Arkadaşlarım öncelikle geçen hafta yb ekleyemediğim için çok ama çok özür dilerim. Vize haftamdı. Çok yoğundum. Şimdi bitirir bitirmez ekledim. Tekrardan kavuştukkk. Bakalım bu bölümü sevecek misiniz??? Yorum ve oy tabii ki bekliyorummmm. Kısa bir hatırlatmaaaa en son bölümde bir öpücük davası olmuştu. Şimdi onunla ilgili şeyler olacak. Hadi bakalım daha fazla beklemeyinnn. Sizi seviyorummm...
Ertesi sabah okula gitmek için tuhaf bir heves varken içimde şu yataktan kalkarsam babamın bana neler yapacağını bildiğim için olduğum yerde kaldım. Popomdan yediğim iğnelerin haddi hesabı yokken bir de ağrı kesici haplar devreye girince iyice salaklıyordum. Lu-Han dün geceden beri yüzlerce kez aramıştı. İnanın abartmıyorum! Ondan uzak kaldıkça sanki öfkem bilenmişti. Şu hastalığı atlatır atlatmaz okula geri dönüp o kızdan intikam almalıydım!
Bu sırada odamın kapısı birkaç kez çalındı. ''Evet!'' Derken sesim çatallı ve kısık çıkmıştı.
''O ses sana mı ait?'' Dedi içeriye giren Eun Mi.
''Eun Mi!''
''Gittikçe kötüleşiyor musun yoksa?''
''Merak etme ilaçlarımı alıyorum!''
''Neyse ki sana iyi haberlerim var!'' Derken usulca yatağımın başına oturdu ve ellerini hevesle göğsünde kavuşturdu. O sırada Eun Mi'nin ne kadar tatlı bir yüzü olduğunu düşündüm. Gülünce kaybolan gözleri bu kez gerçekten de parlıyordu.
''Neymiş o?'' Dedim hevesini kursağında bırakmayıp yatağımda doğruldum. ''Yarın okulun cadılar bayramı partisi var.''
''Ama ben partileri sevmem!'' Diye itiraz ettim.Eun Mi dudaklarını büzdü ve bana baktı. ''Şaka mı yapıyorsun? Partiler bizim gibi genç insanlar için.''
''Kendimi çok yaşlı hissediyorum!''
''Off! Gerçekten seksen yaşındaki bir ajumma gibisin. Ama çok sevdiğin arkadaşın Eun Mi sana neler getirdi bak!''
Eun Mi bir anda havaya fırlayıp odamın dışına çıktı ve saniyeler içerisinde geri döndü. Elin de kocaman poşetler vardı. Doğrusu meraklanmıştım bu yüzden yatağımdan dışarıya çıktım.
'' Ne bunlar?''
''Kostüm canım!''
Anlaşılan bu partiye gidecektim kaçmak için pek bir şansım yoktu. ''Sen ne olacaksın?'' Diye sordum.
Eun Mi yüzüme sinsice gülümsedi. ''Vampirella!'' Dedi keyifle.
Nedensizce kahkaha atmıştım. ''Demek Vampirella ha!''
''Elbette... Senin için daha masum bir kostümüm var merak etme!''
Merakla onun o koca poşetten kıyafetleri çıkarmasını bekledim. Önce kocaman kırmızı bir kumaş ve sonra beyaz bir elbise çıkarttı. ''Yani sana olacağını düşündüğüm için getirdim. Belki elbiseyi arkadan biraz daraltmamız gerekebilir. Geçen yıl almıştım artık içine sığamıyorum.''
''Eun mi bu ne?'' Dedim kırmızı kumaşı elime alıp.
''Basit! Kırmızı başlıklı kız.''
İstemsizce yine gülmeye başladım! ''Ne o? Beğenmedin mi?''
Gülmemi bastırıp tekrar yatağıma oturdum. ''Hayır hayır! Aksine çok manidar geldi.''
Eun Mi bir şey anlamamıştı. O hala hevesle kıyafetleri düzeltiyordu.
''Hadi git dene şunları.''
''Eun Mi! Bak bir anlaşma yapalım. Partiye geleyim ama bu saçma kıyafetleri de giymeyeyim.''
Eun Mi öfkeyle gözlerini devirdi. ''Oldu canım! Valla hiç şansın yok! Hem eminim Lu-Han'da gelecektir.''
''Lu-Han hayatta gelmez.'' Diye söylendim.
''O kadar emin olma! ''
''Bir şey mi biliyorsun?''
''Erkekler kendi aralarında konuşurken duydum. Lu-Han'da gelecekmiş hem de bir kurt olacakmış!''
Gülmekle gülmemek arasında kalmıştım. Kendi olarak mı gelecekti yani?
''Ve sende bu yüzden mi beni kırmızı başlıklı kız yapacaksın?''
Eun Mi gülümsedi. ''Ne sandın?''
''Ama hikayenin sonunda kırmızı başlıklı kız kurdu öldürüyordu.'' Diye itiraz ettim.
Eun Mi bir durup düşündü. ''Ama ben bunu tamamen unutmuşum! Yani kurt ile evlenen bir kız hatırlamıyorum. Aklıma gelen tek hikaye bu oldu.''
Bu dediğine de istemsizce gülmüştüm.
Bu sırada içeriye gidip hasta halimle beyaz elbiseyi ve kırmızı kukuletayı giydim. Elbise tuhaf bir şekilde üzerime tam oturmuştu.
Geri döndüğüm de Eun Mi bir ''vaooovv'' çekti.
''Olmuş mu?'' Diye söylendim.
''Yani şu solgun yüzüne de yarın bir makyaj yaptık mı tamamdır!''
Beyaz elbise dizlerimin hemen üstünde biterken kırmızı kukuleta adeta bir gelinlik gibi üzerim de akıyordu.
' ''Peki ya Lu-Han?'' Diye söylendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONTROL
FanfictionÖfkenin aşk ile kontrol edildiği bir hikaye... Bir kurt düşünün dönüşmemek için kendisinden güçsüz bir kıza tutunan ve bir kız düşünün ilk kez yaşamaya değer hisseden... İşte aşk bir kez daha her şeyden daha güçlü olacak. Fantastik bir dünyanın iç...