica în picioare și îl îmbrățișează pe omul care vrea sa îl ajute.
-Nu știu ce sa zic,Doamne iți mulțumesc! În sfârșit o sa fiu din nou cu iubita mea! Spune Liam recunoscător,dar în același timp ușurat,pentru ca o sa fie împreună cu fata lui.
Dar un lucru nu știe Liam,acela fiind sechestrarea iubitei lui și a lucrurilor care este supusa ea. El nu știe ca,cel mai mare dușman al lui zis și 'Omul Negru',o are pe iubita lui,și face ce vrea din ea.
Pe cealaltă parte,Emma sta ghemuita,într-un colt al camerei,plângând în liniște,cu capul pe genunchi. Ura și dezgustul pentru omul ce o sechestrează,creste din minut în minut.
"De ce eu? Ce am făcut sa merit una ca asta?" Își repeta ea același întrebări,din nou și din nou.
A început sa se urască chiar și pe ea,pentru ca a lăsat alt barbat sa o atingă,chiar dacă a făcut-o cu forța, se ura pentru ca nu s-a putut tine de cuvânt. În momentul ăsta voia decât sa moara,și sa scape din infernul ăsta,dar soarta nu era cu ea. În camera nu era nimic cu, care sa te poți sinucide. Era decât un pat,o canapea și o masa,atât.
"Poate dacă nu mă duceam atunci la poiana,nu mă mai întâlneam cu Zayn,și nu se mai întâmpla nimic!" Gândi ea.
Dar ea nu știa că Zayn avea sa o găsească și sa o păcălească,indiferent de loc.
-Te urăsc,nenorocitule! Ai auzit? Te urăsc! Zbiară ea,începând sa plângă în hohote.
Auzind-o, Omul Negru începe sa râdă cu pofta,bucurându-se de distrugerea Emmei.
Își mai pune un pahar de băutură,și îl da peste cap.
"Ce ar fii sa mă distrez puțin?" Se întreabă el.
Acesta zâmbește malefic,și pleacă în camera 'micuței Emma',așa cum îi spune el.
Când intra în camera,o caută cu privirea pe Emma,găsind-o ghemuita într-un colt,plângând. Acesta zâmbește pe sub mustăți,și merge spre ea.
Auzindu-i pașii,Emma își ridica capul,și îl privește cu ura.
-Ca sa iti răspund la întrebarea pe care aveai de când sa mi-o pui,am venit aici sa văd și eu cât de buna ești! Nu degeaba te-a lăudat clientul de aseară,așa ca am zis sa vin și eu sa te încerc! Spune dându-si cămașa jos.
Auzind spusele lui,Emma își casca ochii de uimire,și dezaproba din cap repede.
-Nu... Spune Emma cu frica în voce.
-De ce nu ? Doar ai mai făcut asta,și o sa o faci de acum în colo! Spune și o ridica de pe jos,punând-o în pat.
Se urca peste ea,și începe sa o sărute și sa o muște. Emma tot încerca să îl dea jos de pe ea,dar fără niciun rezultat. Se oprește din protestat,și îl lasă să facă ce vrea din corpul ei.
¤ ¤ ¤
'Necorectat'
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...