¤ Din perspectiva Emmei ¤
-Trebuie sa plec ,ne vedem mai târziu ,spune Liam și mă sărută cu pasiune.
Cu o mișcare a capului aprob și un zâmbet imens îmi apare pe fata.
Liam mă mai sărută o data și se îndreaptă spre geam. Mă încruntat și deschid gura pentru a-l întreba ce vrea sa facă ,dar e prea târziu ,a sărit.
Speriata fug către geam și mă uit în jos la Liam . El sta în genunchi cu mâinile pe pământ. Se ridica în picioare și se uita la mine. Îmi zâmbește apoi pleacă spre mașina sa.
Mă îndrept spre noptiera și apuc telefonul în mana,tastând numărul Annei.
-Alo?Spune ea somnoroasa.
-Neata Anna,spun zâmbind.
-Neata Emma!
-Am nevoie de ajutorul tău!
-S-a întâmplat ceva?
-Vino la mine,îți spun când ajungi ,pa,spun și fără sa o mai las sa spună ceva,închid.
¤ Povestire la persoana a treia ¤
Vrând ca totul sa iasă perfect,Liam,le cere ajutorul celor mai buni prieteni ai lui,Harry și Louis.
-Ați înțeles ce aveți de făcut? Spune Liam puțin nervos și emoționat. Da,era emoționat pentru ca era prima lui întâlnire adevărată și intenționa sa fie perfecta.
-Da,Liam, am înțeles!spune brunetul cu ochii albaștri ,Louis.
Când Liam a venit la casa unde locuiau toți trei și le-a spus despre evenimentele petrecute cu o seara înainte,ce doi băieți au rămas surprinși,însă Harry avea o vaga bănuială ca așa se va întâmpla,pentru ca înainte îl văzuse foarte emoționat pe Liam și chiar îi abatuse un apropo ,cum ca e îndrăgostit ,dat Liam tot nega chestia asta, dar în drum spre casa Emmei ,el s-a gândit mai bine la sentimentele lui pentru Emma,și a recunoscut în sfârșit ca e îndrăgostit de ea.
De cealaltă parte și Emma nega cu vârf și îndesat ca e îndrăgostită de Liam și nu mai voia sa-l vadă niciodată. Bineînțeles asta s-a schimbat în momentul când Liam a venit la ea și si-a exprimat sentimentele în fata ei.
Cele doua fete colindau mall-ul în căutarea ținutei perfecte pentru întâlnire. În timp ce proba diferite ținute ,Emma îi povestea prietenei ei cele mai bune ,întâmplările din seara precedenta.
-Nu credeam niciodată ca Liam poate sa fie așa romantic,spune Anna,în timp ce se uita pe rafturile cu încălțăminte.
-Nici eu ,spuneau Emma și se privește în oglindă. Rochia albastra ,cu bretele subțiri și puțin vaporoasa ,îi venea perfect.
Emma iese din cabina pentru a afla verdictul prietenei ei,iar aceasta rămâne cu gura căscată. Rochia asta e perfectă,gândi Anna.
-E perfecta,spune Anna ,îmbrățișand-o pe Emma. Acum sa alegem pantofii,continua entuziasmata Anna.
¤ Din perspectiva Emmei ¤
-Anna,mă dor picioarele ! Nu pot sa merg desculță ? Mă plâng eu.
Anna îmi da o privire de 'mișcă o data și nu te mai plânge' apoi pleacă sa caute pantofii potriviți.
-I-am găsit!striga Anna și vine în fuga la mine.
Mă uit atenta la ei și rămân surprinsa de frumusețea lor. Sunt stileto și de culoare neagra. Ii iau în picioare și fac o mica defilare pentru a mă obișnui cu ei.
Merg în cabina de proba,mă schimb și plătim rochia și pantofi apoi plecam acasă.
Puișorilor, vreau sa va urez un An Nou Fericit și noul an sa fie mai bun decât cel care tocmai a trecut.♡
Cum vi se pare capitolul ? Știu ca e plictisitor dar promit ca (,) capitolul următor o sa fie mai interesant :3
CITEȘTI
The First Love 》Liam Payne FF《 - Vol. 1&2
FanfictionEmma Jackson,o fata în vârstă de 17 ani care locuiește împreună cu părinții ei în centrul Londrei. Ea o fată cuminte,inteligenta și cu capul pe umeri se axeaza pe ultimul an de liceu pentru a da la cea mai buna facultate din Londra,dar planul o sa-i...