Îmi deschid ochii și mă încrunt când nu îl văd pe Liam lângă mine. Mă ridic în fund și îmi rotesc ochii prin camera,apoi oftez când îmi dau seama ca a plecat. Mă las din nou pe spate și îmi întorc capul spre perna lui. Pe pernă era un bilet. Încruntată,îmi ridic mana și îl apuc.
"Iubito,îmi pare rău că nu am fost acolo când te-ai trezit,dar a trebuit sa plec cu cei doi 'maimuțoi' la judecătorie pentru a afla cât mai sunt arestat,sper sa terminam repede. Iar după am putina treaba,deci nu o sa ne vedem,dar sa nu crezi ca ai scăpat! Diseară sa te faci frumoasa pentru ca o sa te duc undeva! Te iubesc!" Oftez și pun bilețelul pe noptiera.
Super,prima zi din vacanta o petrec singura! Dar mă consolează gândul ca o sa-l văd pe Liam diseară. Zâmbesc pervers și mă dau jos din pat. Pai dacă tot îl văd diseară,măcar sa îi dau o pedeapsa.
Merg la dulap și îmi aleg cea mai sexy lenjerie intima pe care o am. Nu mă dau eu în vânt după lenjerii sexy,dar dacă ai un iubit ca Liam,îți trebuie! Îmi aleg și o rochie cu o mana deasupra genunchilor înflorată,și pornesc spre baie.
¤ ¤ ¤
Îmi iau telefonul de pe birou și cobor jos. Intru în bucătăria goala și merg la frigider. Îl deschid și iau sticla cu suc. Îmi pun puțin suc într-un pahar,apoi îl bag înapoi în frigider. Mă așez la masa și încep sa beau sucul. După ce îl termin,spăl paharul și îl pun la loc.
Și acum ce fac? Doar nu o sa stau în casa toată ziua. Îmi încalț balerinii și ies afară din casa. Îmi îndrept privirea spre casa de vis-a-vis. În dreptul ei e o mașină mare și neagra. Din spate,coboară un băiat. Acesta se duce la portiera din fata și se apleacă puțin. După ce termina de vorbit cu persoana respectivă, aproba din cap și se da câțiva pași în spate,făcând loc mașinii sa plece. Acesta se întoarce și când mă vede zâmbește și îmi face cu mâna.
Îi zâmbesc și îi fac și eu cu mâna,apoi trec strada pana la el. Acesta zâmbește și mai larg și îmi întinde mana.
-Gale Johnson!
-Emma Jackson!
-Mă bucur sa te cunosc Emma!
-Și mie îmi pare bine sa te cunosc Gale!
După câteva secunde de tăcere,îmi retrag mana și îl analizez. Trebuie sa recunosc ca arata foarte bine. Are niște ochi verzi extraordinar de frumoși,și un zâmbet magnific!
Emma,nu uita ca tu ai un iubit,și acela e Liam! Îmi dau o palma mintala și îmi scutur capul.
-Deci,tu ești noul vecin! Spun.
-Da,eu împreună cu mama ne-am mutat aici,din cauza pierderii fratelui meu. Spune trist.
-Îmi pare rău! Nu vreau sa fiu nesimțită,dar ce s-a întâmplat?
Acesta oftează apoi începe sa meargă spre nu știu unde. Mă iau și eu după el și aștept sa vorbească.
-Nu e foarte mult de povestit,pur și simplu,când m-am dus sa văd ce face l-am găsit împușcat! Spune cu acreala în voce.
-Și politia nu l-au găsit pe vinovat?
-Nu.
-Îmi pare rău! Spun și îmi las capul în jos.
-E okay! În fine,poți sa îmi arăți un fast-food de unde pot manca? Pentru ca mor de foame! Spune și rade.
Încep sa rad și eu,apoi aprob din cap.
¤ ¤ ¤
-Mersi ca ai stat cu mine azi Emma! Spune Gale când ajungem în fata casei mele.
-Pentru nimic! Tot așa nu aveam ce face! Spun și rad.
După câteva secunde de liniște,lângă noi oprește o mașină,una pe care o cunosc foarte bine!
Liam se da nervos jos din mașină și vine lângă noi.
-Emma,cine e el?
¤ ¤ ¤
Suspans :)))
Cum vi se pare capitolul?
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...