28

781 44 6
                                    

Din perspectiva Emmei

După două ore în care eu și Zayn am 'colindat' mall-ul,am decis ca ne-ar prinde bine o cafea. Și cum Zayn e un gentleman,a plătit jumătate din hainele pe care le-am luat,desigur el a vrut sa le plătească pe toate,dar nu l-am lăsat eu. Trebuia sa dau și eu banii pe ceva,nu?

Intram în cafeneaua din mall,și ne așezăm la o măsuță mai îndepărtată de oameni. O chelneriță vine la noi,și așteaptă sa ne ia comanda. Văzându-l pe Zayn indecis,am zis sa comand eu prima. Mi-am luat o cafea cu lapte,iar Zayn luând o cafea fără zahar. Chelnerița pleacă,iar eu îmi îndrept privirea spre Zayn. Îi dau un zâmbet mic,iar el îmi face cu ochiul.

-Ce planuri ai de viitor? Întreabă din senin.

-Mă gândesc sa mă duc la o facultate,în America. Spun.

-De ce tocmai acolo? Întreabă curios.

-Vreau sa încep o viață nouă,departe de Londra. Spun și îmi las capul în jos.

-S-a întâmplat ceva ? Întreabă,și își pune mana dreapta pe brațul meu stâng.

-Nu...doar ca...Aici am cunoscut pe cineva...care din păcate m-a dezamăgit și rănit foarte rău! Spun.

Simt cum lacrimile stau sa cada pe obraji,și îmi duc mana la ochi,ștergându-le.

Chelnerița ne aduce comanda,apoi ne ureaza o zi bună,și pleacă la alta masa.

Iau o gura din cafeaua mea, și observ ca Zayn nu si-a luat privirea de pe mine,de când am început conversația.
-Am ceva pe fata? Întreb și îmi duc o mana la fata.

Acesta chicoteste,și dezaproba din cap.

-Doar mă uitam la cea mai frumoasa fata de pe Terra! Spune și îmi zâmbește seducător.

Rușinata,îmi las capul în jos și zâmbesc.

-Nu sunt cea mai frumoasa fata de pe Terra,sigur sunt fete mult mai frumoase decât mine! Îl contrazic pe Zayn.

-Greșești! Pentru mine,ești cea mai frumoasă! Spune sincer. Acum îmi spui de ce ești dezamăgită? Continua.

Îmi pun ambele mâini pe cana de cafea,și o duc la gura. Nu știu dacă sunt pregătită să spun altcuiva,ce s-a întâmplat cu Liam,dat o sa-i spun esențialul.

-Acum câteva luni am cunoscut un tip. Am ieșit împreună,sari ne-am îndrăgostit unul de altul. Totul a mers bine și frumos,pana acum o luna,când a decis sa ne despărțim. Spun.

Am decis sa nu îi spun lui Zayn chiar tot,pentru ca nu e treaba lui! Liam e trecut,și așa va rămâne!

-De ce a vrut sa va despărțiți? Întreabă.

-Nu știu! Te rog,hai sa vorbim despre altceva! Îl rog.

Acesta aproba, și începe sa vorbească despre ultima lui iubire.

¤ ¤ ¤

Mergem tăcuți,prin parcarea subterana. Zayn mă prinde de încheietura,și mă întoarce cu fata spre el.

-Ămm...uite...știu ca de curând ai ieșit dintr-o relație,și de când te-am întâlnit și pana acum,am început sa...am sentimente pentru tine,și mă gândeam dacă vrei,bineînțeles numai dacă vrei,sa îmi dai o șansă...știu ca nu simți la fel,dar ziceam sa încercăm... Spune și își duce o mana la ceafa.

Eu rămân cu gura căscată la vorbele lui. Dacă vreau sa îl uit pe Liam,trebuie sa îmi găsesc pe altcineva,nu? Chiar el a zis sa îmi găsesc pe altcineva...

Îl privesc pe Zayn,și încep sa vorbesc.

