Când ne vede coborând din mașină,Allison se ridica de pe trepte și vine spre noi.
-De ce ai venit? Ce vrei? Întreabă Liam nervos.
-Calmează-te Liam! Am venit sa va spun totul! Spune îngrijorată.
-Totul? Întreb.
-Putem sa mergem în camera ta? Întreabă Allison.
-Sigur! Spun și deschid ușa casei.
Intram în casa și urcam pe scări pana ajungem la camera mea.
-Acum, ce vrei sa ne spui ? Întreabă Liam după ce închide ușa camerei mele.
-Știu cine a lovit-o pe Anna cu mașina. Spune.
Eu și Liam ne uitam unul la altul,apoi ne uitam la Allison.
-Cine? Întrebăm eu și Liam la unison.
-Gale! Spune,iar eu rămân șocată.
Mă așez pe pat și îmi pun mâinile la gura.
-Dar de ce? Întreb.
-O sa va spun totul de la capăt,dar va rog sa nu mă întrerupeți. Spune.
-Bine! Spun eu și Liam la unison.
-Cred ca amândoi îl știți pe omul negru,începe iar eu și Liam ne uitam unul la altul. Omul negru a fost fratele lui Gale și verișorul meu. Când am aflat ca a fost omorât,am fost distruși,mai ales mama și fratele lui. Mama lui a vrut chiar sa se omoare pentru ca nu rezista sa stea fără el. A fost primul ei copil,apoi Gale a convins-o sa se mute aici,dar pana sa se mute,a vrut sa afle cu ardoare cine i-a omorât fratele. Când a aflat ca Liam i-a omorât fratele,a vrut cu orice preț sa se răzbune pe tine,Liam,spune și se uita la Liam. Primul lui instinct a fost sa se dea pe lângă Emma pentru a-i intra sub piele. Când am venit eu în vizita,m-a băgat în planul lui. Rolul meu a fost sa mă dau le lângă tine Liam și sa te fac sa te îndrăgostești de mine,dar nu am reușit și asta l-a supărat pe Gale. Când v-ați despărțit,a crezut ca planul lui merge,dar pana a intervenit Anna. Când Anna i-a spus lui Gale sa o lase în pace pe Emma,s-a enervat. Când mi-a spus ca vrea sa scape de ea,am crezut ca vrea doar sa o amenințe,dar nu a fost așa. A spus ca o sa dea cu mașina peste ea și așa a făcut. Când am aflat ca a dat cu mașina peste ea,am renunțat la planul lui și am plecat din casa. Acum stau la un hotel. Nu mai vreau sa am vreo legătură cu el,chiar dacă suntem rude. E nebun! Liam,Emma,chiar îmi pare rău pentru ca m-am băgat intre voi,dar ăsta a fost planul lui Gale și se pare ca și eu ca voi,am fost doar un pion pe tabla de șah. Recunosc ca la început am fost de acord,dar acum regret ca l-am ajutat! Dacă știam ca aici o sa se ajungă,nu eram de acord! Sper doar sa mă iertați pentru tot ce v-am făcut! Spune plângând.
Din cauza socului,analizez mai greu ceea ce a spus Allison.
-Încă nu îmi vine sa cred! Știam de la bun început ca vrea sa ne facă rău! Spune Liam. Vezi Emma,ți-am spus eu!
-Unde e ? Întreb.
-După ce a dat cu mașina peste Anna,a plecat de acasă,dar cred ca am o vaga bănuială unde s-ar putea ascunde! Spune Allison.
-Unde? Întrebăm eu și Liam la unison.
-La fostul depozit al fratelui său! Spune,iar mie îmi vin în minte o gramada de amintiri neplăcute.
-Sa mergem acolo! Spune Liam.
-Nu putem sa mergem acolo singuri! Trebuie sa anunțăm poliția! Spune Allison.
-Are dreptate Allison,nu putem merge acolo singuri! Ne poate omorî!
-Atunci sa mergem sa spunem poliției! Spune Liam.
Eu și Allison aprobam din cap,apoi ieșim din camera mea. Când ajungem în sufragerie,ne întâlnim cu părinții mei.
-Emma,ce faci? Ce căuta ei aici? Întreabă tata.
-Nu am timp acum sa dau explicații,promit ca mâine o sa va spun tot,dar acum trebuie sa plecam! Spun grăbită și deschid ușa casei.
-Stai puțin! Unde plecați? Întreabă tata.
-Știm cine a dat cu mașina peste Anna,iar noi mergem la poliție! Spun.
-Cine? Întreabă mama.
-Gale! Spun și ies repede din casa,urmată de Liam și Allison.
Ne urcam în mașină și pornim repede spre secția de poliție. Ajunși la secție,mă dau jos din mașină și alerg spre intrare. Când intru,dau de o mare agitație. Îmi plimb ochii rapid prin încăpere în căutarea unui polițist.
-Mă scuzați,domnișoară,va putem ajuta cu ceva? Întreabă o voce groasa.
Mă întorc și dau peste un polițist.
-Oh,dumneavoastră sunteți prietena fetei peste care a dat mașina,nu-i așa? Întreabă.
-Așa este! Știu cine a dat peste ea! Spun.
-Haideți în biroul meu! Spune,iar eu aprob din cap.
Mergem în biroul lui și încep sa îi spun aproape tot ce mi-a spus Allison.
¤ ¤ ¤
Bună!
Uitați și capitolul 25,cum vi se pare?
Mai este un capitol și termin și volumul 2,nu îmi vine sa cred!
Îmi cer scuze dacă sunt greșeli,o sa le corectez mai târziu!
Ne citim data viitoare,paa! ♡♡
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...