Din perspectiva Emmei
-Domnule și doamna Jackson,grătarul a fost delicios! Spune Gale.
-Ai dreptate Gale! Vorbește repede Allison.
-Pai dacă a fost așa delicios ,atunci o sa mai facem! Spune tata,iar mama îl aproba dând din cap.
-Cu siguranță o sa mai facem. Spune mama.
-Eu trebuie sa plec. Spune Liam și se ridica de pe scaun.
-Nu,mai stai! Protestez eu.
Liam oftează,apoi mă trage într-o parte.
-Am puțină treabă,dar sa nu crezi ca azi ai scăpat de mine! Spune ridicând un deget.
Își pune mâinile pe brațele mele și se apleacă pentru a-mi spune ceva la ureche.
-Diseară sa mă aștepți pentru ca o sa mergem undeva!
-Unde? Întreb curioasă.
-Secret! Spune,apoi mă sărută pe gât direct în zona pulsului, care a accelerat cu o viteza inexplicabilă.
-Ne vedem diseară! Spune și pleacă.
Nu știu cât am stat în transă,dar acum observ ca au plecat și Gale și Allison,așa că decid sa merg în casa pentru a o ajuta pe mama cu spălatul vaselor.
¤ ¤ ¤
-Sigur nu vrei sa te mai ajut cu ceva ?
-Sigur scumpo,acum poți sa faci ce vrei! Spune mama zâmbind.
-Bine mama! Spun și o pup pe obraz,apoi urc în camera mea .
Intru în camera și mă trântesc în pat. Iau telefonul de pe noptieră și îl aprind. Ora 19:30. Probabil ar trebui sa mă pregătesc,Liam ar putea venii în orice secundă.
Mă ridic din pat și merg la dulap. Deschid ușile dulapului și mă uit în mare ce as putea sa port. După zece minute de aruncat cu privirea,decid sa iau o rochie de vară înflorată cu o palma deasupra genunchilor și lenjeria intimă. Le iau și merg în baie. După dușul bine meritat,îmi usuc parul și mă îmbrac. Mă încalț cu niște balerini negrii,apoi merg din nou în fata oglinzii pentru a mă pieptăna. Ies din baie și intru în camera mea. Când mă întorc îl văd pe Liam stând în pat.
-Stai liniștită,nu am venit demult! Deschide Liam conversația.
-Okay. Spun.
Liam se ridica din pat și vine spre mine. Acum pot sa îl analizez mai bine. Este îmbrăcat într-o pereche de blugi negrii,și un tricou alb.
Îmi apuca ambii obraji cu palmele sale și îmi ridică puțin capul pentru a mă săruta.
-Mergem? Întreabă când ne desprindem din sărut.
-Da !
Îmi iau telefonul,apoi ieșim din cameră.
¤ ¤ ¤
După zece minute de milogit,Liam tot nu a vrut sa îmi spună unde mergem,asta pana când i-am spus ca o sa mă supăr și nu o sa mai vorbesc cu el. Dar el cum e un hoț,tot nu mi-a spus.
-Liam,îmi spui unde...stai puțin! Cunosc locul ăsta! Mergem cumva la...?
-Da,ai ghicit! Mergem la poiana!
-Nu cred ! Spun și îmi duc mâinile la gura. Nu am mai mers acolo de când...
-De când? Întreabă Liam curios.
-Nu mai contează! Ce contează acum este ca vom fii doar noi doi ! Spun și îmi pun mana peste a lui.
-Ai dreptate! Spune și se întoarce cu fata la mine pentru a-mi zâmbii.
-Mi-a lipsit locul ăsta! Spun când ne dam jos din mașină.
-Da și mie ! Spune Liam și ia o pătură din mașină.
Vine spre mine și mă prinde de mână,apoi intram împreună în poiană. Ajungem aproape de lac,iar Liam întinde pătura pe jos. Liam mă ajuta sa mă așez,apoi se așează și el în spatele meu,pentru a mă trage în brațele lui. Ne așezăm pe spate,eu cu capul pe pieptul lui și ne uitam la stele.
-Știi? Mi-a fost dor de asta! Adică sa fim doar noi doi și nimeni altcineva care sa ne deranjeze! Spune și mă pupa pe creștet.
-Da și mie!
Se ridica o data cu mine și se uita în ochii mei.
-Te iubesc!
-Și eu te iubesc!
Zâmbește în colțul gurii,apoi se apleacă și mă sărută. Ne lăsăm încet pe spate,pentru a nu întrerupe sărutul. Simt cum o mână de a lui se urca încet și delicat pe piciorul meu. Când termina cu gura mea,începe sa îmi răsfețe gatul cu săruturi dulci și delicate. Fluturii sau mai bine zis monștrii din stomacul meu nu mă ajuta pentru a mă relaxa,iar asta a simțit-o și Liam.
-Relaxează-te Emma! Spune și își duce o mana la obrazul meu.
-Okay,numai ca am emoții! Recunosc.
-De ce? Nu e prima data când facem asta!
-Da ,știu doar că...nu știu...mereu când mă săruți sau mă atingi simt fluturii ăsta în stomac și sunt foarte inconfortabili!
-Știu cum e! Asta simt și eu de fiecare data când te văd,te mângâi,te sărut... Spune și îmi mângâie obrazul,lăsând propoziția neterminată.
-Ti-am spus vreodată cât de mult te iubesc?
-Stai sa mă gândesc...nu...nu îmi amintesc! Spune și face o față gânditoare.
-Te iubesc de la luna și înapoi!
-Eu te iubesc mai mult! Spune.
-Ba eu te iubesc mai mult! Îl contrazic.
-Ba eu!
-Ba eu!
-Ba-
Când sa termine propoziția îmi suna telefonul.
-Cred ca glumești cine o mai fii acum? Întreabă Liam bosumflat.
-Nu știu,așteaptă puțin! Spun și iau telefonul de pe iarbă.
Când îl ridic văd ca mă sună...
¤ ¤ ¤
Hehe suspans! :)))
Cine credeți ca o suna pe Emma?
Cum vi se pare capitolul?
Îmi cer scuze dacă sunt greșeli,o să le corectez mai târziu!
Ne vedem data viitoare!
Paa! ♡♡
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
Hayran KurguEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...