-Cred ca putem sa încercăm! Spun.

-Serios? Întreabă surprins.

Aprob din cap,iar acesta mă îmbrățișează. Ne despărțim din îmbrățișare,și ne uitam unul la altul.

-Vrei sa vii la mine,sa ne uitam la un film? Întreabă.

-Sigur! Spun.

Din perspectiva lui Zayn

Planul merge perfect! Nu credeam ca va accepta,dar uite ca da! E așa de naiva,șeful a avut dreptate! Acum trebuie doar sa născocesc o scuza, ca sa pot sa i-o duc șefului.

-Vrei sa vii la mine,sa ne uitam la un film? Spun prima scuza care îmi vine în minte.

Fiind naiva care e,a spus doar un simplu 'sigur'. Nici nu știi ce te aștepta draga mea,Emma!

-Sa mergem! Spun și îi pun mana pe spate.

Ea aproba din cap,și ne urcam în mașină. Pornesc mașina și ies din parcarea subterana,mergând spre depozit.

Mergem deja de o ora,iar Emma mă tot întreba din zece în zece minute,dacă mai avem mult. Eu îi tot spuneam ca ajungem imediat,iar ea mă credea,ca de obicei.

Zâmbesc malefic la gândul ăsta și opresc pe marginea drumului. Mă dau jos din mașină,dar nu înainte sa îi spun Emmei sa mă aștepte în ea,și mă duc la portbagaj. Îl deschid,și iau o cârpă și somniferul. Torn puțin somnifer pe ea,și o pag în buzunar. Închid portbagajul,și mă duc în fata portierei Emmei. O deschid și îi fac semn sa vina afară. Aceasta iese confuza,și privește în jur. O prind de talie și o întorc cu spatele la mine,începând sa îi șoptesc la ureche.

-Îmi pare rău pentru ce o sa ți se întâmple în curând,dar nu e vina mea! Eu doar m-am supus ordinelor!

-Ce vrei sa spui? Spune bâlbâit.

-În câteva ore,o sa fii departe de Londra! Spun și scot cârpa din buzunar.

-Ce-

Dar nu mai apuca sa termine,pentru ca îi pun cârpa la nas. Simt cum corpul ei se lasă moale în mana mea,și o țin mai bine. Bag cârpa înapoi în buzunar,și o pun pe Emma înapoi în mașină. Mă urc și eu, și continui drumul pana la depozit.

Opresc mașina în fata depozitului. O iau pe Emma în brațe,și intru în el,mergând direct la biroul șefului. Bat de doua ori în ușă și intru. Șeful sta la birou,cu spatele la mine.

-Ai adus-o? Întreabă cu vocea lui groasa.

-Da!

Acesta se întoarce și se ridica de pe scaun. Vine în fata mea și zâmbește malefic.

-Foarte bine,Zayn! Se pare ca pot avea din nou încredere în tine! Duo în camera ei,apoi vino sa iti dau banii promiși.

Aprob din cap și ies din biroul lui,ducând-o în camera ei. Încă nu știu ce planuri are șeful cu ea,dar sunt sigur ca nu sunt de bine. Nici nu mă interesează,eu doar mi-am făcut treaba. Știu ca ea nu e ca celelalte fete pe care le-am păcălit,și chiar îmi late rău de ce va urma,dar cum am mai spus,eu doar îmi fac treaba.

O pun pe pat. Mă mai uit ultima data la ea,și plec înapoi în biroul șefului,pentru a-mi lua recompensa.

¤ ¤ ¤

Probabil ați observat ca săptămâna asta,cât timp am fost în vacanta,am postat mai des,însă de săptămâna viitoare nu voi mai putea sa postez așa des,probabil o sa pot doar o data pe săptămână, dar o sa încerc sa postez măcar 2 capitole pe săptămână. În fine,va mulțumesc ca îmi citiți cartea și ca o votați,va iubesc! ♡ ♡

'Necorectat'

The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum